Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین روز از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، دو دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آخرین روز هفته پانزدهم و پایانی نیم‌فصل نخست لیگ بیستم، دیدار تیم‌های سایپا و تراکتور و مس رفسنجان و ذوب آهن برگزار شد تا تکلیف جدول مسابقات برای نیمی از فصل مشخص شود.

در دو دیدار همزمان این هفته، از ساعت 15 تیم‌های سایپا و تراکتور در استادیوم اکباتان تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند که نتیجه این تقابل در همان نیمه اول و در دقایق پایانی این نیمه با حملات سرکش سرخ‌های تبریزی طی تنها 5 دقیقه مشخص شد تا تراکتوری‌ها با 3 امتیاز به تبریز برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا 1
گل: مهرداد حیدری (7)

تراکتور 2
گل: محمدرضا خانزاده (45) - حمید بوحمدان (46)

همچنین در دیگر دیدار امروز، تیم‌های مس رفسنجان و ذوب آهن بدون سرمربی در برابر یک‌دیگر قرار گرفتند تا یک شکست دیگر در کارنامه گاندوهای اصفهانی ثبت شود و شاگردان محمد ربیعی به رسیدن به نیمه‌های بالایی جدول امیدوارتر باشند.

مس رفسنجان 3
گل: فراز امامعلی (34) - قائم اسلامی‌خواه (89) - علیرضا نقی‌زاده (91)

ذوب آهن 1
گل: وحید محمدزاده (68)

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه 68 بر 64 موفق به کسب پيروزى شد تا سری 1 – 1 برابر شود.

آرن داوودی با 8 امتیاز، 2 ریباند، 10 پاس گل و کارایی 17 بهترین بازیکن این دیدار بود.

درحالى كه تيم فيناليست مى بايست سرى نيمه نهايى را با سه برد به پايان برساند، فعلا ماراتن بين شاگردان حاتمى و شاهين طبع ادامه خواهد داشت.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها 2 بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد