Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@23:28:13 GMT

پاشازاده: رختکن استقلال گمشده دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۷۸۵۶

پاشازاده: رختکن استقلال گمشده دارد

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: رختکن استقلال گمشده دارد و باید کسی باشد که به بازیکنان بگوید اینجا یک تیم معمولی نیست.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته پانزدهم و مسائل مختلف این تیم صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* از بازی با سپاهان شروع کنیم، چرا استقلال خوب بازی نکرد و شکست خورد؟

حال‌ ما خوب نیست، چون حال استقلال خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره مسائل فنی در تیم حضور ندارم که بخواهم حدس بزنم و بگویم مشکل تیم چیست. تنها مسئله‌ای که مشهود است، پایین بودن روحیه تیم از نظر روحی - روانی است و بازیکنان اصلا تمرکز ندارند. عدم تمرکز از هفته‌های گذشته شروع شد و در بازی با سپاهان اوج خود رسید.

بیشتر بخوانید:

توضیح در مورد آنفالو کردن بازیکنان توسط فکری

* بحث تغییر سرمربی و کادر فنی استقلال می‌تواند کمکی به این تیم کند؟

واقعا نمی‌توانم چیزی بگویم. هجمه بسیار زیادی روی فکری است. کسانی که خودشان تصمیم گرفته‌اند، باید پاسخگو باشند. فکری و باشگاه باید با هم صحبت کنند و تصمیم درستی بگیرند. من نمی‌توانم راهکاری نشان دهم، چون مسئولیتی ندارم. همه از شرایط استقلال ناراحتیم. خودم بیشترین حمایت را از فکری کردم، اما برخی مواقع اتفاقات دیگری رقم می‌خورد و نمی‌توان کاری کرد.

* بازیکنان عملکرد معمولی دارند، فکر می‌کنید مشکل تیم کجاست؟

بازیکنان معمولی نیستند، وقتی تمرکز نداشته باشید، معمولی می‌شوید. پیام‌های هواداران را می‌بینم که چه درخواست‌هایی از ما دارند، اما چه کار می‌توانیم انجام دهیم؟

* از نیمکت استقلال و دستیاران فکری هم انتقادهایی می‌شود.

چند بار گفته‌ام که استقلال در رختکنش گمشده‌ای دارد. نمی‌خواهم به بازیکنان یا افرادی که هستند، چیز خاصی بگویم اما یک نفر باید در رختکن به بازیکنان بگوید که اینجا استقلال است و تیم معمولی نیست. هیچ موقع به فکر این کار نیفتادند و انتخاب خودشان را کردند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر استقلال مهدی پاشازاده محمود فکری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به نقل از ورزش سه دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901146

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم