Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@16:40:12 GMT

برای اکران نوروز منتظر اعلام صاحبان فیلم‌ها هستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۸۸۰۴

برای اکران نوروز منتظر اعلام صاحبان فیلم‌ها هستیم

مرتضی شایسته در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا، درباره آخرین مصوبات جلسه امروز  شنبه ۲۶ بهمن‌ماه شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: در جلسه امروز آیین‌نامه شورای صنفی نمایش برای سال ۱۴۰۰ تصویب و برای تایید نهایی به حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد هفته آینده صاحبان فیلم‌هایی که آمادگی نمایش در اکران نوروزی دارند، این موضوع را به ما اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته افزود: همه تمهیدات را برای صاحبان آثار در نظر گرفتیم و امیدواریم آن‌ها هم بپذیرند. ما برای این منظور طرح‌های تشویقی هم داریم مثلاً قرار است اکران آن‌ها تضمین و درصدی از بلیت این آثار خریداری شود.

وی با بیان اینکه از ۲۹ بهمن فیلم سینمایی لاله ساخته اسدالله نیک نژاد در سینماها اکران خواهد شد، گفت: همچنین فیلم آن شب به تهیه کنندگی شهاب حسینی و کارگردانی کوروش آهاری از ۶ اسفند ماه نمایش خود را آغاز خواهد کرد.

شایسته افزود: این فیلم‌ها با استفاده از تضمین‌هایی که سازمان سینمایی برای فیلم‌ها در نظر گرفته است، اکران می‌شوند. یعنی سازمان سینمایی درصدی از بلیت‌های سالن‌ها را به نفع فیلم‌ها خریداری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه آخرین سانس سینماها ساعت ۱۹ خواهد بود و سینماها الزامی در بازگشایی ندارند، گفت: هر کدام از سینماداران که مایل به بازگشایی سینماهای خود هستند، می‌توانند آثار را به نمایش بگذارند. ضمن اینکه تا پایان سال باز هم فیلم‌های جدیدی به ناوگان اکران اضافه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر نیز فیلم های شنای پروانه، دیدن این فیلم جرم است، آقای سانسور، زن‌ها فرشته‌اند ۲، تا ابد، پیشی میشی، بی حسی موضعی، روزهای نارنجی، آباندان یازده ۶۰ در سینماهای سراسر کشور در حال اکران هستند.

برچسب‌ها حسین انتظامی سینمای ایران محمدرضا فروتن فیلم شنای پروانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین انتظامی سینمای ایران محمدرضا فروتن حسین انتظامی سینمای ایران محمدرضا فروتن فیلم شنای پروانه اخبار کنکور فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از امشب، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه راهی آنتن شبکه نمایش می‌شود.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از امشب جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.   در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی، محمدرضا نصراللهی (استاد دانشگاه) و مرتضی علیزاده (کارگردان فیلم «بیبدن») به بررسی موضوع سینمای‌جنایی می‌پردازد.    همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بیبدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «Dune 2» خواهد پرداخت.   سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه هفته گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها