Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - بسیار محتمل است که آیفون 13 و سایر دستگاه‌های جدید آیفون در اکتبر 2021 رونمایی شده و در اواخر اکتبر یا اوائل سپتامبر 2021 (شهریور و مهر 1400) به بازار عرضه شوند. آیفون بعدی شما احتمالا برای ثبت تصویر در شرایطی تاریک‌تر نسبت به سابق آماده خواهد بود. این خبر ریشه در شایعاتی دارد که اخیرا در مورد عرضه یک سیستم لنز دوربین فوق عریض در دنیا منتشر شده است، سیستمی که ممکن است آیفون 13 به آن مجهز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، برخی از تحلیلگران حدس زده‌اند که این سیستم لنز جدید به مجموعه محدودی از دستگاههای آیفون در سال 2021 خواهد رسید، و برخی دیگر می‌گویند که اپل خواهد توانست این قابلیت را به تمام محصولات جدیدش برساند.
 
به گفته تحلیلگر امور اپل، مینگ-چی کئو، از طریق وبسایت  MacRumorTs، رقابت تامین‌کنندگان و «بهبودها در راستی‌آزمایی» در زنجیره تامین اپل برای عناصر دوربین راه را برای این حرکت بزرگ بعدی هموار نموده است. کار بر روی یک سیستم دوربین نسل بعدی برای آیپد بعدی باعث شد تا فرایند رفتن به سطحی دیگر برای آیپد بعدی بیش از هر زمان دیگری امکانپذیر شود. کئو حدس زده است که یک لنز آیپد 5P  (یعنی لنز پنج المان) راه را برای یک لنز زاویه عریض 7P  برای آیفون هموار کرده است.
 
پیش‌بینی‌های قبلی کئو گویای آن بود که حداقل دو تا از دستگاه‌های آیفون 13 که در اواخر سال جاری (2021) عرضه می‌شوند ممکن است دارای یک لنز زاویه عریض 6P  باشند. آیفون 12 با یک دیافراگم f/2.4 سیستم‌های لنز 5P  کار می‌کند، و انتظار می‌رود که آیفون 13 به دیافراگم f/1.8 با یک سیستم لنز 6P ارتقاء پیدا کند.
 
اینها برای یک کاربر معمولی چه معنایی دارد؟ در صورت تحقق این شایعات، امکان تصویربرداری کیفیت بالا در شرایط نور کم به طرز قابل توجهی بهبود خواهد یافت. مثلا شما قادر خواهید بود تا قدری آسانتر از گذشته از گربه‌ها در نور کم هم عکس بگیرید!
 
بسیار محتمل است که آیفون 13 و سایر دستگاه‌های جدید آیفون در اکتبر 2021 رونمایی شده و در اواخر اکتبر یا اوائل سپتامبر 2021 (شهریور و مهر 1400) به بازار عرضه شوند.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آیفون دوربین گوشی تصویربرداری آیفون 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند. 

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

دیگر خبرها

  • کشت خانگی سبزیجات با مایعی غیر قابل آشامیدنی
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس