Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد حسن حیدری جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری با تشریح طرح سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) یکی از نواحی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران بوده که از لحاظ وسعت جغرافیایی شامل سه بخش کهریزک، فشافویه و قلعه‌نو در شهرستان ری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از دریافت ابلاغیات طرح سلامت شهید سلیمانی از سوی رده‌های بالا دستی، نسبت به اجرای دستورالعمل های لازم در سطح سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) و برگزاری جلسات توجیهی در سطح ادارات و مراکز بهداشت در سه بخش کهریزک، فشافویه و قلعه‌نو، توسط فرماندهان حوزه‌های بسیج برادر و خواهر و تیم های نظارتی، مراقبتی و حمایتی اقدام شده است.

جانشین سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) با بیان اینکه در این طرح۵۶۷ داوطلب بسیجی و ۶۲ پایگاه فعال سلامت شرکت داشته‌اند، ادامه داد: ۳۸ هزار و ۸۹۶ خانوار و ۱۴۶ هزار و ۸۷۰ نفر توسط ۶۳ پزشک، ۲۴۱ پرستار و کارشناس، ۶۶ فرد آموزش دیده، ۲۴ تیم نظارتی، ۳۷۴ تیم حمایتی، ۶تیم مراقبتی، ۸۶ تیم رصد و شناسایی و ۶۵سفیر سلامت، پایش سلامت شدند.

حیدری در ادامه تصریح کرد: ارائه آموزش و راهنمایی لازم به بیماران کرونایی شناسایی شده انجام گرفته تأثیر بسیار زیادی در کاهش بیماری کرونا در سطح شهرستان ری و سه بخش باقرشهر داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص مسؤولان شبکه بهداشت و نیروهای همیشه پا به کار نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی نیروهای جهادی بسیج تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه ناحیه حضرت روح الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر

به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه روز ملی کار و کارگر، جشن خانوادگی کارگران شهرداری شهرکرد در سالن ایثار برگزار شد.

بیشتر بخوانید

کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

در این مراسم از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد با اهدای لوح سپاس، شاخه گل و هدیه تجلیل بعمل آمد.

سید مجتبی نوربخش در حوزه آتش نشانی، مهراب امانی، محسن فتاحی، حبیب الله شریف پور و احمد رئیسی در حوزه فضای سبز، حامد میرزایی در حوزه فرهنگی، معصومه حمزه و رضا گرجی در حوزه آرامستان، مهدی آزاد در حوزه ساماندهی مشاغل، جواد نادری در حوزه فناوری اطلاعات، حمیدرضا مردانی و بهمن یادگاری در حوزه حمل و نقل، خلیفه قریشوندی در حوزه شورای شهر، سیدمحسن موسوی در حوزه ترمینال، احمد همتیان و ولی الله اسدی در شهرداری، عباس هاشمی در حوزه نقلیه و موتوری، سیدمهدی حسینی در حوزه نگهبانی، علیرضا میرزاخانی و اسکندر قلی پور در ناحیه ۲، فرهاد اشرفی و داود محمودی در ناحیه ۳، مرتضی سلیمی و محمد امانی در ناحیه ۴ و نورالله قاسمی و سجاد قنبری در ناحیه ۱ و اسماعیل اسدی در حوره پسماند تجلیل شدند.

عکاس: بهروز محمدپور و امیرحسین یادگاری

دیگر خبرها

  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی