Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@16:12:42 GMT

طرح ساماندهی صنعت خودرو بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۱۱۹۴

طرح ساماندهی صنعت خودرو بررسی شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی طرح ساماندهی صنعت خودرو که در مجلس دهم به تصویب رسیده و شورای نگهبان از آن ایراداتی گرفته بود، در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت اله فیروزی در تشریح نشست امروز یکشنبه (26 بهمن ماه) کمیسیون متبوعش، گفت: در جلسه امروز طرح ساماندهی صنعت خودرو که در مجلس دهم به تصویب رسیده و شورای نگهبان از آن ایراداتی گرفته بود، بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع عرضه خودرو در بورس، نحوه قیمت گذاری و تعیین قیمت پایه خودرو در بورس، شیوه عرضه در بورس، چگونگی فروش خودروهای مازاد بر تقاضا در بورس از جمله موضوعاتی بود که جلسه امروز و در راستای رفع ایرادات شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در جلسه امروز اعضای کمیسیون به تبادل نظر درباره طرح  ساماندهی صنعت خودرو و نحوه عرضه خودرو در بورس پرداختند، ادامه داد: تعیین تکلیف نهایی طرح ساماندهی صنعت خودرو  به جلسه سه شنبه ۲۸ بهمن ماه موکول شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس طرح ساماندهی صنعت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم