Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری بعد از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی شکل و فرم خوبی داشت. سعی می‌کنیم همیشه جا به جایی‌ها و مثلث‌هایی که ایجاد می‌کنیم را داشته باشیم. امروز توانستیم از همین راه دیوار آنها را بشکنیم و گل بزنیم. پیکان با 5 دفاع کار می‌کرد و ما سعی کردیم با 6 نفر عرض حمله تیممان را بیشتر کنیم و با شگرد تیممان که ایجاد مثلث است به برتری برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با سبک بازی پیکان باید همیشه تمرکز داشته باشید، چون آنها هر لحظه با کارهایی که می‌کنند ضربه می‌زنند. بازیکنان ما مبارزه گر هستند و برای سربلندی هواداران همه کار می‌کنند و من از آنها تشکر می‌کنم. تاکید می‌کنم این دیدار از آن بازی هایی بود که باید تمرکز صد در صدی در آن داشته باشید.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نیمکت نشین شدن مهدی عبدی و اینکه آیا این بازیکن خسته بود عنوان کرد:همه بازیکنان ما ارزشمند هستند و اصلا دلیل بازی نکردنش خستگی نبود. ممکن است شما در یک بازی بهترین بازیکن تیمتان را هم روی نیمکت بگذارید. هیچ اتفاقی رخ نداده و بازی نکردن عبدی از ابتدا تصمیمی تاکتیکی بود و شما هم دنبال دلیل خاصی نباشید.

وی در خصوص اینکه ممکن بود 2 بار دروازه پرسپولیس و حامد لک در دقایق پایانی باز شود که نظر وی در این مورد چیست گفت:این مساله طبیعی است،زمانی که قرار است رو به جلو بازی کنید و فوتبال قابل احترامی ارائه کنید ممکن است در دقایقی از بازی موقعیت به حریف بدهید. خدا را شکر دروازه‌بان و مدافعان ما فوق‌العاده کار کردند، اصل کار ما دفاع تیمی منسجم و خوب است و تمامی بازیکنان در این راستا کار می‌کنند ولی اینکه در برخی از دقایق بازی به حریف فرصت بدهید چیز عجیبی نیست.

مطهری در خصوص دلایل بازی نکردن انصاری و اینکه با وجود کمبود مدافع چرا از این بازیکن استفاده نمی‌شود گفت: محمد انصاری بازیکن خیلی خوب و توانمند و  پسر با اخلاقی است. اتفاقا دیشب در اردو با او صحبت کردم. او بعد از یک عمل سنگین به ما اضافه شده و چون کرونا وجود دارد نمی‌توانیم بازی های دوستانه داشته باشیم.او باید در بازی های دوستانه محک بخورد و شرایطش بهتر شود. تنها دلیل بازی نکردن انصاری همین است و خواهش من از دوستان این است در مورد انصاری حاشیه درست نکنند. ما اول باید از بازیکن تیممان مراقبت کنیم  و او بازیکنی است که اگر به فرم خوبش برسد حتما از وی استفاده می‌کنیم.

مربی پرسپولیس در خصوص پرتاب‌های خطرناک نادر محمدی گفت: در کنفرانس قبل از بازی گفتم که محمدی بازیکنی است که خودم و آقای جلالی از امیدهای مقاومت او را به پیکان بردیم. من نزدیک به 3 سال در پیکان بودم و بازیکنانی که امروز در این تیم بازی می‌کردند آن زمان به تیم بزرگسالان اضافه کردیم. محمدی هم یکی از این بازیکنان بود. مربیان حق دارند از سبک‌های مختلف استفاده کنند و ما هم به آنها احترام می‌گذاریم. او این توانایی را دارد و سبک تیمشان همین است. ما نمی‌توانیم به پیکانی‌ها بگوییم اوت نیندازید. من به آنها تبریک می‌گویم که یکی از تاکتیک‌هایشان پرتاب اوت است و از این توانایی محمدی استفاده می کنند. ما ایرادی نمی‌توانیم از این موضوع بگیریم چون نکات فنی و تاکتیکی تیم پیکان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیکان فارس پرتاب های بلند حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب با درخشش ارلینگ هالند و پوکر این مهاجم نروژی توانست به پیروزی ۵-۱ برسد. حالا سیتیزن‌ها تا پایان این فصل لیگ برتر سه بازی دارند و در صورت پیروزی در این سه دیدار قهرمان لیگ برتر خواهند شد. پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی امروز در مورد وضعیت تیمش در کورس قهرمانی صحبت کرد.

پوکر هالند؟
او به فرم خوبش بازگشته است. پنالتی‌ها به او کمک کردند اما گل‌های دوم و چهارم او عالی بودند. شما نمی‌توانید خوب بودن او را انکار کنید، امیدوارم در سه بازی آخر لیگ و فینال جام حذفی هم این روند را ادامه دهد.

شرایط‌تان برای قهرمانی؟
یک هفته، سه بازی، نه امتیاز و ما قهرمان می‌شویم. شش امتیاز، هفت امتیاز، آرسنال قهرمان می‌شود. چاره‌ای جز بردن هر سه بازی و گرفتن ۹ امتیاز نداریم.

به احتمال مساوی شدن امتیاز به آرسنال و افزایش تفاضل گل فکر کرده‌اید؟
ممکن نیست. رسیدن به آرسنال غیرممکن است و به اینکه امتیازات مساوی شود و ما قهرمان شویم فکر نمی‌کنیم. ما نمی‌توانیم به آنها برسیم. نحوه بازی آنها ثابت و بدون افت بوده است، بعید است آنها لغزشی داشته باشند. سه بازی داریم، امیدواریم اولی و دومی را ببریم و با بردن سومی که ۱۵ روز دیگر است جام لیگ برتر را دستان‌مان بگیریم.

نظرتان درباره بازی بعدی؟
فولام تیم خوبی است و از امشب به آنها فکر می‌کنیم. بازی خارج از خانه مقابل تیم فوق‌العاده‌ای مثل فولام قطعا دشوار خواهد بود. آنها می‌توانند برای ما مشکل‌ساز باشند و برای اینکه مانع این شویم، باید خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم