Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تبریز در مجلس گفت: ظریف صحبت‌هایی مبنی بر اینکه رقبای دولت درحال مذاکره با آمریکا هستند باید گفت اصلا چنین چیزی نیست آن کسی که به طور غیر مستقیم با آمریکا درحال مذاکره است خود دولت است.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره برجام و اقدامات دولت در مذاکرات آتی با آمریکا، اظهار کرد: واقعیت مطلب این است که آقای ظریف صحبت‌هایی مبنی بر اینکه رقبای دولت درحال مذاکره با آمریکا هستند باید گفت اصلا چنین چیزی نیست آن کسی که به طور غیر مستقیم با آمریکا درحال مذاکره است خود دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اثبات این سخن بنده نیز صحبت‌های خود آقای ظریف است که بیان کردند دولت پیام‌هایی به طور غیر مستقیم با دولت آمریکا رد و بدل کرده است.
نماینده تبریز در مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره برجام، گفت: موضع نمایندگان مجلس هم همان موضع مقام معظم رهبری است یعنی آمریکا ترک کننده میز مذاکرات بوده و علیه ایران دست به اقدامات وحشیانه‌ای زده است پس آن کشور باید حسن نیت خود را ثابت کند نه ایران.
علیرضا بیگی تصریح کرد: بعد از خروج آمریکا از برجام ایران در آن مدت خویشتنداری کرد و انتظار داشت اعضای دیگر برجام اقداماتی انجام دهند، اما این اتفاق صورت نگرفت.
وی با بیان اینکه بعد از روی کار آمدن دولت بایدن میانجی‌هایی به ایران فرستاده شد، بیان کرد: باید بپذیریم که اروپا درحال کارشکنی است یعنی یک زمانی نقش پلیس خوب را بازی می‌کند و در زمان دیگر نقش پلیس بد که این قابل پذیرش نیست.
نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه دولت درصدد بود امتیازاتی دوباره به آمریکا بدهد، گفت: تصور دولت این است که در این هشت سال دستاوردی جز برجام نداشته از این رو درصدد است تا این دستاورد خود را دوباره احیا کند، اما این دستاورد به ظن دولت دستاورد است، اما برای مردم آورده‌ای نداشته است.
علیرضا بیگی در پایان بیان کرد: آقای ظریف مدعی هستند که در جایگاه رهبری دستگاه دیپلماسی کشور دنبال سیاسی کاری نیستند، اما از رفتارشان چنین برداشتی نمی‌شود حتی یک زمانی در کمیته روابط خارجی صدای آمریکا بیان کرده بودندکه اگر شما با ما مسامحه نکنید رقبای ما بر دولت مسلط خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس علیرضابیگی برجام ظریف آمریکا دولت تبریز در مجلس درحال مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف در پیامی کسب مجدد عنوان قهرمانی تیم‌ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا را تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!