Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی قدیمی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان، در خصوص دستورالعمل کاهش زنجیره انتقال کرونا افزود: با مدیریت هوشمند و محدودیت ترددها از سوی ناجا تحت عنوان دستور العمل "۴۵۰ " از اول آذر امسال تا کنون حدود پنج جلسه مدیریت قرارگاه کرونا در نیروی انتظامی. برگزار شد که ۴۹ مصوبه داخلی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بر این اساس ۳۱ نقطه به عنوان محل استقرار نیروها تعیین و حدود ۳۸۰ نفر در این رابطه به کار گیری شدند، دوربین های فعال ۳۸ دستگاه  و دوربین های البسه همراه پلیس انتظامی ۱۵ دستگاه بوده است.

این مسوول ادامه داد: طی این مدت یعنی از اول آذر امسال تاکنون ۱۴۰ هزار و ۱۵۹ دستگاه خودرو در استان تردد کرده اند و ۳۸ هزار و ۷۴۸ دستگاه خودروی متخلف به شهرهای استان وارد شده اند.  

معاون عملیات فرماندهی  نیروی انتظامی استان زنجان ادامه داد: بر این اساس طی محدودیت های  اعمال شده از ورود ۲۱ هزار و ۶ دستگاه خودرو به استان جلوگیری شده و اعمال قانون به مبلغ ۲ میلیون ریالی از ساعت ۲۱ شب تا  چهار بامداد تا کنون به تعداد ۳۵ هزار و ۶۵۰ فقره ثبت شده است.

وی با بیان اینکه جریمه ۵۰۰ و یک میلیون تومانی در استان کاربرد چندانی نداشته است، اظهار داشت: ۱۵ هزارو ۷۵۰ مورد بازدید نیز از صنوف استان انجام شد که از این تعداد ۱۳ هزارو ۴۲ فقره تذکر گرفتند، ۹۹ مورد صورت جلسه تهیه و ۱۸۸ واحد صنفی نیز پلمب شدند.

قدیمی خاطرنشان کرد: ۴۷ هزارو ۵۶۳ فقره نیز تذکر لسانی به صاحبان صنوف توسط نیروی انتظامی انجام گرفت و  کل اعمال قانون از شروع طرح از اول آذر تا کنون ۳۸ هزا و ۷۴۸ فقره بوده است.
 

برچسب‌ها کرونا جریمه خودرو زنجان محدودیت های کرونا فرماندهی نیروی انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا جریمه خودرو زنجان کرونا جریمه خودرو زنجان محدودیت های کرونا فرماندهی نیروی انتظامی زنجان اخبار کنکور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری متهم به ۸ فقره اخاذی در پوشش مامور انتظامی خبر داد. - اخبار استانها -

سردار نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: در پی گزارش چند فقره اخاذی تحت عنوان مامور از شهروندان در محدوده بلوار رسالت، خواجه ربیع و بهمن توسط مردی جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری خواجه ربیع با بررسی اظهارات مالباختگان و به دست آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی خود را آغاز و با اشراف اطلاعاتی مخفیگاهش را در محدوده بولوار رسالت شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار نگهبان بیان کرد: در بازجوئی های به عمل آمده، متهم به 8 فقره اخاذی از شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در ادامه از شهروندان خواست؛ از دادن پول و لوازم با ارزش خود به افراد مشکوک که خود را مامور پلیس و نهادهای امنیتی معرفی می‌کنند خودداری کنند و حتماً از آن ها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

سردار نگهبان همچنین در تشریح جزئیات پرونده سرقت های سریالی شبانه در مشهد گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی شبانه قطعات و محتویات داخل خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری شهید" نواب صفوی"، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت ها، گشت زنی های هدفمندی را با همکاری دیگر واحدهای انتظامی در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این که شب گذشته یکی از تیم های کلانتری نواب صفوی هنگام گشت زنی در محدوده خیابان 17 شهریور شمالی مردی را که خودش را در لابلای خودروها مخفی کرده بود دستگیر و در بازرسی از محل یک شاه کلید، تعدادی آچارآلات و یگ دستگاه مانیتور خودرو کشف کردند.

سردار نگهبان گفت: متهم 50 ساله که دارای سوابق متعدد کیفری به جرم سرقت است با توجه به مستندات به دست آمده از دوربین های مداربسته به 42 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودروهای پژو و پراید برای تامین هزینه های مواد مخدر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟