Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@19:23:48 GMT

جبهه اقتصادی؛ از شامپو فیروز تا زیتون آرشیا

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۰۴۳۱

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از شرکت تولیدکننده زیتون آرشیا در مشهد گفت: کارآفرینی نیکوکارانه، پاسداری از شرف و خانواده است و کمک به ایجاد تحول انسانی در افراد دارای محکومیت قضایی و سوء پیشینه، نمایش شکوهمند رویش و ایمان است.

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بعدازظهر یکشنبه 26 بهمن 99، پس از بازدید از بخش های مختلف شرکت ارمغان چاشنی توس بزرگترین واحد فراوری کننده زیتون در کشور که 40 محصول آن با برند زیتون آرشیا عرضه می شود، از رویکرد اجتماعی این شرکت در توانمندسازی افراد جامعه گفت: کاری که آقای نبی در این کارخانه انجام داده، یک کارآفرینی نیکوکارانه و پرثمر است که گام مهمی در توانمندسازی افراد و خانواده های آسیب دیده به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما به افرادی که از جامعه جدا شده بودند و ممکن بود بعد از گذراندن دوره مجازات رسمی، در انزوا مورد مجازات ابدی قرار گیرند، کمک کردید حیات اجتماعی تازه ای پیدا کنند. خداوند متعال به کسانی که خودشان را اصلاح می کنند و دین خدا را یاری می کنند، نصرت می بخشد.

رضایی به نمونه های دیگر از کارآفرینی نیکوکارانه اشاره کرد و گفت: اخیراً از گروه تولیدی بهداشتی فیروز در شهر صنعتی البرز قزوین بازدید کردم. مدیرعامل نیکوکار آن کارخانه حدود 1000 معلول را استخدام کرده و 140 محصول گوناگون بهداشتی را تولید می کند.

دکتر رضایی گفت: هر گاه با خودباوری، نقاط ضعف خود را شناسایی کردیم، این توانایی را یافته ایم که اقتدار خودمان را بازیابی کنیم. در جنگ تحمیلی همین معجزه شگفت بود که توانستیم بنیه دفاعی خود را ارتقا ببخشیم و حالا در دوران تحریم ها، این فرصت را یافته ایم که توانمندی خودمان را در اقتصاد نشان دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقدیر از فعالیت های نیکوکارانه در اشتغال افراد دارای سوء پیشینه در تولید زیتون آرشیا گفت: اینکه کارخانه شما، فقط کسانی که سوء سابقه و محکومیت قضایی دارند را استخدام می کند و امید به پروردگار و اعتماد به نفس را به کارکنان خود یادآوری می کند و به آنها برای تحول انسانی کمک می کند، نمایانگر شکوه رویش و ایمان است. صمیمانه از همت آقای نبی و از بنیاد نیکوکاری او حمایت می کنم.

در این بازدید، دکتر نبی، مدیرعامل شرکت ارمغان چاشنی توس و رئیس بنیاد نیکوکاری نبی، با قدردانی از دکتر رضایی گفت: برادرمان آقامحسن رضایی، فرمانده بنده هستند و من در سالهای دفاع مقدس در کنار شهیدان سرفراز، سرباز ایشان بودم. امروز در جبهه بزرگ اقتصادی هم پیروی ایشان هستم و افسوس می خورم که برخی مسئولین به من می گویند اشتغال زندانیان و وضعیت خانواده های آنها به ما مربوط نیست. این کارخانه برای تولید 40 محصول در سه شیفت، با چهار گروه از محکومان قضایی فعالیت می کند و نشان داده ایم که فعالیت و اشتغال چقدر روی روحیات پرسنل موثر است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا در ایران احمد محمود الهیار ملکشاهی استیضاح ترامپ اسلام قلعه محسن رضایی کارآفرینی توانمندسازی واکسیناسیون کرونا در ایران احمد محمود الهیار ملکشاهی استیضاح ترامپ اسلام قلعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم

ضربه‌سر کاوه رضایی گل اول سپاهان را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شوت بلند رامین راضائیان به کاوه رضایی و ضربه‌سر محکم وی درون دروازه استقلال ملاثانی آرام گرفت.

گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی

کد خبر 748163

دیگر خبرها

  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق