Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شیوع کرونا مبادی ورودی و خروجی برخی از شهرها با محدودیت روبه‌رو شده است و افراد برای ورود به این شهرها باید تست کرونا بدهند.

به گزارش ایمنا، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس، اظهار کرد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هزینه تست فوری کرونا از مسافران جزیره‌های قشم و هرمز در بندر شهید حقانی این شهر دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای این منظور اکیپ مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس در بندر شهید حقانی مستقر شده است. مسافرانی که تست جدید کرونا و نتایج آن منفی باشد می‌توانند به سفر خود ادامه دهند در غیر صورت باید تست فوری داده و هزینه آن را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: دریابانی هم باید از تردد شناورهای غیر مجازی که اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کنند جلوگیری کند.

پیش‌تر محمد احمدی زاده مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس گفته بود که از ۱۸ بهمن ماه رفت و آمد گردشگران و مسافران به جزیره‌های استان بدون تست کرونا ممنوع است و برای همین منظور تیمی از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای گرفتن تست کرونا در محل اسکله بندر شهید حقانی بندرعباس مستقر شده است.

وی به رکنا گفت: هم اکنون در مجموع ۶ مرکز در شهر بندرعباس و یک مرکز در بندر شهید حقانی برای انجام تست (PCR) و (RAPID) از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مشخص شده‌اند. شهروندان قشم و هرمز و افراد با کار ضروری بدون انجام تست کرونا مجاز به سفر هستند که توصیه می‌شود گردشگران پیش از مراجعه به بندر شهید حقانی تست کرونای خود را انجام دهند تا با کمترین زمان معطلی از خدمات بندری بهره‌مند شوند.

کد خبر 474931

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا تست کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بندر شهید حقانی تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران