Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی که در مرز دوغارون شهرستان تایباد حضور داشت، در جریان آخرین وضعیت آتش سوزی در گمرک اسلام قلعه افغانستان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در پی حادثه انفجار چندین تانکر و خودروی حامل سوخت در گمرک اسلام قلعه افغانستان که ظهر امروز بوقوع پیوست، دکتر اسحاق جهانگیری در تماس تلفنی با محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی، بر لزوم امدادرسانی همه جانبه و بسیج نیروهای آتش‌نشانی استان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اول رییس جمهور همچنین با تاکید بر اینکه از هیچ کمک و تلاشی برای اطفاء حریق در مرز دوغارون ایران و افغانستان مضایقه نشود، از استاندار خراسان رضوی خواست تمامی نیروهای امدادی و آتش نشانی استان در آماده باش کامل باشند تا در صورت نیاز برای کمک به محل آتش‌سوزی اعزام شوند.


استاندار خراسان رضوی نیز که در مرز دوغارون در شهرستان تایباد حضور داشت، در این تماس تلفنی گزارشی از بررسی ها و بازدیدهای میدانی خود به معاون اول رییس جمهور ارائه کرد.


محمدصادق معتمدیان همچنین به ارائه توضیحاتی در خصوص جلسه برگزار شده در مرز دوغارون پرداخت و گزارشی از اعزام نیروهای امدادی و آتش نشانی از شهرستانهای همجوار به مرز دو کشور ارائه کرد و گفت: تمامی نیروهای امدادی و آتش نشانی در شهرستانهای نزدیک به محل آتش سوزی در آماده باش کامل هستند تا در صورت لزوم به گروههای حاضر در محل حادثه اضافه شوند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اسحاق جهانگیری جهانگیری استاندار خراسان رضوی نیروهای امدادی مرز دوغارون آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی

با دستور استاندار خراسان رضوی تیمارگاه حیات وحش استان و معین شرق کشور راه‌اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری امروز و در جریان بازدید خود از اداره کل محیط زیست خراسان رضوی که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور احداث تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محورها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد. نظری بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوزها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

گفتنی است؛ در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار شده و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهد گشت.

 استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند