Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام با وجود شکست تیمش مقابل منچسترسیتی از رویکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس در خانه منچسترسیتی تن به شکست 3 بر صفر داد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: این دیدار تقابل تیمی سرحال و آماده با تیمی خیلی خسته بود، اما ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و بازی را کاملاً تحت‌کنترل داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در حالی توپ را به تیر دروازه منچسترسیتی زدیم که اگر آن توپ گل می‌شد، برتری یک بر صفر می‌توانست آن نیرویی که لازم داریم را به ما بدهد، به خصوص در این شرایط که بازیکنان خسته بودند. در ادامه یک پنالتی دیگر از این پنالتی‌ها مدرن ما را در شرایط دشواری قرار داد.

آقای خاص در پاسخ به این پرسش که «منظورتان از پنالتی مدرن چیست؟»، اظهار داشت: پنالتی مدرن آن پنالتی است که اگر شما حتی با ناخن‌تان در محوطه جریمه توپ را لمس کنید، می‌تواند پنالتی باشد. از دید برخی داوران وقتی توپ به ناخن شما برخورد می‌کند، پنالتی است و پس از بازبینی صحنه با استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) شما نمی‌توانید انکار کنید که برخوردی وجود نداشته است.

گواردیولا: روند بازی روی ضربه ایستگاهی کِین می‌توانست تغییر دهد/ پنالتی‌زن متخصص نداریم و از این بابت نگرانم

سرمربی تاتنهام با وجود شکست تیمش در این دیدار از رویکرد بازیکنانش تمجید کرد و صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: از رویکرد بازیکنانم در این بازی خیلی راضی هستم. در این دیدار بازیکنانی در زمین داشتم که دو روز پیش (در جدالی 120 دقیقه‌ای مقابل اورتون در جام حذفی انگلیس) دو ساعت بازی کرده بودند. آنها با وجود مشکلاتی که بود، تمام تلاش خود را به کار بستند. تیمی هم که متحد نباشد، تاوانش را پس می‌دهد، اما بازیکنان ما در این دیدار تمام تلاش خود را کردند و نمی‌توانم چیزی علیه آنها بگویم به جز چند اشتباه در کارهای دفاعی که همیشه هست.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ژوزه مورینیو تاتنهام لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی ژوزه مورینیو تاتنهام لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: من حتم دارم این شکست به موقع بود و شاید با از دست رفتن جام حذفی حالا جام قهرمانی لیگ برتر برای پرسپولیس از اهمیت بیشتری برخوردار شد.

سرویس ورزش مشرق - فرشاد پیوس بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره شکست این تیم در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم اراک و حذف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهاراتی را مطرح کرد.

در اراک چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس اینگونه حذف شد؟

ضربات پنالتی از قدیم به ضربات بی‌رحم معروف بوده و در نهایت این بار هم پرسپولیس شامل این بی‌رحمی شد و فرصت خوب برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی را از دست داد. قطعاً این موضوع هیچ چیزی از ارزش‌ها و شایستگی‌های تیم پرسپولیس را کم نمی‌کند اما اگر ما بخواهیم دقیق‌تر به بازی نگاه کنیم باید بگوییم پرسپولیس نتوانست حریف انگیزه بازیکنان تیم آلومینیوم اراک.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

متاسفانه بچه‌های پرسپولیس آنقدر که باید و شاید برای این بازی انگیزه نداشتند. ما تا قبل از زدن گل دوم شرایط خیلی خوبی را تجربه می‌کردیم اما به نظر رسید که بعد از زدن گل دوم تیم عقب کشید و به نوعی مثل تیمی که راضی از نتیجه باشد تصمیم به دفاع گرفت. این شرایط برای تیم پرسپولیس هرگز جواب نداده و دیدیم که این بار هم جواب نداد. ما در شرایطی که دروازه‌بان اصلی و با تجربه تیم‌مان را در اختیار نداشتیم که پنالتی گیر است نباید رو به بازی دفاعی می‌آوردیم و سراغ ضربات پنالتی می رفتیم. نباید منتظر شنیدن سوت پایان بازی می‌شدیم بلکه باید به همان روند ادامه می‌دادیم.

چه اتفاقی افتاد که در نیمه دوم تیم آلومینیوم تا این اندازه متفاوت ظاهر شد؟

همیشه تعویض‌ها در نیمه دوم نقش مهمی در شرایط یک تیم دارد. متاسفانه خارج شدن دو بازیکن یعنی اورونوف و ترابی از جمع بازیکنان پرسپولیس به نوعی به بازیکنان آلومینیوم این فرصت را داد که از دفاع صرف دست بردارند و رو به حمله ۱۰ نفره بیاورند تا دروازه پرسپولیس را باز کنند. این شرایط برای ما اصلاً خوب نبود و در نهایت هم دو گل از تیم آلومینیوم دریافت کردیم که منجر به تساوی و در سرانجام حذف پرسپولیس شد.

حالا وضعیت به چه ترتیب خواهد شد؟ فکر می‌کنید در لیگ شرایط برای پرسپولیس چطور پیش می‌رود؟

ما در لیگ یک بازی مهم ۶ امتیازی مقابل سپاهان در پیش داریم که قطعاً با پیروزی در آن، می‌رویم و تا قهرمانی بالا خواهیم رفت. من حتم دارم این شکست به موقع بود و شاید با از دست رفتن جام حذفی حالا جام قهرمانی لیگ برتر برای پرسپولیس از اهمیت بیشتری برخوردار شد. چون بچه‌ها می‌دانند که باید جلوی سپاهان با تمام وجودشان بازی کنند و با شکست این حریف قهرمانی‌شان را از همین هفته پیش رو مقابل سپاهان جشن بگیرند.

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم