Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحران کرونا تحولات پیش بینی آینده کار را به واقعیت تبدیل کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ور فاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی ادارات و سازمان های تابعه وزارت در استان که با حضور محمد حسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در محل این اداره کل برگزار شد با بیان چالش‌های ناشی از بحران کرونا اظهار کرد: کرونا نه فقط تاب آوری نظام سلامت بلکه تاب آوری نظام های اقتصادی اجتماعی کشورها را بدون تبعیض به چالش کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای هماهنگی ادارات و سازمان های تابعه وزارت در آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط خاص سال 99 تصریح کرد: سال 99 با روزهای تاریخی در حوزه‌های مختلف از جمله تحریم‌های ظالمانه، فشارهای اقتصادی، شیوع کرونا روبرو بودیم که لازم است از فرصت‌ها و ظرفیت‌های متقابل با توان و هم افزایی استفاده کرد.
فتحی با اشاره به تحولات اساسی در حوزه اشتغال ضریب نفوذ اشتغال دیجیتال فرایند دیجیتالی شدن و اشتغال پلت فرم و آنلاین تصریح کرد: بحران کرونا در کنار تهدیدها فرصت های مناسبی را در حوزه مهارت آموزی و ارتقای مهارت و اصلاح ساختار اقتصادی، انعطاف‌پذیری و تغییر قوانین منطبق با تغییرات تکنولوژی فراهم کرد.
وی با اشاره به این که استان آذربایجان شرقی کمترین میزان تعدیل نیروی کار را در واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور داشت افزود: با نجابت کارگران در عرصه کار و تلاش، پایداری اشتغال و مقاومت کارفرمایان در عرصه کارآفرینی کمترین میزان تعدیل نیروی کار را در کشور شاهد بودیم که این موفقیت مرهون تلاشهای کارگران، کارفرمایان و همراهی تمامی دستگاههای همکار در حوزه خدمت رسانی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بحران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است

به گزارش خبرآنلاین، استان اصفهان از دو منظر به خطرناک‌ترین استان کشور در «فرونشست» تبدیل شده است.

دنیای اقتصاد در گزارشی با عنوان «زمان طلایی زمین سست» نوشت: استان اصفهان از دو منظر به خطرناک‌ترین استان کشور در «فرونشست» تبدیل شده است. مطالعات زمین‌شناسی نشان می‌دهد، اگرچه استان خراسان‌رضوی به لحاظ بیشترین پهنه درگیر فرونشست، اول است، اما بیشترین شهرهای در معرض فرونشست، در استان اصفهان است.

ضمن آنکه باتوجه به تراکم جمعیت در شهرهای اصفهان، این استان در این زمینه حادترین استان کشور در مساله فرونشست به حساب می‌آید.

اصفهان در دوراهی مهار فرونشست یا بروز تبعات ۴گانه این پدیده قرار دارد.

مهار فرونشست از طریق کنترل کشاورزی‌های آب‌بر و پایان دعوای استانی برسر زاینده‌رود امکان‌پذیر است.

درغیر اینصورت افت ارزش ملک یکی از ۴ پیامد منفی فرونشست خواهد بود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902134

دیگر خبرها

  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • پیش‌بینی آغاز تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده 
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • تحولات جهانی به سود ایران است