Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین فشن شو آنلاین ایرانی توسط دیجی‌استایل‌ در راستای ساختن طرحی نو و دیدگاهی متفاوت برای استایل ۱۴۰۰ و با توجه به اهمیت و مد و پوشاک در دنیای امروز، از ۲۵ بهمن تا ۱ اسفند ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

دیجی‌استایل که می‌توان از آن به عنوان بزرگترین پلتفرم آنلاین مد و پوشاک در ایران نام برد در هفته فشن ایرانی، طراحان و برندهای برجسته ایرانی را دور هم جمع کرده است تا‌  فرصتی برای به تصویر کشیدن ‌استایل‌های جدید ایرانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برندهای ایرانی فعال در صنعت و پوشاک در این هفته فشن‌ آنلاین حضوری پررنگ دارند که از موضوعات قابل توجه این رویداد است و همواره هدف از این رویداد، تغییر و بهبود نگاه مخاطبان و علاقه‌مندان به مد و پوشاک ایرانی نسبت به کالاهای باکیفیت بومی است.

استایل 1400؛ غوغای برندهای ایرانی

جوانان خلاق ایرانی در حوزه مد و پوشاک توانسته‌اند در سال‌های اخیر گام‌های رو به جلویی بردارند و گسترش برندهای با کیفیت ایرانی باعث شده دیجی‌استایل برای  برگزاری اولین هفته فشن‌شو آنلاین تا سال 1400،‌ این برند‌ها را به مخاطبان این حوزه معرفی ‌کند ودیدگاه جدیدی در مورد این برند‌ها و طراحی جذابشان ایجاد کند.

دیجی استایل به عنوان یک مرجع مد و پوشاک ایرانی در هفته فشن‌شو آنلاین در هر قسمت  پنج  استایل  مختلف  از برند‌های ایرانی را رونمایی می‌کند تا فرصتی را برای ارتقا این صنعت فراهم کند و با حضور استایلیست‌های حرفه‌ای ایرانی بستری را برای آشنایی مخاطبان با مفهوم مد و فشن ایجاد نماید.

این رویداد با داستانی به هم پیوسته، در چهار موقعیت که هر کدام با حضور پنج استایل خواهد بود برگزار می‌شود. این موقعیت‌ها شامل محل زندگی، محل کار، طبیعت و خیابان می‌شود و هدف از این نوع طراحیاهمیت استایل در شرایط مختلف زندگی است.

خلاقیت دیجی‌استایل در برگزاری رویدادهای مد و پوشاک

دیجی‌استایل با همکاری استایلیست‌های شاخص همواره در تلاش بوده است تا دانش پوشاک و مد را ارتقا دهد و فضایی برای دیده شدن برندهای با کیفیت ایرانی و کارهای طراحان خلاق فراهم سازد.

در این راستا در سال ۱۳۹۸ رویداد «سرنخ» را در آستانه معرفی مارکت‌پلیس دیجی‌استایل و با هدف همکاری و معرفی طراحان برجسته ایرانی در فضای آنلاین فراهم کرد و در سال ۱۳۹۹ با برگزاری پروژه «شبی با استایل» میزبان برندها و طراحان ایرانی بود. اکنون رویداد فشن‌شو آنلاین از ۲۵ بهمن  تا ۱ اسفند 1399 بستری مناسب برای آشنایی هر چه بیشتر کاربران با مفاهیمی چون استایل، مد و فشن ایجاد کرده است و قصد دارد دید مخاطبان ایرانی را نسبت به استفاده از محصولات بومی تغییر دهد. برندهای با کیفیت ایرانی از جمله: چرم درسا، ناریان، آرتمن و … در این یک هفته حضور دارند تا با کمک طراحان زبده ایرانی در استایل ۱۴۰۰ ایرانیان نگرشی جدید ایجاد کنند.

دیجی‌استایل قصد دارد با برگزاری رویدادهای مهمی در حوزه فشن و استایل ایرانی،‌ پیشتاز در این عرصه شود و همواره در تلاش است سایر فعالان حوزه مد و پوشاک را در سال 1400 برای مشارکت، ترغیب کند.

با هفته فشن شو همراه شوید

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 رویا افشار دیجی استایل دیجی استایل هفته فشن شو مد و پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • عکس| استایل خاص نانسی عجرم در لس‌آنجلس
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد