Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@13:10:03 GMT

ماجرای عملیات انتحاری عجیب در سامرا تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۷۱۶۲

ماجرای عملیات انتحاری عجیب در سامرا تکذیب شد

به گزارش جماران؛ فرماندهی عملیات سامراء خبر کشته شدن 21 تروریست داعش طی یک عملیات انتحاری در یکی از بخشهای این شهر را تکذیب کرد.

دیروز (شنبه - ۱۳ فوریه)، برخی منابع رسانه‌ای عراقی به نقل از «جبار الدراجی» فرماندهی عملیات سامراء از کشته شدن ۲۱ تروریست داعشی در پی انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه «جلام سامراء» خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی بعد از انتشار این خبر در برخی رسانه ها از جمله شفق نیوز، العربی الجدید و اسکای‌نیوز، فرماندهی عملیات سامراء وقوع انفجار فوق را تکذیب کرد.

در تکذیبیه یادشده که نسخه‌از آن در پایگاه خبری «بغداد الیوم» منتشر شد، آمده است: اخبار منتشر شده درباره کشته شدن 21 داعشی پس از بوق زدن راننده خودروی بمب‌گذاری شده در سامراء صحت ندارد. با وجود آنکه این خبر، در صورت صحت، خبر خوشحال‌کننده‌ای بود؛ اما متأسفانه این خبر صحت ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: از روزنامه‌نگاران خواهش می‌کنیم که در انتشار اخبار دقت کنند و اظهارات و اخبار نادرست را به شخصیت‌ها و فرماندهان نسبت ندهند.

دیروز برخی رسانه‌ها به نقل از فرماندهی عملیات سامراء، خبر کشته شدن ۲۱ تروریست داعش طی انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده را منتشر کرده بودند.

در این خبر آمده بود: عناصر سازمان تروریستی داعش قصد انفجار یک خودرو در نزدیکی یک ایست بازرسی وابسته به پلیس فدرال در منطقه «جلام سامراء» در جنوب شهرستان «الدور» را داشتند که این خودرو پیش از اقدام تروریستی منفجر می‌شود و ۲۱ داعشی کشته شدند.

درباره علت انفجار گفته شد که راننده‌ انتحاری این خودرو پیش از ترک یکی از مخفیگاه‌های داعش برای خداحافظی با دوستان خود بوق خودرو را فشار می‌دهد و در عین حال، فراموش می‌کند که بوق خودرو به بسته انفجاری تعبیه شده در این خودرو وصل است.که این موضوع باعث انفجار خودور و کشته شدن تمام عناصر یادشده می‌شود.

منبع: فارس

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 عملیات انتحاری عملیات انتحاری در سامرا عملیات انتحاری داعش جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 فرماندهی عملیات سامراء کشته شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)



منبع:پیج 639hearts

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمای نزدیک از نحوه عملکرد نیش زنبور عسل (فیلم) دلیل مردن زنبور عسل پس از نیش زدن (فیلم) فرآیند برداشت ژل رویال لوکس زنبور عسل؛ خوراک ۲۰ میلیونی ملکه زنبور‌ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • عملیات «کرم ابوسالم» کدام فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد؟
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)
  • ماجرای انفجار مهیب در بابل چه بود؟
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی