Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اتصال بیش از ۲۶۰ خانوار شهرستان‌های این استان گفت: با توجه به اینکه یکی از نیازهای اساسی جامعه روستایی ما اتصال به اینترنت به خصوص در روزهای کرونایی بوده، ما برنامه‌ریزی لازم را برای اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان دولت انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک ماه گذشته در شهرستان آبدانان چندین روستا به  شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند و تا پایان ماه روستاهای گنداب، انجیره و ماهوته در این منطقه متصل خواهند شد. هفته گذشته روستاهای کلک نقی، سیاب درویش شهرستان ملکشاهی و روستاهای طاق گاورین، بردبل، سعدآباد، چم بور در شهرستان چرداول نیز به اینترنت متصل شدند.

بیرامی  افزود: این سایت‌ها توسط اپراتور همراه اول  از محل اعتبارات  توسعه روستایی وزارت ارتباطات تامین شده و به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند. وی در ادامه گفت : بیش از ۷۰ روستا در ۳ ماهه گذشته به اینترنت پرسرعت متصل شده‌اند و ۴۰ روستا در دست اقدام داریم که به برخی اشاره کردم و مابقی درحال اجرا هستند. بقیه روستاهایی که باقیمانده‌اند هم برنامه ریزی شده و تا پایان دولت استان به پوشش صددرصدی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید

اینترنت ۱۱ روستای دیگر استان مرکزی وصل شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات استان ایلام اینترنت پرسرعت اینترنت پرسرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ نجفی در خصوص وضعیت آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان طارم، گفت: از لحاظ جمعیتی ۹۶ درصد راه‌های روستایی طارم دارای آسفالت هستند و به لحاظ طول راه نیز در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

وی افزود: راه‌های روستایی فاقد آسفالت، روستا‌هایی با جمعیت زیر بیست خانوار هستند و پروژه‌های روستا‌های بالای بیست خانوار مربوط به روستا‌های زرنی با ۷ کیلومتر، تازه‌کند با ۸ کیلومتر، روستای سرخ‌آباد به طول ۱۳.۵ کیلومتر و مسیر نوکیان به ماسوله است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم ادامه داد: پروژه مسیر‌های نام برده فعال هستند و به دلیل کمبود اعتبار، با کندی پیش می‌روند و با تامین اعتبار تکمیل خواهند شد.

نجفی گفت: در شهرستان طارم آسفالت برخی از روستا‌های بالای بیست خانوار همچون هندی‌کندی، گوهر، ارشت و رزه‌بند _ قاضی‌بلاغی آسفالتی با عمر بالای بیست و پنج سال دارند که درصورت تامین اعتبار روکش مجدد خواهند شد.

دیگر خبرها

  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد