Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@04:09:48 GMT

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۲۶)

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۷۳۷۵

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۲۶)

برای عضویت در کانال تلگرام اقتصادآنلاین اینجا کلیک کنید

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۲۶)

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس اولین قیمت‌های اعلام شده از بازار طلای تهران، قیمت سکه امامی در معاملات صبح امروز به ۱۲میلیون و ۱۰۰هزار تومان افزایش یافت و سکه طرح قدیم با قیمت ۱۱میلیون و ۶۰۰هزار تومان ثابت مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت شش میلیون و ۶۰۰، ربع سکه چهار میلیون و ۴۵۰ و سکه یک گرمی دو میلیون و ۵۰۰تومان فروخته می‌شود. امروز قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار به پنج میلیون و ۱۰۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۱۷۷هزار تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر این اساس امروز قیمت فروش دلار ۲۵۴۵۰ و خرید آن ۲۵۱۰۰تومان است. یورو با قیمت ۳۰۳۵۰تومان فروخته‌ می‌شود و نرخ خرید آن به ۲۹۸۵۰تومان رسید. نرخ خرید و فروش پوند هم به ترتیب ۳۳۵۰۰ و ۳۵هزار تومان اعلام شد.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۲۵)

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس اولین نرخ اعلام شده از سوی کانون صرافان، روند بازار ارز همچنان صعودی بوده به طوریکه دلار در بازار آزاد و صرافی‌ها مجددا کانال عوض کرده است. بر همین اساس قیمت دلار در بازار آزاد با رشد ۷۰۰تومانی به ۲۶۲۰۰ و یورو به ۳۱۵۰۰تومان افزایش یافت. در صرافی‌های قیمت فروش دلار ۲۵۴۵۰ و خرید آن ۲۵هزار تومان اعلان شد؛ قیمت خرید و فروش یورو هم در این بازار به ۳۰هزار و ۳۰۵۰۰تومان رسید. امروز در سامانه نیما دلار با قیمت ۲۳۲۲۳ و یورور ۲۸۳۵۱تومان فروخته می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، امروز قیمت هر قطعه سکه امامی ۱۲میلیون و ۵۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۱میلیون و ۶۰۰هزار تومان است. نیم سکه در اولین معاملات با قیمت شش میلیون و  ۶۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۴۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۵۰۰هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۷۳هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۲۱)

به گزارش  اقتصاد آنلاین؛ بر اساس نرخ‌های اعلام شده توسط کانون صرافان در ساعت (۱۶:۳۰)، قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵۰۵۰ و یورو به ۳۰۳۰۰تومان رسید. نرخ خرید و فروش اسکناس آمریکا در صرافی‌ها به ترتیب ۲۳۸۷۰ و ۲۴۲۸۶تومان اعلام شد؛ یورو هم با قیمت ۲۸۸۰۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن ۲۸۳۵۰تومان است. در صرافی‌ملی هم قیمت فروش دلار به ۲۴۱۰۰ و یورو به ۲۹۱۰۰تومان افزایش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ اولین قیمت سکه امامی با ۲۵۰هزار تومان افزایش، ۱۱میلیون و ۶۵۰هزار و بهای سکه طرح قدیم هم با همین میزان رشد ۱۱میلیون و ۱۰۰هزار تومان است. قیمت هر قطعه نیم سکه شش میلیون و ۴۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۲۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۲۰هزار تومان اعلام شد. همچنین قیمت طلای ۱۸عیار با افزایش ۲۳هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به گرمی یک میلیون و ۱۳۳هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۲۰)

به گزارش اقتصاد آنلاین، کانون صرافان اولین نرخ ارز در بازار امروز ۲۰بهمن ماه را اعلام کرد. بر این اساس قیمت دلار آزاد با ۱۵۰ تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته به ۲۴۵۵۰تومان رسید و یورو هم با رشد ۵۰۰تومانی به ۲۹۵۵۰ تومان افزایش یافت. در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۳۵۷۰ و خرید آن ۲۳۲۰۰تومان اعلام شد و نرخ خرید و فروش یورو هم به ترتیب به ۲۷۹۳۰ و ۲۸۴۰۰تومان رسید. سامانه نیما قیمت فروش دلار را ۲۳۶۰۳ و یورو را ۲۹۰۵۰تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس اولین قیمت‌های اعلام شده از سوی بازار طلا، قیمت سکه طرح جدید با افزایش ۴۰۰هزار تومانی به ۱۱میلیون و ۴۰۰هزار و سکه طرح قدیم با رشد ۱۵۰هزار تومانی به ۱۰میلیون و ۹۰۰هزار تومان رسیده است. نیم سکه در اولین ساعات معاملات امروز با قیمت شش میلیون و ۳۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۲۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین اولین قیمت هرگرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۰۸هزار تومان اعلام شد.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۱۹)

به گزارش اقتصادآنلاین، کانون صرافان قیمت دلار و یورو در انواع بازارهای امروز را اعلام کرد. بر این اساس قیمت دلار در بازار آزاد بدون تغییر نسبت به دیروز ۲۴۲۷۰ و یورو ۲۹۱۰۰تومان است. در صرافی‌ها نیز نرخ ارز ثابت ماند؛ قیمت فروش دلار در این بازار ۲۳۶۰۰ و خرید آن ۲۳۲۰۰تومان اعلام شد. یورو هم با قیمت ۲۸۴۰۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۲۷۸۰۰تومان است. سامانه نیما هم قیمت فروش دلار را در بازار امروز ۲۳۴۳۱تومان اعلام کرد.

در ساعت (۱۲:۳۰) معاملات امروز بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۸۰۰هزار تومان رسید و حباب سکه هم در محدوده ۴۰۰هزار تومان قرار دارد. نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۲۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۱۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان فروخته می‌شود؛ همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار آب شده در بازار امروز چهار میلیون و ۷۲۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۸۹هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۱۸)

به گزارش اقتصادآنلاین، کانون صرافان نرخ ارز بازار امروز شنبه ۱۸بهمن ماه را اعلام کرد. بر همین اساس قیمت دلار در بازار آزاد با ۲۵۰تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ هفته گذشته، به ۲۴۳۰۰ و یورو به ۲۹۰۵۰تومان رسید. در صرافی‌ها قیمت فروش هر اسکناس دلار آمریکا ۲۳۶۰۰ و خرید آن ۲۳۲۰۰تومان اعلام شد. نرخ خرید و فروش یورو هم به ترتیب ۲۸هزار و ۲۸۴۵۰تومان است. در سامانه‌ نیما هم قیمت فروش دلار به ۲۳۸۲۳ و یورو به ۲۸۸۲۶تومان رسید.

در ساعت (۱۳:۳۰) معاملات امروز بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی با حدود ۱۰۰هزار تومان افزایش به ۱۰میلیون و ۹۰۰هزار و سکه طرح قدیم هم با همین میزان رشد ارزش به ۱۰میلیون و ۷۰۰هزار تومان رسید. نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۲۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۱۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان فروخته می‌شود؛ همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۸۰هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۱۶)

در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 75 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 750 هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 10 میلیون و 600 هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 150 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 50 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد. قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک میلیون و 75 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 431 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 655 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 24 هزار تومان، قیمت یورو 28 هزار و 900 تومان و درهم امارات 6 هزار و 540 تومان اعلام شده است. در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار  23 هزار و 750 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 23 هزار و 300 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 28 هزار و 550 تومان و قیمت خرید یورو نیز 28 هزار و 100 تومان اعلام شده است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۱۵)

در معاملات امروز (چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه ۱۳۹۹) بازار، نرخ خرید و فروش دلار آمریکا و یورو، کاهش یافته است. بر این اساس در لحظه تنظیم و انتشار این گزارش، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۳۳۷۰ تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به روز قبل، به قیمت ۲۳۸۲۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود. همچنین در این صرافی ها، هر اسکناس یورو به نرخ ۲۸۲۵۰ تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به نرخ ۲۸۷۰۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز سه شنبه، ۱۵۰ تومان ارزان تر شده است.

سکه طرح جدید صبح امروز ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی هم ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت خورد. سکه نیم بهار آزادی شش میلیون و ۳۸۰ هزار تومان ارزش گذاری شدند. بهای هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۹۶ هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۱۴)

به گزارش اقتصادآنلاین به این ترتیب قیمت فروش دلار ۲۳۶۵۰ و خرید آن از فروشنده ۲۳۲۵۰تومان اعلام شده است. یورو با قیمت ۲۸۲۰۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن هم به ۲۷۷۵۰تومان رسید. امروز قیمت فروش هر پوند انگلیس هم ۳۱۹۰۰ و خرید آن ۳۰۳۵۰تومان است.

طبق اولین قیمت‌هایی که اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرده، قیمت هر قطعه سکه امامی در بازار امروز ۱۱میلیون و سکه طرح قدیم ۱۰میلیون و ۹۰۰هزار تومان است. به گزارش اقتصادآنلاین، نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت شش میلیون و ۲۵۰، ربع سکه چهار میلیون و ۱۰۰و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان فروخته می‌شود.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۱۳)

امروز ۱۳بهمن ماه اولین نرخ ارز در صرافی‌های رسمی اعلام شد. دلار با قیمت ۲۳۸۰۰تومان برای فروش و ۲۳۴۰۰تومان برای خرید نمایان شد. قیمت فروش یورو به ۲۸۶۵۰ و خرید آن به ۲۸۲۵۰تومان رسید. هر پوند انگلیس در صرافی‌ها با قیمت ۳۱۰۵۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن ۳۰۲۵۰تومان است. همچنین نرخ فروش لیر ۳۳۵۰ و خرید آن ۳۲۵۰تومان اعلام شد.

بر اساس اولین قیمت‌های اعلام شده از بازار طلای امروز، بهای سکه طرح جدید با حدود ۲۵۰هزار تومان کاهش به ۱۰میلیون و ۸۱۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۷۰۰هزار تومان رسید. نخستین معاملات نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۳۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۱۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان انجام شد. بهای طلای ۱۸عیار هم به گرمی یک میلیون و ۹۶هزار تومان کاهش یافت.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۱۲)

قیمت دلار آزاد که در ساعات پایانی روز گذشته تا 24800تومان هم بالا رفته بود در بازار امروز به 24400تومان کاهش یافت و نرخ یورو هم به 29300تومان رسید.

در ساعت (14:00) معاملات بازار تهران، قیمت سکه امامی به 11میلیون و سکه طرح قدیم به 10میلیون و 850هزار تومان رسیده است. محمدولی گفت: نیم سکه با قیمت شش میلیون و 200هزار، ربع سکه چهار میلیون و 100هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و 300هزار تومان معامله می‌شود؛ همچنین بهای هر مثقال طلای 17عیار به چهار میلیون و 765هزار و طلای 18عیار در این ساعت از روز به گرمی یک میلیون و 100هزار تومان افزایش یافت.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۱۱)

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید 22320تومان و قیمت دلار برای فروش 23480تومان است. قیمت یورو برای خرید 27340تومان و قیمت یورو برای فروش 28500تومان است.

بر همین اساس در بازار ارز امروز زمزمه دلار ۲۵هزار تومانی هم شنیده می‌شود و معامله‌گران تحت تاثیر این جو افزایشی حجم خرید خود را بالا برده‌اند، البته همچنان برخی معامله‌گران نسبت به این موج افزایشی بی‌اطمینان هستند و بر همین اساس حضور کم‌رنگ و محتاط‌تری در بازار دارند چراکه درصورت انتشار یک خبر سیاسی مثبت بازار به سرعت تغییر جهت خواهد داد و از این رو فعلا معاملات در سایه احتیاط انجام می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، در ساعت (۱۴:۴۰) معاملات بازار تهران، قیمت سکه امامی با رشد ۳۰۰هزار تومانی به ۱۱میلیون و ۶۵هزار تومان و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۸۰۰هزار تومان افزایش یافت. نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۱۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان فروخته می‌شود؛ همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۷۲۵هزار و طلای ۱۸عیار در این ساعت از معاملات به گرمی یک میلیون و ۹۱هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۸)

به گزارش اقتصادآنلاین، بازار ارز به مذاکره همتی با همتای عمانی خود در خصوص ایجاد تمهیدات برای رفع موانع مبادلات پولی و مالی واکنش مثبت نشان داد و دلار به کانال ۲۳هزار تومان بازگشت. بر اساس دومین نرخی که کانون صرافان در ساعت (۱۶:۳۰) اعلام کرده، قیمت دلار در بازار آزاد با افت ۵۵۰تومانی به ۲۳۸۰۰ و یورو با کاهش ۸۰۰تومانی به ۲۸۵۰۰تومان رسید.در صرافی‌های رسمی قیمت فروش دلار همچنان ۲۳هزار و خرید آن ۲۲۳۷۰تومان است. نرخ خرید و فروش یورو هم به ترتیب ۲۷۱۵۵ و ۲۷۹۰۶تومان اعلام شد.اما صرافی‌ملی در این ساعت از معاملات نرخ دلار و یورو  را ۲۰۰تومان افزایش داد.به این ترتیب قیمت دلار در این صرافی به ۲۳۴۱۰ و یورو به ۲۸۴۰۰تومان رسید.

در ساعت (۱۳:۰۰) معاملات بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی با ۵۰۰هزار تومان افزایش به ۱۰میلیون و۷۶۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۵۵۰هزار تومان رسید.کشتی‌آرای اضافه کرد: قیمت انواع دیگر سکه ۲۰۰هزار تومان گران شد؛ به همین ترتیب نیم سکه امروز با قیمت شش میلیون، ربع سکه چهار میلیون و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان معامله می‌شود؛ همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار آب شده در بازار امروز چهار میلیون و ۶۴۵هزار و قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۷۲هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۷)

قیمت فروش دلار امروز ۷بهمن ماه در صرافی‌ها با ۳۰۰تومان کاهش به ۲۲۵۰۰ و خرید آن به ۲۲۱۵۰تومان رسید. قیمت فروش یورو با افت ۱۰۰تومانی ۲۷۴۰۰ و خرید آن ۲۶۹۰۰تومان است.امروز هر پوند انگلیس در صرافی‌ها با قیمت ۳۰۵۰۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن ۲۹۲۵۰تومان اعلام شد.

اولین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ۷بهمن ماه ساعت (۹:۴۰) اعلام شد. بهای هر قطعه سکه امامی با ۱۰۰هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۰میلیون و ۵۵۰هزار و سکه طرح قدیم نیز با همین مقدار افت قیمت به ۱۰میلیون و ۴۰۰هزار تومان رسید. نیم سکه در قیمت پنج میلیون و ۸۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰هزار و سکه یک گرمی در قیمت دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان ثابت ماند.قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار در این ساعت از معاملات چهار میلیون و ۵۶۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۵۲هزار تومان اعلام شد.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۶)

به گزارش اقتصاد آنلاین، در معاملات امروز دلار در بازار آزاد با نرخ ۲۳۴۵۰تومان یعنی با ۲۰۰تومان کاهش نسبت به دیروز و یورو با نرخ ۲۸۲۰۰تومان کار خود را آغاز کرد که نرخ این ارز هم ۴۰۰تومان کاهش یافته بود؛ اما صرافی‌ملی اولین قیمت فروش دلار را ۲۲۷۲۰ و یورو را ۲۷۷۰۰تومان اعلام کرد که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۳۰۰ و ۴۰۰تومان گران‌تر شده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین، در معاملات امروز بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۰میلیون و ۶۷۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان رسید. نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۸۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان معامله می‌شود. همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار آب شده در بازار امروز چهار میلیون و ۶۰۰هزار و قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۶۲هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۵)

در جریان معاملات بازار تهران قیمت سکه امامی با ۲۲۰هزار تومان افزایش در مقایسه با دیروز به ۱۰میلیون و ۷۲۰ و سکه طرح قدیم نیز با رشد ۲۰۰هزار تومانی به ۱۰میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسید. نیم سکه امروز با قیمت پنج میلیون و ۸۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۷۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان معامله می‌شود؛ همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار آب شده در بازار امروز چهار میلیون و ۵۹۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار با حدود ۱۰هزار تومان افزایش یک میلیون و ۶۱هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید 21480تومان و قیمت دلار برای فروش 22430تومان است. قیمت یورو برای خرید 26350تومان و قیمت یورو برای فروش 27300تومان است. قیمت دلار در بازار آزاد با 50تومان افزایش  به 23150 تومان رسید و یورو در نرخ 27800تومان ثابت ماند.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۴)

صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز شنبه ۴ بهمن ماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۲۵۸۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز کاری گذشته کاهش دارد. نرخ خرید در این صرافی‌ها نیز ۲۲۰۸۰ تومان است. در اولین روز هفته و با شروع کار بازارها، قیمت دلار و یورو نسبت به آخرین نرخ هفته گذشته کاهش یافت. امروز قیمت دلار در صرافی‌های برای فروش به ۲۲۳۰۰ و برای خرید به ۲۱۸۵۰تومان رسید. یورو نیز با قیمت ۲۶۹۰۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۲۶۴۰۰تومان است.

در جریان معاملات امروز بازار تهران در ساعت (۱۲:۴۰)، قیمت هر قطعه سکه امامی با ۱۰۰هزار تومان کاهش در مقایسه با آخرین نرخ هفته گذشته به ۱۰میلیون و ۳۴۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۱۰۰هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه به پنج میلیون و ۶۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۶۰۰هزار و سکه یک گرمی به دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان رسید؛ همچنین قیمت هر مثقال طلا در بازار امروز چهار میلیون و ۴۴۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۲۵هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۱/۱)

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید 21750تومان و قیمت دلار برای فروش 22250تومان است. قیمت یورو برای خرید 26450تومان و قیمت یورو برای فروش 26950تومان است.

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم 991 هزار تومان، قیمت دلار 22 هزار و 300 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 510 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 9 میلیون و 800 هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 500 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 500 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 150 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد. قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم 991 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 283 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 295 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۳۰)

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید 21290تومان و قیمت دلار برای فروش 21790تومان است. قیمت یورو برای خرید 25800تومان و قیمت یورو برای فروش 26300تومان است. کانون صرافان نرخ ارز در بازار 30دی ماه را اعلام کرد. بر این اساس، قیمت دلار در بازار آزاد به 21300 و یورو به 25700تومان کاهش یافت.

در ساعت (۱۲:۳۰) امروز، قیمت هر قطعه سکه امامی با حدود ۲۵۰هزار تومان افزایش در مقایسه با دیروز به ۱۰میلیون تومان رسید و بهای سکه طرح قدیم همچنان ۹میلیون و ۳۵۰هزار تومان است. او اضافه کرد: قیمت نیم سکه به پنج میلیون و ۳۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۴۰۰هزار و سکه یک گرمی به دو میلیون تومان رسید؛ همچنین امروز قیمت هر مثقال طلا سه میلیون و ۹۹۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار ۹۲۱هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۲۹)

امروز قیمت دلار نسبت به آخرین نرخ روز شنبه 600تومان و یورو 700تومان ارزان‌تر شد. طبق نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، قیمت دلار در بازار آزاد به 22300 و یورو 26800تومان کاهش یافت. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید 21700تومان و قیمت دلار برای فروش 22300تومان است. قیمت یورو برای خرید 26300تومان و قیمت یورو برای فروش 26900تومان است.

در ساعت (۱۳:۳۰) امروز، قیمت هر قطعه سکه امامی با حدود ۳۰۰هزار تومان کاهش در مقایسه با شنبه به ۱۰میلیون تومان و سکه طرح قدیم هم با یک میلیون کاهش به ۹میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه به پنج میلیون و ۴۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۴۵۰هزار و سکه یک گرمی به دو میلیون و ۱۰۰هزار تومان کاهش یافته؛ همچنین امروز قیمت هر مثقال طلا چهار میلیون و ۶۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار ۹۳۸هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۲۷)

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت دلار در بازار آزاد با ۳۰۰تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ هفته گذشته به ۲۳۶۰۰ و یورو نیز با افت ۷۰۰تومانی به ۲۸۳۰۰تومان رسید. در صرافی‌ها دلار با قیمت ۲۳۴۰۰ فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۲۲۷۸۰تومان است. همچنین نرخ فروش یورو در صرافی‌ها به ۲۸۳۰۰ و خرید آن به ۲۷۶۵۰تومان کاهش یافت.

در جریان معاملات ساعت (۱۳:۳۰) بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۰میلیون و ۲۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۱۰۰هزار تومان کاهش یافت. امروز نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۷۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۷۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان معامله می‌شود؛ قیمت هر مثقال طلا هم به چهار میلیون و ۴۰۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۱۵هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۲۵)

به گزارش اقتصادآنلاین،در ساعت (۱۴:۳۰) معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت دلار به ۲۳۹۰۰ و یورو به ۲۹هزار تومان رسید.صرافی‌ملی هم نرخ فروش دلار را ۲۳۹۵۰ و یورو را ۲۹۲۵۰تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 45 هزار تومان، قیمت دلار 23 هزار و 980 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون و 300 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 800 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 900 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 270 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 45 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 404 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 530 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۲۴)

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز قیمت دلار نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۲۵۰تومان ارزان و یورو ۵۰تومان گران شد. بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۴۷۰۰تومان کاهش و یورو به ۳۰۲۰۰تومان افزایش یافت.در صرافی‌ها قیمت فروش دلار به ۲۴۶۰۰ و یورو ۲۹۹۹۵تومان رسید. نرخ خرید دلار و یورو نیز به ترتیب ۲۴۱۳۲ و ۲۹۴۴۶تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت سکه طرح جدید، امروز چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ به ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان است. هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۵۶ دلار و ۱۲ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱ میلیون و ۸۴ هزار و ۹۹۴ تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۲۳)

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس نرخ‌هایی که کانون صرافان اعلام کرده، امروز نرخ دلار و یورو در بازار آزاد ثابت ماند اما در صرافی‌ها با ۱۰۰تومان افزایش رو‌به‌رو شد.به این ترتیب نرخ دلار در بازار آزاد همچنان ۲۴۹۰۰ و یورو ۳۰هزار تومان است.قیمت فروش دلار در صرافی‌ها به ۲۴۸۵۰ و یورو به ۳۰هزار تومان رسید و نرخ خرید آن‌ها نیز به ترتیب ۲۴۴۰۰ و ۲۹۴۲۰تومان است.نرخ فروش دلار در سامانه نیما ۲۵۱۹۶ و یورو ۳۱۳۸۴تومان اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 102 هزار تومان، قیمت دلار 24 هزار و 850 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 120 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون و 850 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون  تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون  تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 102 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 468 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 775 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۲۲)

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید 23950تومان و قیمت دلار برای فروش 24850تومان است. قیمت یورو برای خرید 29350تومان و قیمت یورو برای فروش 30250تومان است. بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان در ساعت (۱۵:۴۵)، قیمت دلار و یورو به نرخ روز گذشته بازگشت. دلار از قیمت صبح یعنی ۲۵۱۰۰تومان عقب‌گرد زد و به ۲۴۹۰۰تومان کاهش یافت و قیمت یورو نیز مجددا به ۳۰هزار تومان بازگشت.در صرافی‌ها نرخ فروش دلار ۲۴۷۲۹ و یورو ۳۰۰۶۹تومان است. صرافی‌ملی نیز قیمت فروش دلار را در ۲۴۸۵۰ و یورو ۳۰۲۵۰تومان ثابت نگه داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 111 هزار تومان، قیمت دلار 24 هزار و 900 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 350 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 11 میلیون تومان است. در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی 6 میلیون و 100 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 50 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد. قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 111 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 478 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 815 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۲۱)

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید 23690تومان و قیمت دلار برای فروش 24780تومان است. قیمت یورو برای خرید 29210تومان و قیمت یورو برای فروش 30300تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 96 هزار تومان، قیمت دلار 24 هزار و 600 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 100 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 10  میلیون و 850 هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی 5 میلیون و 950 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و950 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد. قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 96 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 461 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 750  هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۲۰)

به گزارش اقتصادآنلاین، کانون صرافان اولین نرخ ارز در بازار امروز را اعلام کرد. بر این اساس قیمت دلار در مقایسه با آخرین نرخ هفته گذشته حدود ۴۰۰تومان ارزان شد و به ۲۵۱۵۰تومان رسید و قیمت یورو هم به ۳۰۵۰۰تومان کاهش یافت. صرافی‌ها امروز قیمت فروش دلار را با ۳۰۰تومان کاهش ۲۵۲۲۲ و یورو را ۳۱۲۶۳تومان اعلام کردند. نرخ خرید این دو ارز هم به ترتیب ۲۵۰۶۹ و ۳۰۸۳۹تومان است. در سامانه نیما نرخ ارز اندکی افزایش یافت، قیمت فروش دلار در این بازار به ۲۵۶۱۷ و یورو به ۳۲۰۷۷تومان رسید.

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 112 هزار تومان، قیمت دلار 25 هزار و 300 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 11 میلیون تومان است. در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی 6 میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 112 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 476 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 820 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۱۸)

به گزارش اقتصادآنلاین، در آخرین روز هفته دوم دی ماه روند نزولی بازار ارز همچنان ادامه یافت تا جاییکه دلار ۳۰۰تومان و یورو ۴۰۰تومان ارزان شد.طبق نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان برای روز پنجشنبه ۱۸دی ماه، قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵۵۷۰ و یورو به ۳۱۱۰۰تومان کاهش یافت. صرافی‌ها قیمت فروش دلار را ۲۵۵۲۶ و یورو را ۳۱۳۷۴تومان اعلام کردند؛ قیمت خرید دلار و یورو هم به ترتیب ۲۵۳۴۲ و ۳۱۱۰۹تومان است.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۱۸ دلار و ۶۱ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۱۷۵ تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۱۷)

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز قیمت فروش دلار در صرافی‌ها به 26060 و خرید آن به 25586تومان رسید. یورو هم با قیمت 31621تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن 31133تومان است.

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 205 هزار تومان، قیمت دلار 26 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 250 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 12 میلیون تومان است. در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 400 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 280 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 350 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد. قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 205 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 598 هزار تومان و هر مثقال طلا 5 میلیون و 220 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۱۶)

به گزارش اقتصادآنلاین، روند صعودی نرخ ارز که از دو روز پیش شروع شده، تا کنون ادامه داشته است. بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، قیمت دلار در بازار آزاد امروز با حدود ۱۰۰تومان افزایش به ۲۵۹۳۰ و یورو به ۳۱۵۰۰تومان رسید. در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۵۵۰۱ و یورو ۳۱۰۵۷تومان اعلام شد و نرخ خرید دلار و یورو هم به ترتیب ۲۴۸۹۱ و ۳۰۲۹۱تومان است. سامانه نیما هم قیمت فروش دلار را ۲۵۶۳۱ و یورو را ۳۱۷۱۳تومان اعلام کرد.

در ساعت (۱۳:۰۰) امروز قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۲میلیون و ۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۹۰۰هزار تومان رسید و حباب سکه هم ۴۵۰هزار تومان است. نیم سکه امروز با قیمت شش میلیون و ۳۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۳۴۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۰۰هزار تومان معامله می‌شود؛ بهای هر گرم طلای ۱۸عیار هم در بازار امروز به یک میلیون و ۱۹۹هزار و مثقال طلا به پنج میلیون و ۱۹۵هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۱۵)

به گزارش اقتصادآنلاین، طبق اعلام کانون صرافان قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵۷۶۰تومان رسید. بر اساس نرخ‌هایی که کانون صرافان اعلام کرده، امروز نرخ ارز افزایش یافته است. قیمت دلار در بازار آزاد با ۵۰تومان افزایش به ۲۵۷۶۰ تومان و یورو هم با همین مقدار رشد به ۳۱۳۰۰تومان رسید.دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۵۳۲۴ و یورو ۳۰۹۱۰تومان فروخته می‌شود؛ نرخ خرید دلار و یورو هم به ترتیب ۲۵۱۴۱ و ۳۰۶۹۵تومان است. در سامانه نیما نرخ ارز اندکی کاهش یافت؛ این سامانه امروز قیمت فروش دلار را ۲۵۵۵۹ و یورو را ۳۱۱۲۲تومان اعلام کرد.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران در ساعت (۱۲:۳۰) امروز قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۲میلیون و ۶۵هزار و سکه طرح قدیم به ۱۲میلیون و ۶۰۰هزار تومان صعود کرد. قیمت نیم سکه در بازار امروز شش میلیون و ۳۰۰، ربع سکه چهار میلیون و ۲۰۰ و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان است؛ قیمت طلای ۱۸عیار هم به گرمی یک میلیون و ۱۷۷هزار و هر مثقال طلا به پنج میلیون و ۱۰۰هزار تومان افزایش یافت.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۱۴)

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز هم قیمت دلار اندکی ارزان شد و در صرافی‌ها به کانال ۲۴هزار تومان بازگشت اما نرخ یورو نسبت به دیروز ۳۰۰تومان افزایش یافت. بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان در ساعت (۱۳:۰۰)، قیمت دلار در بازار آزاد با ۲۰تومان کاهش به ۲۵۶۳۰ و یورو به ۳۱۳۰۰تومان رسید. در صرافی‌ها نرخ فروش دلار ۲۴۹۳۸ و یورو ۳۰۹۵۳تومان اعلام شد؛ همچنین دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۴۸۵۷ و یورو ۳۰۷۳۱تومان خریداری می‌شود. در سامانه سنا هم قیمت فروش دلار ۲۵۵۸۳ و یورو ۳۱۷۷۱تومان است.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران در ساعت (12:00) قیمت سکه امامی به 11میلیون و 800هزار تومان رسید و سکه طرح قدیم در قیمت 11میلیون و 400هزار تومان ثابت است. نیم سکه با قیمت شش میلیون و 240، ربع سکه چهار میلیون و 140 و سکه یک گرمی با قیمت دو میلیون و 330هزار تومان معامله می‌شود؛ ارزش هر گرم طلای 18عیار هم در بازار امروز به یک میلیون و 154هزار و هر مثقال طلا به پنج میلیون تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۱۳)

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز قیمت دلار نسبت به آخرین نرخ هفته گذشته ۴۰تومان و یورو ۶۰۰تومان ارزان شده است. به این ترتیب قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵۶۶۰ و یورو به ۳۱۰۰۰تومان رسید. در صرافی‌ها نرخ ارز اندکی افرایش یافت؛ صرافی‌های رسمی امروز قیمت فروش دلار را ۲۵۵۱۰ و خرید آن را ۲۴۹۵۵تومان اعلام کردند. نرخ فروش یورو هم به ۳۰۸۳۸ و خرید آن به ۳۰۷۶۶تومان رسید. در سامانه سنا قیمت فروش دلار ۲۵۵۹۴ و خرید آن ۲۵۵۴۵تومان اعلام شد؛ قیمت فروش یورو هم ۳۱۶۹۴ و خرید آن ۳۱۲۳۱تومان است.

در ساعت (۱۴:۰۰) معاملات امروز بازار آزاد تهران قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱میلیون و ۷۵۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۱میلیون و ۴۰۰هزار تومان رسید. نیم سکه امروز با قیمت شش میلیون و ۱۵۰، ربع سکه چهار میلیون و ۱۵۰ و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان معامله می‌شود، قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم یک میلیون و ۱۵۴هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۱۰)

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس نرخ‌های اعلام شده توسط کانون صرافان، قیمت دلار در بازار امروز ۱۰دی ماه به ۲۵۷۵۰ و یورو به ۳۱۱۰۰تومان رسید. در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۵۴۱۶ و یورو ۳۰۸۲۶تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار از فروشنده ۲۵۰۷۴ و یورو ۳۰۶۴۶تومان است.

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 146 هزار تومان، قیمت دلار 25 هزار و 740 تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 11 میلیون و 400 هزار تومان است. در بازار سبزه‌ میدان هم اکنون، قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی 6 میلیون و 220 هزار تومان، ربع‌ سکه بهار آزادی 4 میلیون و 150 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 350 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد. قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌ میلیون و 146 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 524 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 965 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۹)

کانون صرافان اولین نرخ ارز در بازار امروز ۹دی ماه را اعلام کرد. دلار در بازار آزاد با ۶۰تومان افزایش در مقایسه با روز گذشته به ۲۵۷۶۰ و یورو به ۳۱۱۰۰تومان رسید. صرافی‌ها قیمت فروش دلار را ۲۵۲۰۵ و یورو را ۳۰۷۱۵تومان اعلام کردند. نرخ خرید دلار ۲۵۰۴۴ و یورو ۳۰۶۱۹تومان است.

در ساعت (۱۲:۳۰) معاملات امروز بازار آزاد تهران قیمت سکه امامی به ۱۱میلیون و ۷۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۳۵۰هزار تومان کاهش یافت. قیمت نیم سکه هم شش میلیون و ۲۰۰، ربع سکه چهار میلیون و ۱۵۰ و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان است؛ همچنین امروز قیمت هر مثقال طلا چهار میلیون و ۹۸۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۴۹هزار تومان اعلام شد.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۸)

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز هشتم دی ماه قیمت دلار و یورو اندکی گران شد. طبق نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، قیمت دلار امروز در بازار آزاد به ۲۵۸۵۰ و یورو ۳۱۳۰۰تومان افزایش یافت. صرافی‌ها قیمت فروش دلار را ۲۵۳۸۰ و یورو را ۳۰۸۳۱تومان اعلام کردند. نرخ خرید دلار از مشتری در صرافی‌ها ۲۵۰۷۵ و یورو ۳۰۴۸۷تومان است.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران در ساعت (۱۳:۰۰)، قیمت سکه امامی به ۱۱میلیون و ۹۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۴۵۰هزار تومان رسید. وی اضافه کرد: قیمت نیم سکه هم شش میلیون و ۲۲۰، ربع سکه چهار میلیون و ۱۸۰ و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان است: همچنین هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار امروز با قیمت یک میلیون و ۱۵۵هزار تومان معامله‌ می‌شود که در مقایسه با روز گذشته حدود ۱۵هزار تومان گران شده است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۷)

کانون صرافان اولین نرخ ارز در بازار امروز یکشنبه هفتم دی ماه را اعلام کرد. بر این اساس قیمت دلار در بازار آزاد با ۲۰تومان افزایش نسبت به دیروز، ۲۵۷۲۰ و یورو با ۵۰تومان کاهش ۳۱۰۵۰تومان اعلام شد. صرافی‌ها امروز نرخ ارز را با اندکی کاهش در تابلوی خود نمایان کردند؛ نرخ فروش دلار در صرافی‌ها با افت حدود ۲۰۰تومانی ۲۵۴۱۳ و یورو ۳۰۹۶۰تومان اعلام شد. همچنین صرافی‌ها دلار را با قیمت ۲۵۰۹۹ و یورو را ۳۰۴۸۴تومان از فروشنده می‌خرند.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران در ساعت (۱۴:۰۰) قیمت سکه امامی با افزایش ۱۰۰هزار تومانی به ۱۱میلیون و ۹۰۰هزار تومان رسید و سکه طرح قدیم در قیمت ۱۱میلیون و ۴۰۰هزار تومان ثابت ماند. همچنین قیمت نیم سکه همچنان شش میلیون و ۲۰۰، ربع سکه چهار میلیون و ۲۰۰ و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان است؛ قیمت هر مثقال طلا هم در بازار امروز چهار میلیون و ۹۶۵ هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۴۶هزار تومان اعلام شد.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۶)

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت دلار در بازار آزاد با حدود ۲۰۰تومان کاهش در مقایسه با آخرین نرخ هفته گذشته، به ۲۵۸۰۰ و یورو با افت ۳۵۰تومانی به ۳۱هزار تومان رسید. صرافی‌ها امروز نرخ دلار و یورو را ۱۰۰تومان بالا بردند؛ دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۵۶۷۲ و یورو ۳۱۰۳۰تومان فروخته می‌شود. نرخ خرید دلار هم ۲۵۴۰۳ و یورو ۳۰۶۴۹تومان اعلام شد.

قیمت سکه طرح جدید در جریان معاملات امروز ساعت (۱۴:۰۰) به ۱۱میلیون و ۸۵۰هزار تومان رسید و سکه طرح قدیم هم در قیمت ۱۱میلیون و ۴۰۰هزار تومان ثابت ماند.

قیمت نیم سکه کماکان شش میلیون و ۳۰۰، ربع سکه چهار میلیون و ۲۵۰ و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان است؛ قیمت هر مثقال طلا هم به چهار میلیون و ۹۵۰هزار و طلای ۱۸عیار به گرمی یک میلیون و ۱۳۵هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۲)

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید 24520تومان و قیمت دلار برای فروش 25520تومان است. قیمت یورو برای خرید 30170تومان و قیمت یورو برای فروش 31170تومان است. کانون صرافان دومین نرخ ارز در بازار یکم دی ماه را برای ساعت (۱۶:۳۰) اعلام کرد. بر این اساس قیمت دلار در بازار آزاد با اندکی افزایش به ۲۵۶۰۹ و یورو به ۳۰۹۷۰تومان رسید.

در ساعت (۱۴:۰۰) امروز قیمت سکه طرح جدید به ۱۱میلیون و ۷۵۰هزار تومان کاهش یافته و بهای سکه طرح قدیم ۱۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان است. قیمت نیم سکه در بازار امروز شش میلیون و ۲۵۰، ربع سکه چهار میلیون و ۱۵۰ و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان است؛ قیمت هر مثقال طلا به چهار میلیون و ۹۳۰هزار و طلای ۱۸عیار هم به گرمی یک میلیون و ۱۳۶هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۰/۱)

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز قیمت دلار در بازار آزاد ۵۰تومان افزایش یافت اما در صرافی‌ها با افت ۳۰۰تومانی به کانال ۲۴هزار تومان بازگشت. طبق نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، در بازار آزاد امروز اول دی ماه قیمت دلار به ۲۵۵۸۰ و یورو با افت ۱۰۰تومانی به ۳۰۸۰۰ رسید.

در صرافی‌ها دلار با کاهش ۳۰۰تومانی در مقایسه با دیروز به کانال ۲۴هزار تومان بازگشت و یورو نیز همین مقدار ارزان شد. بر این اساس قیمت فروش دلار در صرافی‌های رسمی ۲۴۸۱۰ و یورو ۳۰۲۸۶تومان اعلام شد؛ همچنین نرخ خرید این ارز‌ها از فروشنده به ترتیب ۲۴۶۹۹ و ۳۰۱۹۶تومان است. نرخ ارز در سامانه نیما هم نسبت به دیروز ارزان‌تر شد؛ این سامانه قیمت خرید دلار را ۲۵۷۲۵ و فروش آن را ۲۵۶۲۵تومان اعلام کرد. یورو در این سامانه با قیمت ۳۱۰۹۸تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن ۳۱۱۶۸تومان است.

در ساعت (۱۵:۳۰) معاملات امروز، هر قطعه سکه طرح جدید با قیمت ۱۱میلیون و ۸۵۰ و سکه طرح قدیم ۱۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین قیمت نیم سکه به شش میلیون و ۲۰۰، ربع سکه چهار میلیون و ۱۷۰ و سکه یک گرمی به دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان رسید. قیمت طلای ١٨عیار هم در این ساعت گرمی یک میلیون و ۱۴۲هزار تومان اعلام شد.

پربیننده ترین دورهمی بهاره رهنما و دوستانش +عکس تعرض به زن مسافر تصویری هولناک از انفجار امروز مرز ایران و افغانستان فوری/ فروش پراید‌۱۵۱ بدون قرعه کشی! جزییات عیدی کارگران اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازار ارز قیمت دلار قیمت دلار قیمت دلار دلار قیمت دلار قیمت سکه قیمت دلار فروش دلار قیمت سکه قیمت دلار دلار سکه قیمت سکه قیمت سکه قیمت دلار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک میلیون هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون اساس قیمت دلار در بازار آزاد هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم هزار تومان ارزش گذاری شده ربع سکه بهار آزادی 4 میلیون معاملات امروز بازار تهران قیمت دلار در بازار آزاد صرافی ها قیمت فروش دلار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو سکه بهار آزادی 6 میلیون سکه بهار آزادی 4 میلیون بر این اساس قیمت دلار امروز با قیمت شش میلیون امروز قیمت هر مثقال طلا قیمت نیم سکه بهار آزادی میلیون و ۱۰۰هزار تومان میلیون و ۴۰۰هزار تومان ساعت از معاملات قیمت دلار برای فروش فروش دلار در صرافی ها قیمت یورو برای فروش میلیون و ۵۰هزار و سکه نیم سکه امروز با قیمت امروز قیمت فروش دلار معاملات بازار تهران قیمت دلار برای خرید قیمت یورو برای خرید تومان معامله می شود گرمی یک میلیون ۱۰۰هزار تومان کاهش صرافی ها با قیمت خرید و فروش یورو هم تومان کاهش نسبت میلیون و ۴۰۰هزار خرید آن از فروشنده تومان افزایش یافت قیمت پنج میلیون قیمت سکه امامی قیمت فروش دلار قیمت فروش دلار هم قیمت فروش دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۷ هزار و ۴۹۱ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۴ هزار و ۳۴۲ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

برای مشاهده نرخ رسمی ارز و طلا به سایت مرکز مبادله ایران به نشانی « www.ice.ir» مراجعه کنید.

کد خبر 6093035 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و دلار پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد