Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران مشترک با قرچک، که با حضور بهمن خطیبی، فرماندار و ۸ نماینده از واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی شهرستان برگزار شد با اشاره به ابلاغیه‌های جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: خوشبختانه در ایام اخیر مصوبات و بخشنامه‌های خوبی برای گشایش امور، ابلاغ شده که مهم‌ترین آن‌ها مصوبه سران قوا در مورد تقسیط مالیاتی ۶۰ ماهه صنعتگران و تولیدکنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری افزود: مصوبه تقسیط بدهی‌های کارفرمایان واحدهای صنعتی و تولیدی توسط سازمان تأمین اجتماعی نیز اخیراً ابلاغ و اجرایی شده و گام مناسب و مهمی برای رفع مشکلات صاحبان این واحدهاست.

وی بیان داشت: خوشبختانه غالب مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران یا اجرا شده و یا در مراحل اجراست و آن بخشی که موانع خاصی سر راهشان قرار دارد، به سرعت رفع می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: امروز در شهرستان قرچک هم مروری بر مصوبات قبلی داشتیم و هم پیشنهادهای خوبی از سوی اعضای ستاد دریافت شد که مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش امروز ۲۶ بهمن ماه یک کارخانه جوراب‌بافی نیز با حضور عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، خطیبی فرماندار قرچک، صادقی رئیس سازمان صمت استان تهران، پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و دیگر مسئولان در شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد که این واحد تولیدی در مساحت ۵۴۰ مترمربع بنا و با سرمایه‌گذاری یکصد میلیارد ریالی برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

کد خبر 5146633

منبع: مهر

کلیدواژه: حشمت الله عسگری استانداری تهران فرمانداری شهرستان قرچک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران واکسن کرونا 22 بهمن بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه عکس استانها آمار کرونا مجلس شورای اسلامی شهرکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 

سید عباس عباس پور کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برات الکترونیکی هم مانند اوراق گام و... یک ابزار زیر خط ترازنامه است که از طریق آن امکان تامین مالی زنجیره تولید بدون مشکلات سایر ابزار‌ها فراهم می‌شود.

این کارشناس اقتصادی در ادامه اظهار کرد: برات الکترونیکی ابزاری است که مسیر انحراف در مصرف اعتبارات پرداختی حوزه تولید را مسدود می‌کند، قابلیت انتقال در زنجیره‌های فعالیت‌های اقتصادی، امکان تنزیل توسط شبکه بانکی در صورت گذشته یک چهارم از عمر برات یا دو بار گردش در زنجیره، تامین مالی زنجیره تولید بدون دشواری و امکان صدور برات الکترونیکی تا سقف ۲۰۰ درصد فروش سال گذشته بنگاه خریدار از دیگر مزایای این ابزار است در نهایت برات الکترونیک ابزاری برای تسهیل تامین مالی است.

او همچنین گفت: هر کدام از ابزار‌های زنجیره تأمین مالی دارای مزیت‌های مختلف هستند که متقاضیان با توجه به نیاز‌های خود می‌توانند از این ابزار‌ها استفاده کنند و توسعه این ابزار‌ها بسیار ضروری است.

گفتنی است، شنبه ۸ اردیبهشت ماه از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی رونمایی شد برات الکترونیکی سندی غیر کاغذی است که با درخواست برات‌دهنده (براتکش) یعنی خریدار در وجه یا به حواله کرد دارنده برات یعنی فروشنده و بر اساس اعتبار خریدار صادر می‌شود سررسید این ابزار یک تا دوازده ماهه است و بانک عامل به عنوان رکن برات‌گیر، بازپرداخت مبلغ در سررسید را تقبل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت