Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@03:43:04 GMT

فولاد هرمزگان بر سکوی قهرمانی ایستاد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۳۰۷۸

فولاد هرمزگان بر سکوی قهرمانی ایستاد

خبرگزاری آریا - مسابقات فوتسال کارگری هرمرگان با شناخت تیم قهرمان به پایان رسید.‌
به گزارش خبرگزاری آریا ، مسابقات فوتسال کارگری استان به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با حضور 9 تیم در دو گروه در سالن کارگران برگزار شد. در گروه اول این مسابقات تیم های پالایش نفت بندرعباس، شرکت توزیع برق، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و حراست آلومینیوم المهدی و در گروه دوم تیم های نیروگاه خلیج فارس، فولاد کاوه جنوب کیش، آتش نشانی ، نفت ستاره خلیج فارس و فولاد هرمزگان با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در دیدار رده بندی دو تیم نفت ستاره و پالایش نفت بندرعباس به مصاف هم رفتند که در این بازی پالایش نفت بندرعباس موفق شد با نتیجه پنج بر دو به برتری برسد و عنوان سومی را از آن خود کند. برای پالایش نفت محمد مهدی انصاری و امین حیدری هر کدام دو گل و میثم سلیمانی یک گل به ثمر رساندند. ‌برای تیم نفت ستاره هم مسعود دهقان آزاد و سعید حاتمی گلزنی کردند.‌ 
در بازی فینال هم تیم فولاد در یک بازی نزدیک دو بر یک آلومینیوم المهدی را برد و قهرمان شد. سعید صادقی هر دو گل تیم فولاد را به ثمر رساند و تک گل آلومینیوم المهدی را بهنام جعفری زد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!