Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیمریک لاپورته، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرخیو راموس هنوز قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید نکرده و اخباری در مورد احتمال جدایی کاپیتان باتجربه رئال مادرید از این تیم وجود دارد. در صورت رخ دادن این اتفاق کهکشانی ها برای خرید یک زینه جانشین اقدام می کنند و طبق ادعای نشریه انگلیسی دیلی استار، آیمریک لاپورته در لیست خرید رئال مادرید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیمریک لاپورته 26 ساله تا سال 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد و پیشنهاد رئال مادرید نیز نزدیک به همان 57 میلیون پوندی که سیتیزن ها در ژانویه 2018 برای خرید او پرداخت کرده اند بوده است.

آیمریک لاپورته در فصل جاری چندان مورد توجه پپ گواردیولا نبوده و تنها 14 بار در تمامی رقابت ها به میدان رفته است. از زمان شکست برابر تاتنهام در ماه نوامبر، آیمریک لاپورته به نیمکت ذخیره ها منتقل شد و اتفاقا از زمان نیمکت نشینی او خط دفاعی منچسترسیتی اوج گرفت. به نظر می رسد انتقال داوید آلابا نیز به رئال مادرید قطعی شده باشد و ممکن است او و آیمریک لاپورته فصل بعد در این تیم بازی کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرخیو راموس فوتبال رئال مادرید آیمریک لاپورته آیمریک لاپورته رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس

همان‌طور که قبلاً نیز گفته شده بود، لوس بلانکوس فصل آینده پیراهنی نارنجی رنگ بر تن می‌کند.

طرفداری | کیت دوم رئال مادرید در فصل 24-2025 نارنجی‌رنگ خواهد بود.

همان‌طور که وب‌سایت Footy Headlines پیش‌تر گزارش داده بود، امروز تصویری از کیت دوم رئال مادرید بر تن جود بلینگام لو رفته که نشان می‌دهد کهکشانی‌ها در فصل آینده پیراهنی نارنجی‌رنگ در بازی‌های خارج از خانه بر تن خواهند کرد. این پیراهن، شباهت زیادی به پیراهن خاطره‌انگیز رئال مادرید در فصل 14-2013 دارد. 

کیت خاطره‌انگیز رئال مادرید در فصل 14-2013

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد