Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:38:05 GMT

۹۵مددجوی کمیته امداد در زنجان خانه دار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۱۱۵۹

۹۵مددجوی کمیته امداد در زنجان خانه دار می‌شوند

هدایت صفری روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در خرمدره افزود: یکی از مهمترین، اثرگذارترین و ماندگارترین خدمات کمیته امداد تامین مسکن مناسب برای خانواده های تحت حمایت است.
وی با بیان اینکه گفتمان غالب کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای جامعه هدف است، اظهار داشت: تامین مسکن مناسب برای خانواده های تحت حمایت در کنار ارائه خدمات اشتغالزایی، فرهنگی و تحصیلی به جامعه هدف از ارکان مهم توانمندسازی بوده و با همین رویکرد با بهره گیری از ظرفیت های موجود خدمات مورد نیاز مددجویان در بخش مسکن در قالب ساخت، تعمیر، تکمیل و خرید مسکن به آنان ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود بیش از ۲۰ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در قالب خدمات ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل مسکن به مددجویان استان از ابتدای سالجاری تاکنون هزینه شده است، تصریح کرد: با برنامه ریزی و اقدامات کمیته امداد استان زنجان ۹۵ مددجوی تحت حمایت با بهره مندی از خدمات این نهاد در بخش مسکن در قالب ساخت و خرید مسکن تا پایان امسال صاحب خانه می شوند.
وی با بیان اینکه برای این منظور، ۵۸ مسکن خریداری شده و احداثی برای مددجویان در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید، گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده عملیات ساخت و تکمیل ۳۷ مسکن باقیمانده نیز در جریان است و تا پایان امسال تحویل خانواده های تحت حمایت می شود.  

گفتنی است بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

برچسب‌ها خرمدره کمیته امداد امام خمینی مسکن زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمدره کمیته امداد امام خمینی مسکن خرمدره کمیته امداد امام خمینی مسکن زنجان اخبار کنکور کمیته امداد تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی