Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطلق زاده مشکلی برای برگشتن به تمرینات تیمش ندارد.

جواب جدیدترین تست کرونای بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان منفی اعلام شد.

به گزارش طرفداری، روز گذشته و ساعاتی قبل از برگزاری دیدار تیم های ماشین سازی و نفت آبادان اعضای تیم آبادانی تست کرونا دادند که با اعلام جواب این تست ها در تبریز مشخص شد محمود مطلق زاده مبتلا به ویروس کرونا شده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق نام مطلق زاده از فهرست بازیکنان تیم صنعت نفت برای این مسابقه خارج و قرار شد پس از بازی از وی و سایر اعضای تیم صنعت نفت تست مجددی گرفته شود.

البته مطلق زاده از همان ابتدا هم علائم خاصی در بدن خود نداشت و پس از تست PCR امروز جواب این تست منفی اعلام شد تا  وی مشکلی برای بازگشت به تمرینات صنعت نفت نداشته باشد.

اخبار داغ 

فوتبالیست های ایرانی در لیگ روسیه سهمیه خارجی محسوب نخواهند شد! شوک به آبی ها؛ وریا غفوری مجاز به فسخ قرارداد با استقلال! مهناز افشار و خواننده لس آنجلسی روی قایق تفریحی + فیلم پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس خاطره انگیزترین پاس گل لیگ قهرمانان اروپا؟ / نظرسنجی دایوت اوپامکانو به بایرن مونیخ پیوست / رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مطلق زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • چطور درصد حساب کنیم؟
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!