Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس گروهی روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودبار جنوب افزود: همانطور که در جنگ فیزیکی برنامه ریزی می کنیم، در جنگ فضای مجازی نیز لازم و ضروری است که تدابیر لازم را بیندیشیم و به شیوه روز عمل کنیم.

وی ادامه داد: همه باید بسیج شویم و در حد توانمان فضای مسموم را مدیریت کرده و تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رودبار جنوب گفت: مبارزه با تهدید فضای مجازی را باید از بچه ها و خانه های خودمان با امربه معروف و نهی از منکر آغاز کنیم. 

وی تصریح کرد: فضای مجازی به عنوان یک تهدید است ولی اگر این تهدید را خوب مدیریت کنیم، تبدیل به فرصت می شود.

امام جمعه رودبار جنوب در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مسائلی که امروز جوامع را به فساد می کشد، طمع دانست و گفت: باید به این موضوع توجه ویژه کنیم.

پژوهش زیربنای رفع مشکلات فرهنگی جامعه است

فرماندار رودبارجنوب گفت: فعالیت‌های پژوهشی زیربنای رفع مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی است.

محمود قانعی افزود: حوزه پژوهشی مسائل و مشکلات را دقیق بررسی و مسیر راه را مشخص می کند.

وی خواستار تخصیص ردیف بودجه برای شورای فرهنگ عمومی رودبار جنوب شد و اظهار داشت: یک تیم پژوهشی متخصص باید در حوزه آسیب ها و مشکلات جامعه ورود پیدا کند.  

فرماندار رودبار جنوب به فضای مجازی اشاره کرد و این مهم را فرصت و تهدید دانست و ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در حوزه رسانه و فضای مجازی برنامه ریزی لازم را برای کنترل و ساماندهی این فضا انجام دهد.

وی به حوزه فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر مسئول این نهاد به شهرستان رودبارجنوب شد.

نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب استان کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و اعضای این شورا به میزبانی شهرستان رودبار جنوب برگزار شد.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی خبرگزاری جمهوری اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار جنوب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی خبرگزاری جمهوری اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شورای فرهنگ عمومی خبرگزاری جمهوری اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار جنوب اخبار کنکور شورای فرهنگ عمومی رودبار جنوب فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حامد محمدی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از شبکه مخابرات و از دسترس خارج شدن خدمات نسبت به ۹۰۰ مشترک و خسارتی قریب به ۴۰۰ میلیون تومان، موضوع شناسایی و دستگیری مجرمین در دستور کار ضابطین قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با دستورات قضائی عوامل انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به گشت زنی هدفمند و بررسی دوربین‌های مداربسته منتهی به صحنه جرم کردند و در نهایت دو فرد در این رابطه دستگیر شدند و به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

محمدی، افزود: پس از بازجویی‌ها ردپای یک مال خر در این باره مشخص شد که پس از بازرسی‌های متعدد یک انبار با مقادیر قابل توجهی از کابل‌های مسروقه کشف و ضبط گردید و در نهایت مجرمین با قرارهای صادره قضائی روانه زندان شدند.

کد خبر 6092157

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!