Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان استقلال می‌تواند هر زمان که تشخیص داد قرارداد خود را به صورت یکطرفه با آبی‌ها فسخ کند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این روزها بحث قرارداد وریا غفوری به مشکل بزرگی برای استقلال تبدیل شده است و هر روز اخبار جدیدی در این باره منتشر می شود.

اما ماجرای اصلی وریا غفوری این است که کاپیتان استقلال 15 روز پیش نامه ای به مدیران استقلال داده و اعلام کرده بود که اگر تا 10 روز دیگر مطالبات خود را دریافت نکند قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ می کند که در حال حاضر 5 روز از این مهلت گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین شنیدیم کسانی که از نامه وریا غفوری به باشگاه استقلال مطلع بودند پیش بینی می کردند کاپیتان آبی ها بعد از بازی با سپاهان تصمیم خود مبنی بر فسخ قرارداد را رسانه ای می کند اما چون آبی ها در این بازی شکست خوردند، احتمالا وریا غفوری برای اینکه جایگاهش در تیم متزلزل نشود از تصمیم خود منصرف شده است.

آنچه مسلم است وریا غفوری از 5 روز پیش مجاز بوده قرارداد خود را به صورت یکطرفه با استقلال فسخ کند و او هر روزی که بخواهد می تواند این تصمیم مهم را عملی کند.

وریا غفوری به 2 دلیل با باشگاه استقلال مشکل دارد، یکی بابت متمم 500 میلیونی که از 5 سال پیش در قراردادش وجود داشت. ظاهرا نهادهای نظارتی این متمم را قبول نکرده اند و دوم هم اینکه مدیران استقلال قرارداد جدید این بازیکن را قبول ندارند و معتقدند با او باید مطابق قرارداد قبلی که مبلغ آن 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بود رفتار شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال قرارداد وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران ، خستگی و سرعت غیر مجاز را دو عامل اصلی تصادفات یک هفته گذشته پایتخت اعلام کرد. به گفته سرهنگ جوانبخت ، در این تصادفات دو شهروند جان خود را از دست دادند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟