Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار کاشان ضمن اشاره به گشت‌های مشترک بازرسی از صنوف در روزهای اخیر گفت: جولان دلالان در کاشان مهمترین عامل افزایش قیمت کالاهای اساسی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، علی اکبر مرتضایی ظهر امروز در نشست بررسی علل افزایش قیمت کالاها در سطح شهرستان کاشان ضمن اشاره به علل افزایش قیمت کالاهای اساسی اظهار داشت: نبود نظارت کافی از سوی ناظران و جولان دلالان در عرصه بازار از مهمترین علل افزایش قیمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لازم است با هر تخلفی در این حوزه برخورد قاطع قضایی صورت بگیرد، افزود: ایجاد بازار روز محلی در چند نقطه شهرستان کاشان به منظور کنترل هر چه بهتر بازار میوه و تره بار و اجناس نقش بسزایی دارد که این اماکن از سوی شهرداری معرفی و توسط فرمانداری مجوزهای لازم صادر می‌شود.

فرماندار شهرستان کاشان با بیان اینکه در تلاش هستیم مردم در اسفندماه و ماه‌های آتی هیچ گونه دغدغه و نگرانی برای تامین کالای مورد نیاز خود را نداشته باشند، ابراز داشت: گشت‌های مشترک بازرسی از صنوف نیز به منظور کنترل و تنظیم بازار در نظر گرفته شده که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این گشت‌ها صورت می‌پذیرد.

نظارت سازمان بازرسی بر 180 دستگاه و اداره قم مداوم انجام می‌شودنظارت میدانی رئیس مجلس به پایتخت گل و گیاه ایران رسید / ‌‌قالیباف‌ مشکلات صنعتی و کشاورزی پاکدشت را بررسی کرد + فیلمطرح ویژه نظارت بر بازار عید در فارس اجرا می‌شود/دعوت از مردم برای پیوستن به "کمپین بدون قیمت‌نخریم"

وی ضمن اشاره به اعضای گشت‌های سیار در کاشان گفت: قاضی سیار تعزیرات حکومتی، بازرسان اداره صنعت و معدن، شهرداری، نمایندگان دادستان و فرمانداری، نیروی انتظامی، بسیج وسپاه در این گشت‌های سیار وجود دارد و در صورت مشاهده تخلف بدون تذکر و در لحظه اقدام به صدور حکم قضایی و متخلفین اعمال قانون می‌شوند.

مرتضایی با بیان اینکه گرانی برخی کالاها در سطح شهرستان کاشان و تفاوت قیمت‌ها با سایر شهرستان ها باید ریشه‌یابی و حل شود، تصریح کرد: گشت‌های مشترک بازرسی به صورت مستمر و پیوسته ادامه دارد و از این رو هرگونه ورود و خروج کالا بدون فاکتور رسمی فروش در میدان میوه و تره بار کاشان ممنوع است.

وی ضمن تأکید بر حذف واسطه ها و دلالان در راستای کاهش قیمت‌ها در شهرستان کاشان تأکید کرد: درج قیمت، ارائه فاکتور خرید رسمی و صدور فاکتور فروش از جمله اقدامات در راستای جلوگیری از فساد است که در گشت‌های بازرسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کاشان افزایش قیمت گشت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود