Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:49:05 GMT

آخرین جزییات از حادثه انفجار در گمرک اسلام قلعه

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۵۱۶۳

آخرین جزییات از حادثه انفجار در گمرک اسلام قلعه

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات، هنوز آمار دقیقی از تعداد مجروحان و فوتی های انفجار تانکرهای حمل گاز در مرز دوغارون نیست.

به گزارش مشرق، ظهر روز گذشته، حادثه انفجار و آتش سوزی تانکرهای حمل گاز در استان خراسان رضوی نقطه صفر مرزی – گمرک اسلام قلعه (افغانستان) به جمعیت هلال احمر اعلام شد و امدادگران برای امدادرسانی در صحنه حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ایران آتش هرات را خاموش کرد/ ناتو به داد افغانستانی‌ها نرسید!

پس از گذشت بیش از ۲۰ ساعت از این حادثه، هنوز تعداد مجروحان و فوتی‌های احتمالی این انفجار اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد بیش از ۵۰۰ خودرو آسیب دیده اند.  

در همین راستا از معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره آخرین جزئیات این حادثه پرسیدیم.

ببینید: فیلم/ وضعیت گمرک اسلام قلعه پس از انفجار و آتش‌سوزی

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با میزان گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار تانکرهای حمل گاز در مرز دوغارون با کشور افغانستان روی داده و از آنجایی که این منطقه در خاک استان هرات افغانستان قرار دارد، نیروی‌های ما تنها به دنبال ایرانی‌های حاضر در محل هستند.

وی افزود: از آنجایی که این حادثه باعث شده ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها در دو کشور پخش شوند، مسئولان دو کشور در حال رایزنی هستند تا مشکلات هرچه زودتر رفع شود.  

معاون عملیات سازمان امداد و نجات ادامه داد: تاکنون تنها ۳ نفر از مصدومان به بیمارستان تایباد مراجعه کرده اند، اما آمار دقیقی از تعداد مجروحان و فوتی‌ها وجود ندارد.

ببینید: فیلم/تلاش آتش‌نشانان ایرانی برای خاموش کردن آتش در افغانستان

وی اظهار کرد: به نظر می‌رسد بیش از ۵۰ خودرو ایرانی در میان خودروهای تخریبی باشند، اما از رانندگان آن‌ها اطلاعی در دست نیست.

محمدی بیان کرد: کنسولگری ایران در حال پیگیری وضعیت افرادی است که در مرزها سرگردان شده اند و خودروهایشان تخریب شده است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر امداد و نجات هلال احمر سازمان امداد و نجات افغانستان گمرک اسلام قلعه اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد

به گزارش قدس خراسان، حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • (ویدئو) ماجرای نجات یک پرنده هما در پنجشیر افغانستان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان