Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@22:59:20 GMT

زاکانی: الحاق ۲ شهرستان قم فعلا مسکوت مانده است‌

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۳۱۱۰

زاکانی: الحاق ۲ شهرستان قم فعلا مسکوت مانده است‌

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا قرار بود که تعداد دو شهرستان به قم اضافه شود که این موضوع به دلیل وجود مخالفان و موافقان زیاد فعلا مسکوت مانده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علیرضا زاکانی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت نظارت و قاعده گذاری بنیادی در خصوص فضای مجازی اظهار داشت: الگو‌سازی استان قم به عنوان کانون فکری و ام القری جهان اسلام، نیازمند تامین بخشی از عنصر انسانی و فکری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تشدید سرعت انتقال پیام جمهوری اسلامی در عرصه جهانی را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود اگر قم میان سایر استان‌ها به الگوی مناسبی تبدیل شود، امکانی را فراهم می‌کند تا تحول اساسی در جامعه اسلامی رقم زده شود.

وی با تاکید بر نقش اصحاب رسانه در خصوص نظارت بر فهم واقعیت‌ها و همچنین انتقال پیام به بطن جامعه در راستای تحقق اهداف انقلاب عنوان کرد: طرح قانونی در مرکز پژوهش ها باید با جدیت بیشتری دنبال شود تا در این راستا بتوانیم از افراد جهادی پشتیبانی کنیم، چرا که این افراد نیروهای محرک در کلیه چالش ها و حوادث غیر مترقبه از جمله سیل و زلزله هستند.

زاکانی: به امنیت منطقه کمک کردیم اما هنر انتقال فرهنگ و اقتصاد را نداشتیمزاکانی: قانون مدرسه‌سازی توسط انبوه‌سازان 200 واحدی موانع اجرایی داردزاکانی: کارآفرینان برای ایجاد اشتغال باید مورد تشویق قرار گیرند/ ظرفیت‌های مردمی باید شناسایی شود

زاکانی جامعه اسلامی را به عنوان جامعه ای که در آن عدالت، معنویت، آزادی بیان و مولد امنیت برای عموم دانست و ابراز کرد: وصیّت نامه امام برای امروز و آینده دارای محتوای غنی است و باید به عنوان راهنما مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های انباشته درون کشور از نیروی انسانی و فکری اضافه کرد: توجه به ملت و تکیه به مردم لازمه این مقدمه است که مردم با امیدواری در کلیه عرصه ها حضور در جامعه داشته باشند.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: دشمنان به دنبال ناامیدی مردم و سرخوردگی آنها هستند تا امکانی را فراهم کنند که بزرگترین سرمایه یک ملت یعنی نیروی انسانی جامعه تحلیل برود.

زاکانی با اشاره به ضرورت افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان در سال جدید افزود: واقعیت تلخ این است که بسیاری از مسئولان فضای مجازی را توجیه می‌کنند و هیچ گونه مسؤلیت پذیری در این راستا وجود ندارد.

وی با تاکید بر وجود 1600 بافت فرسوده در استان قم گفت: اخیرا قرار بود که تعداد دو شهرستان به قم اضافه شود که این موضوع به دلیل وجود مخالفان و موافقان زیاد فعلا مسکوت مانده است.

انتهای پیام/460/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن

تقی رضایی مدیرکل دفتر حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهری و شهر‌های جدید اضافه و الحاق شده است گفت:   این آمار نشان‌دهنده کار جهادی و بزرگی است که در دولت سیزدهم در راستای تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه مسئله تامین زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف همواره مورد توجه سازمان ملی زمین و مسکن بوده است گفت:  در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند.

رضایی اظهار کرد: اصلاح بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در این حوزه خود می تواند زمنیه را برای بهبود افزایش عرضه زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف فراهم کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • آذربایجان به ایران الحاق نمی‌شود، چون اسرائیل کنار ماست!
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن