Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور بر ضرورت داشتن فضای استاندارد در مراکز پزشکی قانونی به منظور تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی بهتر به مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور،  عباس مسجدی صبح امروز یکشنبه ۲۶ بهمن در مراسم کلنگ زنی سالن پذیرش مدیریت بحران و حوادث مرکز تشخیصی وآزمایشگاهی استان تهران واقع در کهریزک که با حضور دکتر توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری ودکتر شهریاری معاون دادستان وسرپرست دادسرای امور جنایی و معاونین و جمعی از مدیران سازمان برگزار شد، افزود: بلایای طبیعی و حوادث بسیاری در کشور ما وجود دارد و همواره بر اثر وقوع این حوادث جمعی از هموطنان جان خود را از دست می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش پزشکی قانونی در حوادث و بحران ها تصریح کرد: پزشکی قانونی در شناسایی و تعیین هویت قربانیان حوادث و بلایای دسته جمعی نقش قابل توجهی بر عهده دارد، آنچنان که در حوادث بسیار از جمله موضوع هواپیمای اوکراینی شاهد سرعت و صحت عمل کارشناسان این سازمان در شناسایی قربانیان بدون هیچ گونه خلل و یا اشتباهی بودیم.

مسجدی به ضرورت بهره مندی از فضای استاندارد در زمان بروز حوادث و بحران ها برای پذیرش ارباب رجوع تأکید کرد و اظهار داشت: از آنجا که کارشناسان پزشکی قانونی باید در زمان بحران ها خدمات مناسبی به مردم ارائه دهند باید از فضا و ساختمانی مناسب و استاندارد نیز برخوردار باشند و گلنگ زنی سالن پذیرش مدیریت بحران مرکز کهریزک به همین منظور انجام می شود.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور افزود: با احداث سالن پذیرش مدیریت بحران و حوادث در مرکز کهریزک، تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به مردم هر چه بهتر انجام خواهد شد چرا که در حوادث مختلف شاهد مشکلاتی در این خصوص و نبود فضای مناسب برای پذیرش مراجعین بودیم.

مسجدی در پایان به دلیل همکاری در احداث این ساختمان از استاندار، فرماندار شهرستان ری و دیگر مسئولان استانی و نیز مدیرکل و همکاران پزشکی قانونی استان قدردانی کرد و گفت: از آنجا که وقوع حادثه و بحران قابل پیش بینی نیست باید همواره آمادگی لازم برای مواجهه با هر حادثه را داشته باشیم.

بر اساس پیش بینی صورت گرفته این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و حداکثر تا یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه مراسم کلنگ زنی ساختمان پذیرش مدیریت بحران، عباس مسجدی در جلسه شورای معاونین سازمان که در محل مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران برگزار شد، از مدیران کل پزشکی قانونی استان تهران و سایر استان ها که در امر پیشرفت پروژه های عمرانی کار جهادی کردند و همچنین از حوزه معاونت توسعه و امور مالی و ذیحسابی سازمان و مسئولان استانی بابت تامین بودجه پروژه ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی این پروژه ها خدمت رسانی به مردم بیشتر و بهتر از گذشته ادامه یابد.

یادآور می شود در جلسه شورای معاونین امروز گزارشی از اقدامات عمرانی انجام شده در مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران و نیز گزارش پروژه های افتتاح شده در دهه مبارک فجر و از جمله پروژه های استان های فارس، مازندران، زنجان و کردستان ارائه شد.

در جلسه شورای مدیران امروز از  فریبرز طارمیان کارمند نمونه سال ۹۸ سازمان نیز تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: پزشکی قانونی کشور پزشکی قانونی قوه قضائیه قوه قضاییه پذیرش مدیریت بحران پزشکی قانونی استان تهران ارباب رجوع پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6091898

دیگر خبرها

  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود