Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار قم گفت: ساماندهی ورودی قم توسط مدیریت شهری قم، رویداد مهمی در مسیر توسعه شهر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست امروز در هشتمین جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی و عشایر که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ارتقای منظر و سیمای ورودی‌های شهر قم باید به‌طور ویژه در دستور کار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم افزود: ساماندهی ورودی قم توسط مدیریت شهری قم، رویداد مهمی در مسیر توسعه شهر است و دراین‌باره کارهای مطالعاتی خوبی انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: ورودی از سمت جعفریه نیز با مشکلاتی مواجه است که دراین‌باره باید با طرحی جامع و کارشناسی، اقدامات لازم انجام شود.

سرمست بیان کرد: ورودی قم به ترتیب اولویت در محور مطالعاتی قرار بگیرد و در شورای برنامه‌ریزی به تصویب برسد، به‌خصوص پیرامون ورودی از سمت تهران استعلامات شروع‌شده و مراحل عملیاتی توسط شهرداری را می‌پیماید.

قم رتبه هشتم برترین‌های المپیاد علمی کشور را به دست آورددومین همایش کتاب سال حکومت اسلامی در قم برگزار می‌شود30 بهمن‌ ماه؛ آخرین‌مهلت ترخیص‌های موتورسیکلت‌های رسوبی‌ در قم

وی عنوان کرد: در جهت توسعه شهر جعفریه باید چشم‌انداز مشخصی وجود داشته باشه و ظرفیت‌های آینده شهر و چشم‌انداز آن را ببینیم، به‌ویژه زیرساخت‌های لازم در مدیریت شهری جعفریه با توجه به تصمیماتی که در مورد الحاق گرفته می‌شود باید ارزیابی شود.

استاندار قم اظهار داشت: دراین‌باره اجرای طرح ساماندهی مبادی ورودی شهر قم با سرعت بیشتری پیگیری شود و ساماندهی و ارتقاء کیفی سیما و منظر ورودی‌های قم با اولویت ورودی تهران، جعفریه و اراک باید در دستور کار استان قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: فرایند اعطای مجوزهای لازم برای ساماندهی ورودی‌های شهر قم با اولویت ورودی تهران به قم در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه نیز بایستی هرچه سریع‌تر پیموده شود.

انتهای پیام/457/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساماندهی ورودی استاندار قم مدیریت شهری ورودی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان

در حاشیه دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین منعقد شد و به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حاشیه دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشا_ قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین منعقد شد.

ساماندهی وضعیت ترافیکی، حذف پارک‌های طولانی مدت، توزیع عادلانه فضای پارک و سایر موارد از اهداف انعقاد این قرارداد است.

قرار است در فاز نخست تعداد ۴ هزار فضای پارک به صورت مکانیزه با موتور سیکلت در سطح شهر اصفهان ساماندهی شود.

این پروژه طی قرارداد با شرکت صنایع شهر فرین (وابسته به بانک شهر) انجام خواهد شد.

کد خبر 749725

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • قلعه حسن صباح هنوز هم دست نیافتنی است
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران