Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در استان گفت : وجود برخی خلأ‌های قانونی موجب بروز برخی تخلفات در حوزه ساخت‌وساز‌های غیرمجاز شده است.

او با تأکید بر تشدید اقدامات نظارتی و پیشگیرانه گفت: این‌گونه اقدامات قطعاً جلوی سوءاستفاده متخلفان حوزه ساخت‌وساز را می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: باید راه را بر سوءاستفاده متخلفان از خلأ‌های قانونی بست و اجازه داده نشود تخلفاتی نظیر تصرف غیرقانونی، زمین‌خواری و ساخت‌وساز‌های غیرمجاز از احدی سر بزند.

فخری خطاب به شهرداری‌های استان سمنان تأکید کرد: از صدور مجوز و پروانه ساخت به افرادی که درصدد ساخت‌وساز غیرمجاز در هر نقطه از استان هستند، به‌شدت خودداری شود.

او اظهار داشت: برخی دستگاه‌های اجرایی نظیر راه و شهرسازی  باید با دقت مباحث مربوط به حوزه ساخت‌وساز‌های غیرقانونی را رصد کنند و با چنین ساخت‌وساز‌های خلاف قانون قاطعانه برخورد کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر تقویت ارتباطات بین دستگاهی بیان کرد: نظارت‌ها باید از سوی نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی در بحث ساخت‌وساز تشدید شود.

فخری افزود: باید از صدور مجوز در قالب پرداخت جرائم نقدی برای ساختمان‌ها و سازه‌های غیرمجاز که در حوزه ساخت و تصرف با مشکلاتی مواجه هستند، خودداری شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت و ساز غیرمجاز تشدید نظارت شهرداری ها ساخت وساز حوزه ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی