Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@18:56:27 GMT

نخستین تزریق واکسن کرونا در آران و بیدگل انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۳۷۱۲

نخستین تزریق واکسن کرونا در آران و بیدگل انجام شد

رییس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از نخستین تزریق واکسن کرونا در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

دکتر «اعظم باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: تزریق واکسن کرونا به کارکنان شبکه بهداشت و درمان فعال در بخش‌های ویژه کرونای آران و بیدگل با واکسناسیون پنج نفر در بیمارستان سیدالشهدا (ع) این شهرستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با بیان اینکه پنج دوز واکسن در مرحله نخست تزریق می‌شود، افزود: این واکسیناسیون در  دو مرحله انجام می‌شود و افراد سه هفته بعد از نخستین دوز باید دوز دوم واکسن را دریافت کنند.

 

باقری افزود: این شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و اکنون ۷ بیمار کووید ۱۹ در بخش کرونای بیمارستان سیدالشهدا (ع) بستری هستند و در صورتی ‌که به دستورات بهداشتی توجه نشود، بار دیگر شاهد شیوع ویروس کرونا در این منطقه خواهیم بود.

رییس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی در شهرستان آران و بیدگل جان باخته است.

 

اعظم باقری ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت شیوه ‌نامه ‌های بهداشتی همچون استفاده از «ماسک» و «فاصله ‌گذاری اجتماعی» باید جدی گرفته شود./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: واکسن کرونا اعظم باقری شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: پزشک متخلفی که در یکی از روستاهای تالش مدعی بود با دستگاهی همه بیماری ها را درمان می کند، دستگیر شد.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند درصد پزشکان زیرمیزی می‌گیرند؟ پروانه مطب ۹۶ پزشک متخلف باطل شد توبیخ پزشک متخلف بخاطر دریافت وجه مازاد از بیمار

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب