Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست ردصلاحیت شده فدراسیون فوتبال در انتخابات پیش روی این فدراسیون، خواستار تعطیلی کمپین حمایت از خود در فضای مجازی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حیدر بهاروند شب گذشته با انتشار بیانیه ای ضمن تشکر از حامیان خود، خواستار تعطیلی این کمپین تلگرامی شد که در فضای فوتبال و مجمع فدراسیون ، حواشی زیادی ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک گروه تلگرامی از پنج روز قبل با عنوان حمایت از حیدر بهاروند شروع به کار و عضوگیری کرده بود که برخی از نزدیکان سرپرست ردصلاحیت شده فدراسیون با دعوت از اقشار مختلف در پی ساختن جوی به سود او بودند.

متن این بیانیه را می‌خوانید. 

بسم رب الشهدا و الصدیقین
از روزهای جانفشانی تا روزهای حماسه
از روزگار هجر تا ایام فجر
در بهمن جاویدانی دیگر و در چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی عرض سلام و احترام و ادب دارم.
اینجانب به عنوان خادم کوچک ورزش و سرباز نظام و ولایت که همواره تلاش بر خدمت صادقانه داشته‌ام ضمن تشکر و قدردانی از همه عزیزانی که طی روزهای گذشته نسبت به اینجانب ابراز لطف داشته‌اند، در خصوص حمایت از این جانب کمپینی راه انداخته‌اند استدعا دارم به جهت جلوگیری از فضا سازی کاذب ضد انقلاب و بهره‌برداری سو دشمنان قسم خورده این مرز و بوم این کمپین را تعطیل کنند.
بی شک، هدف همه ما تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ذیل عنایات پروردگار متعال و توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در پرتو منویات مقام عظمای ولایت بوده و امید دارم فوتبال کشور در افق جدید مسیر تعالی را بیش از پیش طی کند.
وظیفه خود می‌دانم مجددا از همه عزیزان نهایت تشکر و سپاس را داشته باشم.
فرزند کوچک ملت
حیدر بهاروند

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا در ایران نامه رهبری به پوتین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر احمد محمود الهیار ملکشاهی بهاروند حیدر بهاروند انتخابات فوتبال کمپین حمایت تابناک ورزشی واکسیناسیون کرونا در ایران نامه رهبری به پوتین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر احمد محمود الهیار ملکشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان

وزارت صحت افغانستان اعلام کرد از امروز کارزار واکسیناسیون فلج کودکان را در سراسر این کشور آغاز می‌کند.

شرافت زمان، سخنگوی این وزارتخانه گفت طی چهار روز قرار است بیش از ۱۰ میلیون کودک زیر پنج سال این واکسن را دریافت کنند و همراه با قطره خوراکی فلج کودکان، ویتامین آ نیز به کودکان داده شود.

در خبرنامه آمده است که به دلیل بارش باران و سردی هوا این کمپین در ولایات غور، دایکندی و بامیان به تعویق افتاده است.

افغانستان و پاکستان تنها کشورهایی هستند که هنوز فلج کودکان در آنها ریشه‌کن نشده است. سال گذشته پنج مورد فلج اطفال در ولایت «ننگرهار» افغانستان ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد