Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهدخت فتحی بیرانوند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲۴ هزار و ۴۱۷ بیمار در قالب طرح نسخه نویسی الکترونیک مراحل درمان خود را طی کردند در حالیکه مدت مشابه سال گذشته ۴۶ هزار و ۵۸۳ بیمار در قالب این طرح درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه پارسال ۵۴ مطب کار نسخه نویسی الکترونیک را انجام می دادند اظهار داشت: درحال حاضر از مجموع ۲۷۸ مطب طرف قرارداد بیمه سلامت استان ۲۴۴ مطب نسخه الکترونیک و استحقاق سنجی انجام می دهند به نحوی که ۸۸ درصد مطب های طرف قرارداد در این طرح فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی بیرانوند گفت: از مجموع ۱۵۴ داروخانه استان نیز ۱۴۶ واحد در طرح نسخه الکترونیک فعالیت دارند و امسال ۱۲۳ هزار و ۷۸۱ نسخه از این طریق در داروخانه ها پیچیده شد.

وی ادامه داد: ۳۰ آزمایشگاه و ۱۹ مرکز تصویربرداری در استان وجود دارد که همگی در قالب این طرح خدمات رسانی می کنند، ۳۵ هزار و ۸۶۱ بیمار نیز در مراکز پرتو پزشکی تحت درمان قرار گرفتند و ۶۳ هزار و ۷۸۱ آزمایش نیز در استان انجام شد.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: تمامی افرادی که فاقد هر نوع پوشش بیمه‌ای هستند می‌توانند با مراجعه به این سازمان از خدمات ۲ صندوق ویژه آن بهره‌مند شوند.

به گفته فتحی بیرانوند ۶۰ درصد جمعیت لرستان معادل یک میلیون و ۶۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

برچسب‌ها بیمه سلامت طرح نسخه الکترونیکی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت طرح نسخه الکترونیکی لرستان بیمه سلامت طرح نسخه الکترونیکی لرستان اخبار کنکور بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی ناصحی افزود: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.

وی ادامه داد: دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.

ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند، گفت: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزئیات بیمه همگانی خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

کد خبر 6097217 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹هزار میلیارد برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج
  • چگونگی نشان‌دار شدن بیماران صعب‌العلاج
  • بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • بیمه سلامت چگونه از بیماران تالاسمی حمایت می کند
  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد