Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات جهانی پارادوومیدانی از بیست و سوم بهمن‌ماه در کشور امارات متحد عربی آغاز شده و امروز یکشنبه نیز  ادامه دارد. در این دوره از مسابقات ورزشکاران کم‌بینا و نابینا ایران نتایج درخشانی کسب کردند و حاصل کار آنان تا کنون کسب چهار طلا، یک نقره و سه برنز کسب کردند. مهدی مرادی در ماده پرش طول با ثبت رکورد ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۷ به مدال طلا رسید. مهدی اولاد نیز در پرتاب دیسک مدال طلا کسب کرد.  

مهدی اولاد ۲ طلا، بهزاد عزیزی و مهدی مرادی نفرات طلایی ایران در مسابقات فزاع امارات در بخش نابینایان هستند.  

«بهزاد عزیزی» هفته گذشته توانسته بود در ماده پرتاب نیزه مدال طلا را از آن خود کند. وی امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنابا بیان اینکه مسابقات جهانی امارات بعد از حدود یکسال انجام شد اظهار داشت: اگر بخواهم ارزیابی کلی از مسابقات داشته باشم باید گفت که شیوع ویروس کرونا در یک‌سال گذشته بر تمامی فعالیت‌های ورزشکاران تاثیر گذاشته و کسانی که در مسابقات امارات حضور داشتند نسبت به این امر واقف بودند. در این مسابقات و در بخش پرتاب نیزه من توانستم نتیجه بسیار خوبی را به ثبت برسانم و خودم را به رکورد پارالمپیک نزدیک کردم.

ملی‌پوش پارادوومیدانی ادامه داد: در این دوره از مسابقات با فاصله زیاد از رقبا توانستم مدال طلا را کسب کنم و این یک استارت خوب برای پارالمپیک توکیو است. رکوردم در این مسابقات ۶۴.۷۰ متر بود و سعی دارم تا به رکورد پارالمپیک نزدیک شوم. البته سخت است اما می‌شود خود را به رکورد اصلی برسانم.  

عزیزی در ادامه با اشاره به برنامه خود برای موفقیت در توکیو گفت: برنامه‌های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون بر محور موفقیت ورزشکاران است. اردوها به صورت منظم برگزار می‌شود و امیدوارم  که با تلاش نهادهای ورزشی بتوانیم نتایج درخشانی را در توکیو ثبت کنیم.

برچسب‌ها بهزاد عزیزی توکیو دوومیدانی کمیته ملی پارالمپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهزاد عزیزی توکیو دوومیدانی بهزاد عزیزی توکیو دوومیدانی کمیته ملی پارالمپیک اخبار کنکور مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان جام جهانی تیراندازی در باکو و در رشته تفنگ بادی ده متر بانوان تیرانداز ۲۲ ساله چینی،جیا یو هان با ثبت رکورد ۶۳۶.۳ رکورد جهان در تفنگ بادی زنان را شکست و یک نمره ارتقا داد.

گفتنی است پیش از این رکورد در اختیار تیرانداز ایالات متحده آمریکا الیسون ویز بود که در سال ۲۰۲۲ در لیمای پرو امتیاز ۶۳۵.۳ را به نام خود ثبت کرده بود.

هان پس از شکستن رکورد جهان در مسابقه فینال تفنگ ده متر بانوان مدال برنز کسب کرد.

کد خبر 6098236

دیگر خبرها

  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد + فیلم
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • (ویدئو) رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • جهان منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشد؟