Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@05:04:39 GMT

گزارش ایسنا از جلسه این هفته شورای شهر تبریز

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۶۵۹۴

گزارش ایسنا از جلسه این هفته شورای شهر تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی دویست و بیست و هشتمین جلسه‌ی علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز امروز یکشنبه با حضور نائب رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار کلانشهر تبریز در عمارت ساعت برگزار شد.

علی آجودان زاده، نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در ابتدای جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب گفت: امیدواریم بتوانیم از فیوضات این ماه مبارک که ولادت سه امام بزرگوار نیز در این ماه واقع شده است، بهره مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین دستور جلسه به بررسی «لایحه شماره شهرداری تبریز مبنی بر انجام توافق اصلاحیه مصالحه نامه منعقده فیمابین شهرداری منطقه ۶ و یکی از شهروندان» اختصاص داشت که این لایحه به تصویب اعضا شورای شهر تبریز رسید.

دومین دستور جلسه ای که بررسی شد، به موضوع الکترونیکی کردن املاک اختصاص داشت.

علیرضا داستان، مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریز در این خصوص گفت: با الکترونیکی کردن املاک می توانیم برنامه ریزی دقیق داشته باشیم و املاک نیز بروز رسانی می‌شود. 

وی ادامه داد: بیش از ۴۰۰ هکتار زمین خارج از محدوده بوده و قرار بر این است این زمین ها شناسایی شده و در سامانه الکترونیکی ثبت شود و چندین جلسه کلاس آموزشی برای کاربران این سامانه برگزار شده است. 

محمد باقر بهشتی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز نیز اظهار کرد: انجام ممیزی املاک در شهرداری تبریز از دوره اول، مطالبه شورای شهر بود و انجام‌ این کار اقدامی مناسب است.

وی افزود: شهرداری به این سوال نیز پاسخ دهد که آیا بازهم در شهرداری املاک شناسایی نشده وجود دارد یا خیر.

فریدون بابایی اقدم، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز نیز طی سخنانی خاطرنشان کرد: آیا با احداثات انجام شده در عرصه ها برخوردی شده است؟ و سوال بعدی اینکه آیا در حریم شهر و بیرون از آن املاک ثبت شده است؟ 

شکوراکبرنژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز متذکر شد: اموال شهرداری باید به صورت آنلاین در سیستم ثبت شود.

غلامحسین مسعودی ریحان، خزانه دار شورای شهر تبریز نیز گفت: باید مشخص شود که چند درصد از املاک شهرداری در سیستم املاک ثبت شده است و آیا املاک با کاربری های مختلف ثبت شده یا خیر.

سعید نیکوخصلت، دبیر شورای شهر تبریز بیان کرد: از آقای قلی زاده بابت اقداماتشان در زمینه‌ی ساماندهی سیستم املاک شهرداری قدردانی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: از عملکرد معاونت املاک و مستغلات شهرداری نیز بابت اقدام مثبت تقدیر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این اقدام از تخلفات در زمینه املاک جلوگیری خواهد کرد، ادامه داد: در گذشته نبود چنین پایگاه اطلاعاتی باعث شده بود یک ملک چندین بار به فروش برسد که این اقدام فعالیتی بین بخشی است که همه دست به دست دادند تا نتیجه دهد و در آینده نیز باید به صورت هدفمند ادامه داشته باشد.

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: وجود این سیستم در شهرداری الگویی مثبت است که باید از تجربیات آن در آینده نیز استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند سیستمی املاک ‌شهرداری بسیار پیچیده بود که بارها به گره می‌خورد اما آقای قلیزاده و مدیران شهرداری به خصوص مدیرکل اداره املاک و مستغلات شهرداری تبریز با حوصله این کار را پیش بردند.

آجودان زاده، نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه گفت: شاهد هستیم که اقدامات بسیار موثری در زمینه شیشه‌ای کردن و شفاف سازی شهرداری در این دوره انجام شده است.

وی اشاره کرد: در شورای پنجم اقدامات بسیاری در خصوص شفاف سازی انجام شده است که از آقای بهشتی در خصوص سند چشم انداز ۱۴ ساله و حسابرسی شهرداری و سازمان های وابسته تشکر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: از معاونت املاک و مستقلات نیز بابت انجام ممیزی شهرداری تبریز قدردانی می‌کنیم.

آجودان زاده خاطرنشان کرد: از شهردار تبریز نیز بابت اینکه از اختیارات خود در زمینه ترک تشریفات استفاده نکرده‌اند تا همه اقدامات شفاف باشد، تشکر می‌کنیم.

فرج محمد قلی‌زاده، رئیس کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای شهر نیز اظهار کرد: تمامی اقدامات انجام شده در قالب کمیسیون تحقیق و  نظارت بوده است و کار شورا و کمیسیون بوده و بنده نیز عضوی از شورا و کمیسیون بودم.

وی اضافه کرد: ایجاد ۵ سامانه در کمیسیون تحقیق و نظارت در دستور کار قرار گرفت که عبارتند از سامانه املاک،  ماشین آلات، قرارداد ها و پرونده ها حقوقی، چک و شفافیت .

وی ادامه داد: در خصوص انجام ممیزی نیز باید گفت که تمام مدیران شهرداری در این زمینه همکاری کردند تا امروز این کار سخت انجام شود.مشکلاتی نیز در این زمینه وجود داشت اما نهایتا توانستیم این اقدام را به نتیجه برسانیم. 

قلیزاده تاکید کرد: عمده املاک در شهرداری منطقه ۹ و ۴ بوده است که شهرداران تمام‌مناطق و به خصوص این مناطق زحمت کشیدند.

محمد حسن اسوتچی، عضو کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای شهر گفت : انجام ممیزی ازجمله مواردی بود که از شورای سوم ‌و چهارم‌ پیگیر آن بودیم. این اقدام  ارزشمندی است که از تخلفات جلوگیری خواهد کرد. از آقای قلیزاده‌ و کمیسیون نظارت ، تحقیق و ارزیابی و مدیران شهرداری که در زمینه شفافیت فعالیت کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

سخنرانی محمدحسن اسوتچی، سومین دستور جلسه این هفته بود.

اسوتچی گفت: مسایل مربوط به پرسنل شهرداری تبریز نیز همچون گزارشی که در مورد املاک شهرداری تبریز بصورت شفاف ارایه شد، شفاف سازی شود.

وی ادامه داد: در بحث تصادف مترو گفته شده بود گزارش کارشناسی به زودی ارسال خواهد شد اما فعلا خبری از نظرات کارشناسی وجود ندارد.

وی در مورد شفافیت موارد پرسنلی نیز گفت: آیا وظیفه شورا تصویب بودجه و در اختیار قراردادن آن برای شهرداری است یا وظیفه دیگری هم‌دارد؟

اسوتچی با تاکید بر اینکه براساس آموزه‌های دینی از ما بابت تصمیمات سوال خواهد شد، اضافه کرد: اعضای شورا باید تمام اطلاعات پرسنلی را بدانند تا در مقابل قانون و سوالات مردم پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: بایذ نحوه‌ی جذب در زمینه پرسنلی مشخص شود و معلوم شود که آیا اکنون به جذب نیرو نیاز داریم و این نیاز چه مقدار است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: موضوع تبدیل وضعیت و جذب نیرو همواره برای کارکنان سوال است که امیدواریم با شفاف سازی این نگرانی ها نیز کاهش یابد.

وی ادامه داد: اعتراضات مربیان شهرداری در هفته‌های اخیر موجب ناراحتی شده است. این مربیان امروز از  بدنه‌ی شهرداری هستند که لازم است یک بار برای همیشه در خصوص این موضوع تصمیم گیری و اطلاع رسانی شود.

وی افزود: اینکه این مربیان را بترسانیم و بگوییم خودروی مشکی می‌آید و شما را می‌برد باعث پایین آوردن شان این نیرو ها می‌شود و هیچ گاه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در مقابل نیروهای کارگر که حق و حقوق می‌خواهند اقدامی نمی‌کنند.

عضو کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای شهر اظهار کرد: اگر نحوه‌ی جذب و تبدیل وضعیت ها مشخص شود، چنین مشکلی به وجود نخواهد آمد.

وی اظهار کرد: در شورای چهارم دیدیم که یک نفر از شهرداری حقوق می‌گیرد اما در هیأت فوتبال کار می‌کند و کارمند رسمی شهرداری نیز نیست.

وی تاکید کرد: در شورای پنجم اقدامات مثبت بسیاری انجام شده که امیدواریم در زمینه پرسنلی نیز اقدامات مثبتی انجام شود.

اسوتچی در پایان سخنان خود با بیان اینکه امیدوارم همه ما به سوگندی که خورده‌ایم وفادار باشیم، اضافه کرد: شورای پنجم در زمینه‌های مختلف اقدامات مثبت زیادی انجام داده که امیدواریم در زمینه پرسنلی نیز این چنین باشد. امیدواریم ‌این انقلابی که بعد از چهل سال سردار سلیمانی ها را هزینه می‌کند تا سرپا باشد، با برخی اقدامات بدنام نشود.
 
دستور بعدی جلسه که به بررسی مصوبات کمیسیون معماری و شهرسازی اختصاص داشت، مورد بررسی قرار گرفت.

فریدون بابایی اقدم، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر در این خصوص گفت: در چند ماه اخیر اقدامات مثبتی با همکاری شهرداری و سایر نهاد ها در ساماندهی سامان میدانی انجام شده که قابل تقدیر است.

وی افزود: شهرداری منطقه ۱۰ به دستور شهردار تبریز با همکاری دستگاه های خدمات رسان اقدام به حذف زوائد بصری کرده است و با حفاری های انجام شده خدمات رسانی را به صورت زیر زمینی کرده اند.

وی اضافه کرد: در سال ۱۳۹۹ این پروژه به عنوان ردیف اعتباری مستقلی در بودجه نیامده و با عدم اتمام طرح موجب برخی نارضایتی ها از سوی شهروندان شده است.مقرر شد طرح با همکاری معاونت های شهرداری آماده شود.

بابایی اقدم ادامه داد: شهرداری تبریز با همکاری سازمان میراث فرهنگی این طرح را بررسی کرد و هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان برای این طرح برآورد شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: این مبلغ از توان شهرداری منطقه بیرون است که پیشنهاد دادیم ۶ میلیارد تومان آن در متمم سال ۹۹ و مابقی در بودجه سال ۱۴۰۰ دیده شود.

محمد باقر بهشتی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه نیز گفت: اگر شهرداری متمم سال ۹۹ را تا ۲۸ اسفند ارائه کند، هماهنگی های لازم جهت آوردن بودجه سامان میدانی در متمم سال ۹۹  انجام شود.

محرم محمدزاده، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود کسب و کار شورای شهر نیز اظهار کرد: وقتی نام سامان میدانی مطرح می‌شود، معماری قدیمی تبریز به ذهن خطور می‌کند که این محل بخشی از تاریخ تبریز را بر دوش دارد.

وی افزود: اقدامات اساسی برای ساماندهی انجام شده اما عمده کار در جداره سازی است و باید با مصالح مناسب انجام شود که می‌تواند این منطقه را به یک محل گردشگری تبدیل کند .

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: مشاغلی در این محل فعال است که شاید در کشور فقط یک نمونه از آن وجود دارد.

محمدزاده ادامه داد: شاید اگر شهرهای دیگر نیز محلی شبیه سامان میدانی داشتند، حتی نمی‌گذاشتند یک ‌گردشگر به سایر شهرها برود. لذا اقدام ارزشمندی انجام‌ شده است که امیدواریم هرچه سریعتر شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

سونیا اندیش، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر در ادامه این جلسه گفت: موضوع ساماندهی و جداره سازی سامان میدانی به عنوان یک نمونه در زمینه جداره سازی و حفظ بافت تاریخی تبریز یک الگو است.

وی اضافه کرد: اقدامی که در این محل انجام می‌شود می‌تواند نمونه‌ای برای ساماندهی و جداره سازی سایر محلات و مکان های تاریخی باشد چرا که سال آینده نیز سال حفظ و احیای هویت تاریخی، فرهنگی تبریز نام دارد و امیدواریم توجه ویژه‌ای به انجام چنین ‌کارهایی در سال آینده انجام‌شود.

غلامحسین مسعودی ریحان، خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز نیز بیان کرد: در سایر کشورها برخی مناطق هستند که به آن شهر قدیم یا کهنه شهر می‌گویند .

وی اضافه کرد: به دلیل زمین لرزه‌های متعدد آثار تاریخی تبریز ازبین رفته‌ است‌ و فقط دو اثر تاریخی از تبریز باقی مانده است که یکی از آنها مسجد کبود و دیگری ارک تبریز است.

وی ادامه داد: اگر امروز در زمینه ساماندهی و جداره سازی بافت تاریخی اقدام کنیم، در واقع در زمینه حفظ آثار تاریخی نیاکان اقدام کرده‌ایم.

مسعودی ریحان با تاکید بر اینکه آثار تاریخی هویت شهر هستند و حفاظت از آنها اولویت دارد، گفت: برخی کاروان سراها در سامان میدانی وجود دارد که صاحبان آنها در خارج از کشور هستند که اگر تملک شوند تبدیل به مرکز گردشگری در شهر خواهند شد.

در نهایت مصوبه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و کمیسیون شهرسازی و معماری در خصوص طرح ساماندهی «سامان میدانی» به تصویب اعضا شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

در ادامه طی مراسمی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز از آتش نشانان سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز، به دلیل عملکرد سریع در اطفا حریق حاصل از آتش سوزی برج های نیمه کاره کوی گلستان ائل گلی تبریز تقدیر شد.

شهرام دبیری، رییس شورای اسلامی شهر تبریز که از نیمه های جلسه حاضر شد، گفت: از تمامی آتش نشانانی که در حادثه برج های نیمه کاره کوی گلستان ائل گلی تبریز  حضور داشته و با عملکرد سریع خود موجب اطفا حریق و جلوگیری از حوادث احتمالی شدند، قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: این حادثه نشان داد که آتش نشانان در حفظ جان و امنیت شهروندان همیشه آماده بودند و تمامی تلاش خود را در این راستا بکار میگیرند.

در ادامه جلسه شورای شهر تبریز، از فعالیت های سرمایه گذاری و تالیف کتابهای متعدد «علی پولاد» قدردانی شد.

دبیری، رییس شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص گفت: علی پولاد به عنوان سرمایه گذار تبریزی آثار ادبی خوبی در خصوص تبریز تالیف کرده‌است که آبروی تبریز بوده و همچنین در حمایت از نخبگان نیز اقدامات بسیاری انجام داده است.

وی اضافه کرد: از استاد پولاد تقدیر ‌می‌کنیم و تلاش می‌کنیم به همت کمیته نامگذاری نام‌ استاد در شهر ماندگار شود.

نیکوخصلت، دبیر شورای اسلامی شهر تبریز نیز اظهار کرد: استاد علی ‌پولاد در زمینه های فرهنگی و تاریخی فعالیت های بسیار ارزنده‌ای داشته‌ است و در زمینه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری نیز با احداث مجموعه لاله پارک توانمندی های گردگشری تبریز را ارتقا بخشید و در حوزه مرمت خانه گنجوی نیز بسیار فعال بود.

علی پولاد طی سخنانی بیان کرد:  هر چقدر به تبریز خدمت کنیم، کافی نیست همواره گفته ام به تبریز بدهکارم و تا زمانی که بتوانم به این شهر خدمت خواهم کرد.

وی افزود: ۵ سال است که به یک موضوع توجه می‌کنم و آن حقوق انسان و حقوق بشر است. در سال ۱۹۷۸ یعنی ۷۲ سال قبل در سازمان ملل حقوق بشر را در ۴ ماده تصویب کرده‌اند که از ۵ سال قبل شروع کرده‌ام ‌موضوع حقوق بشر را از قرآن کریم استخراج کنم.

وی تاکید کرد: چهار سال قبل یک حلقه سی‌دی در ایران و ۲ کتاب در ترکیه در خصوص حقوق بشر در قرآن چاپ شد که به تمامی رؤسای جمهور دنیا ارسال خواهد شد چرا که مشابه آن در دنیا وجود ندارد.

این فعال اقتصادی و فرهنگی ادامه داد: در پژوهشی بررسی کرده اند کدام ‌کشورها قوانین اسلامی را رعایت می‌کنند که در راس آن کشورهای غیر مسلمان بوده است و در رتبه های ۴۰ به بعد یک کشور مسلمان وجود داشت.

وی اضافه کرد: در جلسه‌ای با حضور رئیس جمهور ترکیه گفتم از ۵۷ موضوع حقوق بشر در اسلام اگر تنها ۲۷ مورد را اجرا کنیم، نیازی به سیستم قضایی نخواهیم داشت و پلیس نیز بسیار کم فعال خواهد شد .

محمدزاده نیز در این خصوص گفت: من به عنوان رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر از سایر سرمایه گذاران نیز می خواهم همچون استاد علی پولاد در تبریز سرمایه گذاری کنند.

شکور اکبرنژاد  بیان کرد: امروز یک مدیر که به مسائل شهر آشنا است در راس اداره کل فرهنگ‌ و ارشاد قرار دارد که از استاد علی پولاد می‌خواهیم با همکاری جانبه شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد و استاد پولاد نهاد های فرهنگی در تبریز راه اندازی شود.

قلی‌زاده نیز ادامه داد: از جانب تمام افرادی که ما را انتخاب کرده‌اند از اقدامات استاد علی پولاد تشکر و قدردانی می‌کنم وجود  این عزیز برای شهر بسیار ارزشمند است که عمده آنها نیز در زمینه فرهنگی است .

وی اظهار کرد: بخاطر اقداماتی که در زمینه توانمند سازی خانه نظامی گنجوی داشتند، بسیار قدردانی می‌کنیم که افق های بسیار خوبی برای این خانه تدوین کرده‌اند.

مسعودی ریحان نیز تاکید کرد: شخصیت هایی همانند استاد علی پولاد به عنوان سرمایه اجتماعی شهر می‌توانند در مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شهر بسیار فعال باشند.

وی گفت: پیشنهاد می‌کنم تندیس استاد علی پولاد در مقابل لاله پارک ایجاد شود و همچنین پیشنهاد می‌کنیم در دانشگاه تبریز نیز یک کرسی برای استاد علی پولاد در نظر گرفته شود.

اندیش نیز در ادامه بیان کرد: سال‌هاست در اتاق بازرگانی تبریز نام نیک استاد پولاد در زبان ها بوده و همواره گفته شده که استاد پولاد وطن خود را فراموش نکرده است.

وی ادامه داد: وجود استاد پولاد به عنوان سرمایه گذاری که در عرصه های فرهنگی و تالیف کتاب هایی در ارتباط با شهر تبریز نیز فعالیت کرده‌اند، بسیار ارزشمند است.

علی پولاد در ادامه سخنان اعضا شورای اسلامی شهر تبریز گفت: آرزوی بزرگ من  این است که یک محل اوپرا در شهر باشد اگر اوپرا در شهر وجود ندارد نمی‌توان گفت ما هنردوست هستیم.

وی افزود: من سال هاست به تربیت انسان توجه می‌کنم اما اگر همه همکاری کنند من نیز برای ساخت تئاتر شهر کمک خواهم کرد و اگر محلی مناسب و اثری بزرگ‌ راه اندازی شود من نیز حاضرم کمک کنم تا اثری زیبا و ماندگار خلق شود. 

این فعال اقتصادی و فرهنگی اضافه کرد: یک مهمان خانه ۴۱ اتاقه با بافت ساختمان های روستاهای آذربایجان در عینالی راه اندازی خواهد شد و کافی شاپی نیز در کنار آن ایجاد می شود.

وی ادامه داد: سری پنجم کتاب شناسنامه تبریز در ۷۰۰ صفحه به زودی منتشر خواهد شد که این کتاب حتی از نظر تعداد صفحه  بیشتر از کتاب ایران است.

وی اضافه کرد: به آموزش و پرورش گفته ایم ‌دانش آموزانی که در زمینه فیزیک و ریاضی نمرات خوبی دارند به ما معرفی کنند تا هزینه آموزش آنها را پرداخت کنیم‌.

وی در پایان گفت: کرونا کمک بسیاری به بشریت کرد چرا که به ما تعقل را یاد داد. یک زن و مرد ترکیه‌ای که شیمی دان بودند به آلمان رفتند و با شرکت فایزر همکاری کردند و امروز تبدیل به میلیاردر شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شوراي شهر شورای شهر تبریز شهرداري شهرداری تبریز شورای اسلامی شهر تبریز تحقیق و ارزیابی قدردانی می کنیم شورای شهر تبریز خصوص گفت شهرداری تبریز کمیسیون نظارت شهرداری منطقه نیز اظهار شهر تبریز نیز مسعودی ریحان سرمایه گذاری رئیس کمیسیون اقدامات مثبت سامان میدانی علی پولاد شهر تبریز انجام ممیزی جداره سازی شفاف سازی ی شهرداری انجام شود انجام شده خواهد شد حقوق بشر جلسه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد

عباس مرادی به عنوان شهردار جدید نجف‌آباد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، عباس مرادی در نشست رسمی شورای اسلامی دوره ششم نجف‌آباد، به‌عنوان سی‌وسومین شهردار نجف‌آباد انتخاب شد.

اسماعیل آخوندی در این نشست اظهار کرد: به دنبال استعفای عبدالرسول امامی شهردار قبلی نجف‌آباد در ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ و تعیین سرپرست برای شهرداری، شورای شهر در راستای انتخاب شهردار جدید، سوابق ۱۵ گزینه مختلف را بررسی کرد و در نهایت به دو گزینه نهایی عباس مرادی و محمد مغزی رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد با اشاره به خواسته مطرح شده محمد مغزی مبنی بر پذیرش این سمت در صورت وجود اجماع نظر تمامی اعضا و نبود اتفاق آرا، پس از بحث و بررسی مفصل اعضای شورای شهر، عباس مرادی دیگر گزینه این مرحله را به‌عنوان شهردار نجف‌آباد انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش ایمنا، عباس مرادی که در کارنامه کاری خود شهرداری شهرهایی همچون فولادشهر و کلیشاد دیده می‌شود، در سال‌های گذشته به‌عنوان مدیر منطقه در برخی مناطق نجف‌آباد فعالیت کرده است.

منبع: صداوسیما

کد خبر 751820

دیگر خبرها

  • سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد
  • عضو شورای ‌شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • اتلاف روزانه ۱۰ تا ۱۵ قلاده سگ ولگرد در زاهدان
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها