Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومی گرجی گفت: امیدواریم بتوانیم در آینده با توجه به توان و پتانسیل جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ این رخداد ارزشمند را در ساختاری بین‌المللی طراحی و اجرا کنیم که تحقق این مهم نیاز به همکاری و پشتیبانی مسئولان استانی و کشوری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از ساری، «مهدی معصومی گرجی» عصر امروز (26بهمن) در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر تیرنگ در ساری که به جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، با حضور تعداد اندکی از  هنرمندان تئاتر و برگزیدگان این جشنواره برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت هنر نمایش در انتقال مفاهیم عالی انسانی، جشنواره تئاتر تیرنگ را از برنامه های  شاخص حوزه هنری مازندران و رویدادی قابل توجه در کشور برشمرد و گفت: این جشنواره حاصل سالها تلاش دست اندرکاران  این جشنواره جهت روشن نگه داشتن چراغی بوده که بتواند هنرمندان نمایشی کشور را با موضوعی  واحد گرد هم آورد، که این ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس حوزه هنری مازندران ادامه داد: جشنواره تئاتر تیرنگ رویدادی است که مشخصا به تولید آثار نمایشی با موضوعات بومی توجه داشت و این  به جهت پرداختن به زیست بوم هر منطقه و احیا و پاسداشت آداب و سنن موجود در سراسر ایران و همینطور آیینها و باورهای  متعالی مردم ما (که اغلب به باورهای مذهبی و اعتقادات آنان گره خورده) آنهم به زبان نافذ هنر نمایش از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

مسئول شورای سیاستگذاری شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ در پایان ضمن قدردانی از پیگیری علاقمندان  این جشنواره گفت: امیدواریم  بتوانیم در آینده این رخداد ارزشمند را در ساختاری بین‌المللی طراحی و اجرا کنیم که این البته نیاز به همکاری و پشتیبانی مسئولان استانی و کشوری دارد.

 

وی اذعان کرد: این جشنواره توان، ظرفیت و پتانسیل لازم برای تبدیل‌شدن به یک رویداد تمام‌عیار بین‌المللی  را دارد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: شانزدهمین جشنواره تئاتر بومی تیرنگ رئیس حوزه هنری مازندران تئاتر بومی جشنواره تیرنگ جشنواره تئاتر جشنواره تئاتر بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر

همزمان با روز ملی خلیج فارس دومین جشنواره بازی‌های محلی و بومی در دو رشته بازی درا و رمازا با حضور شش تیم روستای گورزانگ شهرستان میناب استان هرمزگان به مدت سه روز برگزار شد. هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی در کنار ایجاد نشاط اجتماعی و حفظ سنت‌های گذشته، گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس است.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - هرمزگان

بیشتر بخوانید:

برگزاری فینال مسابقات جام رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح