Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام تاج الدینی نائب رئیس سازمان برنامه بودجه در حاشیه نشست تخصصی ورزش گفت: ورزش یک امر حیاتی برای جامعه ما است. بخشی از ورزش در حوزه بانوان خواهد بود. باید حمایت‌های زیادی از بانوان در حوزه‌های ورزش شود. وزارت ورزش برنامه‌هایی را در این خصوص اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بودجه عمرانی کشور بسیار محدود است

او در مورد تکمیل پروژه‌های نیمه کاره که بلا تکلیف مانده است تصریح کرد: بخش عمده‌ای از بودجه عمرانی کشور بسیار محدود است. برای سال جاری بودجه عمرانی کشور، ۱۱ درصد خواهد بود. بیشترین بخش بودجه ما را، هزینه جاری می‌گیرد. راه حل چنین مشکلی، خصوصی سازی خواهد بود.

بخشی از مراکز ورزشی که ناقص مانده اند، نیاز به خصوصی سازی دارند

او در ادامه افزود: بخش‌هایی از مراکز ورزشی که ناقص مانده اند، نیاز به خصوصی سازی دارند. برای تحقق چنین فعالیتی، نیاز به سرمایه گذاری و اقدامات خوبی داریم. وقتی خصوصی سازی کنیم، مدیران خودشان بهتر می‌توانند عمل کنند.

یکی از ارکان خوب ورزش این است که ناهنجاری‌های جامعه را کم می‌کند

حجت الاسلام تاج الدینی در خصوص بحث اشتغال و اینکه به بچه‌های بی سر پرست در حوزه ورزش رسیدگی نمی‌شود گفت:یکی از رکن‌های خوب و مثبت ورزش این است که ناهنجاری‌های جامعه را کم می‌کند. باید برای همه مردم امکان حضور در مراکز ورزشی را فراهم بکنیم. مراکز بهزیستی می‌توانند با کمک‌های خود به بچه‌های بی سرپرست کمک کنند. اشتغال در ورزش یکی از موضوعات مهم است.

در کشور ما اشتغال در ورزش مورد غفلت قرار گرفته است

او ادامه داد:در کشور ما اشتغال در ورزش مورد غفلت قرار گرفته است و به آن توجهی نمی‌شود. بیش از ۱۰۰ هزار نفر فارق التحصیل در رشته تربیت بدنی داریم. حدود نیمی از این عزیزان، در رشته‌های مورد تحصیل خود قرار نگرفتند. ما باید فرصت‌های شغلی را در حوزه ورزش افزایش دهیم.

یکی از موضوعاتی که مورد توجه نمایندگان مجلس قرار گرفته، قراداد‌های نا فرجام در ورزش است

او در خصوص قراداد‌های نجومی که با برخی سرمربیان بسته می‌شود تصریح کرد:یکی از موضوعاتی که مورد توجه اعضای نمایندگان مجلس قرار گرفته، قراداد‌های نا فرجام در ورزش است. قراداد‌های نظیر ویلموتس، استعماری است. در مجلس یکی از برنامه‌هایی وجود دارد این است که مربیان خارجی را از ورود به کشور منع کنیم و به مربیان داخلی فرصت بیشتری دهیم. اولویت انجام همه این کارها، با مدیران در ورزش خواهد بود.

بیشتر بخوانید

محسنی: سیاست گذاران کشور باید جایگاه ویژه ای برای ورزش در نظر بگیرند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سازمان برنامه و بودجه خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه شورای معاونین با بیان روایتی از امام صادق (ع) گفت: ایشان فرمودند، ثلاث من علامات المؤمن: "علمه بالله و من یحب و من یبغض"؛ سه چیز از علامات مؤمن بوده که شامل شناختن خدا و شناختن دوستان و دشمنان خدا است.

رئیس دیوان عالی کشور در تشریح این مطلب ادامه داد: نیاز امروز جامعه ما معنویت است، معنویتی که در پرتو قرآن و عترت ظهور می‌کند و در خداشناسی و اعتقاد به انبیا و اولیا و عمل به واجبات و ترک محرمات یافت می‌شود، دشمن شناسی، زمان شناسی، اطاعت از، ولی امر و بصیرت چراغ عبور از فتنه‌های زمانه است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری افزود: مردم مؤمن و متعهد ما همانگونه که در ۴۵ سال گذشته نشان داده‌اند، با حضور آگاهانه خود در صحنه‌های مختلف، نقشه‌های دشمنان زبون و استکبار جهانی را نقش بر آب ساخته و خواهند ساخت. ان‌شاءالله.

وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر خود به استان سیستان و بلوچستان و حضور در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری این استان تصریح کرد: مردم نجیب و انقلابی سیستان و بلوچستان شایسته بهترین‌ها هستند، هر چند مسئولین امر تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم این استان به کار گرفته‌اند، اما مشکلات فراوان است و به فضل خداوند متعال شاهد شکوفایی اقتصادی در این استان پهناور خواهیم بود.

عضو شورای عالی قضائی با تبریک به حجت الاسلام والمسلمین خلیلی به عنوان معاون اول قوه قضائیه برای وی آرزوی توفیق کرد و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصدق تقدیر و تشکر کرد و گفت: خدمت به مردم در دستگاه عدلیه توفیق بزرگی است که باید قدردان آن باشیم و شکر نعمت آن را با کار و تلاش جهادی در جهت اجرای هر چه بیشتر عدالت به جای آوریم.

وی با اشاره به برنامه‌های دیوان عالی کشور در سال جدید تصریح کرد: دیوان عالی کشور در سال جدید بر اساس سند تحول و تعالی قضائی و برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۳ پیش خواهد رفت و در این راستا تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری مستمر برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت قرار دارد.

رئیس دیوان عالی کشور بر تعامل و ارتباط هر چه بیشتر قضات دیوان عالی کشور با رؤسای کل دادگستری استان‌ها در جهت تسریع رسیدگی، جلوگیری از اطاله دادرسی و اتقان آرا تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی در جهت تحقق شعار سال افزود: معاونت نظارت دیوان عالی کشور برنامه‌ریزی لازم را برای نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی با همکاری با رؤسای دادگستری استان‌ها و شعب ویژه محاکم در اولویت کاری خود قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری تأخیر در رسیدگی‌ها و تجدید اوقات در سامانه‌های قضائی را یکی از مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: اجتناب از صرف زمان زیاد و جلوگیری از اطاله در امر کارشناسی و تاکید بر دقّت و تمرکز و نیز اتخاذ تدابیری جهت پیشگیری حداکثری از ازدیاد درخواست‌های اعاده دادرسی از احکام، مورد توجه و اهتمام جدی رؤسای کل دادگستری قرار گیرد.

کد خبر 6090141

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • شرط موفقت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است