Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@19:32:28 GMT

حمایت سامانه پرداخت اپل هم از بیت‌کوین

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۵۰۹۰

حمایت سامانه پرداخت اپل هم از بیت‌کوین

بزرگترین شرکت جهان در زمینه پرداخت بیت کوین موسوم به "بیت پِی" اعلام کرد که اپل پِی، سامانه پرداخت شرکت اپل، از پرداخت با ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

به گزارش برنا؛ بزرگترین شرکت جهان در زمینه پرداخت بیت کوین موسوم به "بیت پی" BitPay روز جمعه اعلام کرد که اپل پی Apple Pay، سامانه پرداخت شرکت اپل، از پرداخت با ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته بیت پی، دارندگان مسترکارت‌های بیت پی در ایالات متحده هم اکنون می توانند با اضافه کردن کارت‌های اعتباری ارز دیجیتال خود به سرویس اپل پی، پرداخت‌های خود را چه به صورت آنلاین و چه در فروشگاه‌ها از این طریق انجام دهند.

برنامه کیف پول بیت پی BitPay Wallet نه تنها از بیت‌کوین بلکه از ارزهای رمزنگاری شده اتر و بیت کوین کَش و همچنین سکه‌های وابسته به دلار USD Coin و دلار جمینی Gemini پشتیبانی می‌کند.

بر اساس این گزارش، بیت پی قصد دارد پشتیبانی از سرویس گوگل پی Google Pay و سامسونگ پی Samsung Pay را نیز تا پایان ماه مارس به خدمات خود اضافه کند.

استفان پر، مدیر عامل بیت پی، در بیانیه‌ای گفت: ما هزاران مشتری برنامه کیف پول بیت پی داریم که از کارت بیت پی استفاده می کنند. افزودن خدمات اپل پی و به زودی سامانه های پرداخت گوگل و سامسونگ استفاده از کارت بیت پی در مکان‌های دیگر را آسان و راحت می‌کند.

برای افزودن کارت بیت پی به کیف پول اپل، باید جدیدترین برنامه بیت پی را داشته باشید.

افزودن خدمات ارز رمزنگاری شده به اپل پی به دنبال یک گزارش تحلیلی مبنی بر این که اپل باید مبادله ارز رمزنگاری شده خود را راه‌اندازی کند، صورت گرفت.

این اقدام اپل همچنین پس از آن صورت گرفت که ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا از علاقه خود به ارز رمزنگاری شده دوج کوین خبر داد.

تسلا اعلام کرده است که به زودی بیت کوین را به عنوان ارزی برای خرید اتومبیل های برقی خود قبول خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اپل بیتکوین رمزنگاری شده بیت کوین بیت پی اپل پی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه

قیمت رمزارز‌ها در اولین روز از ماه می‌میلادی و در بحبوحه فروش گسترده‌تر بازار به شدت کاهش یافت. افزایش نگرانی‌ها در آستانه تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای نرخ بهره و همچنین دستگیری مدیرعامل صرافی بایننس، دو علت این ریزش دست‌جمعی رمزارز‌ها بود.

به گزارش اکوایران، سومین روز متوالی افت بیت‌کوین در حالی به ثبت رسیده که این رمزارز در ماه آوریل بدترین عملکرد ماهانه خود را از اواخر سال ۲۰۲۲ به ثبت رساند. بازدهی منفی ۱۸ درصدی بیت‌‎کوین در یک ماه اخیر موجب شده تا میزان رشد قیمت آن از ابتدای سال ۲۰۲۴ به کمتر از ۳۵ درصد برسد. این در حالی است که بازار‌ها در انتظار تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره و داده‌های کلیدی بازار کار ایالات متحده هستند.

ارزش پرمعامله‌ترین ارز رمزنگاری شده جهان در یک هفته اخیر نزدیک به ۱۵ درصد کاهش یافته، چرا سرمایه‌گذاران بعد از صعود دیوانه‌وار بیت‌کوین به بالای ۷۰ هزار دلار اقدام به سیو سود و فروش آن کردند.

در حال حاضر بیت‌کوین در کانال ۵۶ هزار دلاری معامله می‌شود که حدود ۱۰ درصد کمتر از قیمت روز گذشته آن است. این کمترین قیمت از اواخر فوریه است. البته این افت قیمت تنها محدود به بیت‌کوین نبود و اتریوم هم با بیش از ۸ درصد کاهش نسبت به روز گذشته ۲۸۴۰ دلار در حال معامله است. در حال حاضر ارزش جهانی بازار رمزارز‌ها ۲ هزار و ۱۳۰ میلیارد دلار است که افتی ۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته داشته است. با این حال حجم معاملات ۲۴ ساعته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

بنابر عقیده تحلیلگران، انتظار نمی‌رود فدرال رزرو بعداً تغییری در نرخ بهره ایجاد کند، اما این دیدگاه در بین سرمایه گذاران ریشه دوانده است که بانک مرکزی ممکن است به هیچ وجه نرخ بهره را در سال جاری کاهش ندهد و ضربه‌ای به دارایی‌های حساس به نرخ بهره مانند ارز‌های دیجیتال، سهام و اوراق قرضه یا حتی کالا‌های اساسی وارد کند.

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • اخطار به صاحبان خانه‌ های خالی برای پرداخت مالیات
  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون