Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، امید خیرخواه مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان گفت: یکی از مهمترین موضوعات در هر جامعه‌ایی به حوزه خانواده بر می‌گردد که از آن به عنوان یکی از نهاد‌های اجتماعی یاد می‌شود.

خیرخواه افزود:تاملی بر روند آمار‌های طلاق در کشور نشان می‌دهد که این موضوع در کشور نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است وبراساس گزارش سامانه ثبت آنی ازدواج و طلاق که در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق استان فعال است در ۱۰ ماهه سال ۹۹ آمار طلاق نسبت به مدت مشابه پارسال  ۱۱ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

رتبه نخست خراسان شمالی در ثبت ازدواج رشد ۸ درصدی آمار ازدواج در خراسان شمالی

او با اشاره به اهمیت بازرسی‌های مستمر از دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق این استان توسط بازرسان اداره کل ثبت اسناد و املاک، اظهار داشت: این امر امنیت خاطر برای مراجعین را درپی داشته و میزان شکایت از این دفاتر را به حداقل می‌رساند.

مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان افزود: در ۱۰ ماهه امسال با ۲۶۹ مورد بازرسی اعم از دوره‌ای و موردی از دفاتر اسناد رسمی استان به بیش از ۱۱۲ هزار و ۹۴۷ سند تنظیمی توسط بازرسان این اداره کل رسیدگی شد.

او ادامه داد: با ۲۶۹ مورد بازرسی از دفاتر ازدواج وطلاق استان نیز بیش از ۹ هزار و ۱۰۰ سند تنظیمی، و تعداد ۲۳ مورد نیز بازرسی ازادارات تابعه مورد رسیدگی قرارگرفت و کسب رتبه‌های یک کشوری دربازرسی از دفاتر ازدواج و طلاق حاصل عملکرد کارکنان این اداره کل و واحد‌های تابعه بوده است.

گفتنی است در ده سال ۹۹ تعداد ۷ هزارو ۴۳ عقد ازدواج در ۳۵ دفاتر ازدواج وتعداد یک هزارو ۹۹۳ مورد طلاق در ۱۶ دفاتر طلاق سطح استان ثبت گردیده است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت آمار ازدواج افزایش آمار ازدواج ازدواج و طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک داوودی در دیدار با شهردار گناباد با بیان اینکه بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور در خراسان رضوی است اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های خاصی در تولید فیلم کوتاه برخوردار است.

وی از انجمن سینمای جوانان گناباد به عنوان یکی از دفاتر موفق استان خراسان رضوی یاد کرد و افزود: این انجمن در ارزیابی های انجام شده با برخورداری از بزرگترین کارگاههای فیلمسازی کشورمان و حتی خاورمیانه در جایگاه مناسبی در فیلمسازی جهان قرار دارد.

مدیر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوانان ایران افزود: انجمن سینمای جوانان گناباد با برخورداری از ظرفیتهای هنرمندان مستعد و توانمند و نگاه مثبت مسوولان به این جایگاه رسیده است.

داوودی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان ایران تنها انجمن بین المللی کشور است که فیلمهایش به جشنواره های خارجی راه می یابد، خاطرنشان کرد: توانمندی های هنرمندان و فیلمسازان ایرانی در قالب انجمن سینمای جوانان در جشنواره های مهم بین المللی و جهانی به نمایش گذاشته می شود و این ظرفیت مهمی برای معرفی فیلمسازی کشور در دنیا به شمار می شود.

گفتنی است؛ انجمن سینمای جوان گناباد که از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، هم اکنون در رشته‌های آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویربرداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می‌کند.

کد خبر 6092451

دیگر خبرها

  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد