Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:36:25 GMT

پلمپ ۲ تالار پذیرایی متخلف در کهگیلویه

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۸۰۸۱

پلمپ ۲ تالار پذیرایی متخلف در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: در اجرای طرح نظارتی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی کهگیلویه از تالار های پذیرایی شهر دهدشت بازدید و ۲ واحد متخلف شناسایی و پلمپ شدند.

سرهنگ "جهان دیماز " در تشریح جزئیات این خبر افزود: در تداوم طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و نظارت بر واحدهای صنفی برابر برنامه‌ریزی انجام شده، طرح نظارت بر تالار پذیرایی سطح شهرستان با همکاری اتحادیه صنفی مربوط به مرحله اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در همین راستا ۲ تالار پذیرایی متخلف شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی تالارها پلمپ، پدر داماد دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و تلاش برای دستگیری سایر عوامل دخیل ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: به علت شیوع ویروس کرونا پلیس از همه ظرفیت‌های خود برای پیشگیری از گسترش هر چه بیشتر این بیماری استفاده می کند و طرح نظارت و سرکشی از واحدهای صنفی در اولویت پلیس نظارت بر اماکن عمومی قرار دارد و با افرادی که بخواهند سلامتی مردم را به مخاطره بیندازند در چارچوب قانون برخورد قاطع خواهد شد.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، دیماز با بیان این مطلب که، اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می‌گیرد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها پلمپ كهگيلويه و بويراحمد تالارهای پذیرایی کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از مرگ راکب موتورسیکلت بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون در محور دهدشت-بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمحمد موسوی از جان باختن راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان، نیروهای امدادی، مأموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با برخورد به سپر عقب کامیون جلویی واژگون شده است که بر اثر این حادثه به علت نامعلومی راکب موتورسیکلت به‌شدت مجروح شد و پس از انتقال به مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است، گفت: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 751397

دیگر خبرها

  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • ببینید | لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر توسط پلیس اسرائیل در تل‌آویو
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات