Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه شورای اجرایی اتحادیه بین‌المجالس جهانی با بیان اینکه بایدن اگر عاقلانه فکر کند، باید تحریم‌ها را بردارد، گفت: تحریم‌ها برای ایران بازی دو سر برد است؛ چون ما با وجود تحریم‌ها می‌توانیم قوی‌تر شویم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، الهام آزاد، نماینده مردم نائین، خور و بیابانک و عضو هیات رئیسه شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی در همایش پلاک دیپلمات که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، گفت: سفر رئیس مجلس به روسیه حامل این پیام بود که ما وارد یک فضای جدید سیاست خارجی شدیم و البته با توجه به حواشی که در جریان این سفر به وجود آمد، یقینا ما همواره باید به دنبال منافع ملی باشیم و منافع شخصی را در جهت تخریب مسئولین کشور در نظر نگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها ضامن عزت، حکمت و مصلحت کشورمان است، چون اگر بنا باشد که ما هر بار یک گام به عقب بنشینیم، دشمن یک گام به جلو خواهد آمد، افزود: با تصویب قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها دیگر قرار نیست که ما به تعهدات خود عمل کنیم، ولی آمریکا و کشور‌های اروپایی مدام به نقض تعهدات خود بپردازند.

عضو هیات رئیسه شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی گفت: بنده نمی‌خواهم منکر تاثیر تحریم‌ها بر کشور شوم؛ اما ما با اتکا به اقتصاد مقاومتی، بیانیه گام دوم انقلاب، می‌توانیم تحریم‌ها را دور بزنیم؛ مثلا در گذشته چالش مستکبران این بود که مانع فروش تسلیحات نظامی به کشورمان شوند؛ اما امروز به دلیل توانمندی و خودباوری ما در تولید تسلیحات دفاعی، جلوگیری از فروش این تسلیحات به دیگر کشور‌ها به چالش مستکبران تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امروز بیشترین مشکل تولیدکنندگان، تحریم‌های داخلی و موانعی است که بر اثر سوء مدیریت ایجاد شده اند، اظهار کرد: به جرات می‌توان گفت که عامل ۸۰ درصد رکود اقتصادی کشور ناشی از سوء مدیریت‌ها و موانعی است که پیش پای تولیدکنندگان ایجاد می‌شود و اگر مدیران مرتبط این موانع را برطرف کنند، کشور به شکوفایی می‌رسد.   با تاسی به شهید سلیمانی تهدیدات پیش روی کشور را به فرصت تبدیل می کنیم آزاد با تاکید بر اینکه باید با تاسی به شهید سلیمانی تهدیدات پیش روی کشور را به فرصت تبدیل کنیم، اضافه کرد: محدود کردن کشور به نتیجه انتخابات آمریکا و اینکه چه کسی رئیس جمهور این کشور می‌شود یک خطای راهبردی است. به هر روی اگر قرار است که برجام به یک راهکار برای رفع تحریم‌ها تبدیل شود در این شرایط می‌توان در خصوص مراحل بعدی صحبت کرد؛ وگرنه قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها اجرایی می‌شود.

عضو هیات رئیسه شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی با بیان اینکه بایدن اگر عاقلانه فکر کند باید تحریم‌ها را بردارد، گفت: تحریم‌ها برای ایران بازی دو سر برد است، چون ما با وجود تحریم‌ها می‌توانیم قوی‌تر شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس مجلس تحریم بایدن لغو تحریم ها اقدام راهبردی لغو تحریم ها تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

وی افزود: افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل اقدام کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، ۶۸ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۴۰۹ نفر زن هستند، گفت: تاکنون بیش از ۸۸ هزار نفر از داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند، اما این آمار شامل مجازین دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

وی یادآور شد: با توجه به چهار اصلاحیه برای دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اضافه شدن ظرفیت و یا تغییر و حذف برخی کدرشته محل ها، داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های آن دانشگاه اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

کریمیان افزود: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد