Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خاکی صدیق روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا درباره کلاس های عملی دانشگاه ها در ترم دوم تحصیلی، اظهار داشت: کلاس های عملی در شهرهای آبی و زرد برای دانشجویان بومی برگزار می شود و برای دانشجویان غیربومی می تواند به شرط فراهم بودن امکان اختصاص اتاق های تک نفره در خوابگاه ها به این دانشجویان، برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زمان شروع ترم دوم دانشگاه‌ها مشابه سال‌های گذشته

معاون آموزشی وزیر علوم همچنین درباره شروع ترم دوم تحصیلی دانشگاه ها، گفت: زمان شروع ترم دوم دانشگاه ها هیچ تفاوتی با ترم های مشابه سال های گذشته ندارد، برخی دانشگاه ها هفته پایانی بهمن ماه ترم را شروع می کنند و تعدادی دیگر از دانشگاه ها هم ترم را آغاز کرده اند.

خاکی صدیق با بیان اینکه وزارت علوم دستورالعمل و تغییر خاصی در روند آموزش الکترونیکی دانشگاه ها برای ترم دوم ارائه نداده است، افزود: شرایط مانند گذشته است و تفاوتی با دو ترم پیش ندارد؛ آموزش های الکترونیکی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، خاکی صدیق پیش از این اعلام کرده بود که بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، کلاس‌های عملی دانشجویان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خارج از شهرهای قرمز و نارنجی که نیاز به خوابگاه ندارند، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها علی خاکی صدیق ویروس کرونا دانشگاه آموزش الکترونیکی پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی خاکی صدیق ویروس کرونا دانشگاه علی خاکی صدیق ویروس کرونا دانشگاه آموزش الکترونیکی اخبار کنکور دانشگاه ها خاکی صدیق ترم دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم