Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی گفت: در بخش روغن نیمه جامد هم مشکلاتی در حوزه ارزی و تأمین حلب‌ها مطرح بود که تا حدود ۷۰ درصد این مشکلات برطرف و طی روز‌های آینده در بخش روغن نیمه جامد هم مشکلی نخواهیم داشت. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیرهوشنگ بیرشک با اشاره به اینکه در حال حاضر نیاز کشور در بخش روغن حدود ۱۴۰ هزار تن است، اظهارداشت: در دی ماه امسال حدود ۱۷۷ هزار تن و در ۲۰ روزه بهمن ماه ۱۲۰ هزار تن روغن تولید و روانه بازار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اعلام اینکه تولیدکنندگان در بخش روغن مایع مشکلی ندارند و با افزایش حجم تولید التهابات بازار را تا حد قابل توجهی کاهش یافته داده اند، افزود: این اطمینان را به مردم می‌دهیم در شب عید و فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده تولیدکنندگان با تمام توان روند تولید را انجام و نگرانی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی تصریح کرد: در بخش روغن نیمه جامد هم مشکلاتی در حوزه ارزی و تأمین حلب‌ها مطرح بود که تا حدود ۷۰ درصد این مشکلات برطرف و طی روز‌های آینده در بخش روغن نیمه جامد هم مشکلی نخواهیم داشت. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تولید روغن روغن نیمه جامد روغن مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده

ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز چهارشنبه ۱۲ تا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، هواشناسی مازندران اعلام کرد: آسمان مازندران در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما، گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

براساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران روز جمعه ۱۴ اردیبهشت آسمان استان در دامنه‌ها و ارتفاعات نیمه غربی، نیمه ابری از اواخر روز ابری به تدریج با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق؛ در سایر نقاط استان، هوا نیمه ابری از شب ابری بتدریج با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق را خواهیم داشت.

اما در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت آسمان استان ابری و نسبتاً خنک با رگبار پراکنده و وزش باد، از بعدازظهر با کاهش ناپایداری هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و از دوشنبه شب در ارتفاعات غربی با افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بومی سازی تبدیل پسماند پلاستیک به سوخت جامد
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده