Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:30:57 GMT

خانواده مهمترین خاستگاه در ترویج مکتب حاج قاسم است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۲۵۸۳

خانواده مهمترین خاستگاه در ترویج مکتب حاج قاسم است

خواهر شهید ابراهیم هادی در خصوص مهمترین گام برای ترویج مکتب حاج قاسم گفت: این مسئله را نخست باید از خانواده شروع کرد زیرا نمی شود آن را دست دیگران سپرد.

خواهر شهید ابراهیم هادی در حاشیه سفر اخیر خود به کرمان برای زیارت مزار شهید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان در خصوص مهمترین گام برای ترویج مکتب حاج قاسم گفت: این مسئله را نخست باید از خانواده شروع کرد زیرا نمی شود آن را دست دیگران سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با بیان اینکه در ترویج مکتب حاج قاسم باید عمقی کار شود و زیرساخت ها را هم فراهم کرد؛ افزود: مهمتر از گنجاندن مفاهیمی مانند اخلاق حاج قاسم و... در کتب درسی؛ این است که این آموزه ها را ابتدا باید به خانواده ها آموزش داد زیرا وقتی خانواده این مسائل را یاد گرفت می تواند به جامعه کمک کنند که جامعه، خانواده است.

 

 

هادی ادامه داد: اما وقتی صرفاً کتابی را به عنوان درس اخلاقی حاج قاسم قرار بدهیم، معلم درس می دهد و می رود حالا هزار نفر هم بخوانند اما خروجی کار چیست؟ در حالیکه اصل خانواده است و وقتی خانواده در این زمینه کار کند مکتب فراگیر می شود.

 

 

وی احساس و عاطفه پدر و مادریِ نهفته در انتقال مفاهیم اینچنینی به فرزند را عامل مهم دیگری دانست که در جای دیگری وجود ندارد و اظهار کرد: نکته مهم دیگر این است که باید صفر تا صد حرکت حاج قاسم برای فرزندان بیان شود و بگوییم که یک نفر در هشت سال دفاع مقدس کنار رزمندگان بود و بعد هم ۴۰ سال مقاومت کرد و تا اینجا آمد.

 

 

خواهر شهید هادی بر لزوم سلسله نشست هایی ویژه خانواده از جمله نشست های سبک زندگی در ترویج مکتب حاج قاسم تأکید کرد.

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مکتب حاج قاسم خواهر شهید ابراهیم هادی خانواده ترویج مکتب حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه شانزدهم اردیبهشت قم
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • خاستگاه بسیاری از غذا‌های ملی ممکن است شما را شگفت زده کند!
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • قیمت مهمترین ارزها در بازار تهران/ لیر ترکیه تحت تأثیر چه اتفاقی است؟