Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:57:40 GMT

مشکل آب شرب کرمانشاه خرداد سال آینده برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۱۴۵۵۹

مشکل آب شرب کرمانشاه خرداد سال آینده برطرف می‌شود

«علیرضا کاکاوند» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تقدیر از زحمات مدیرعامل و پرسنل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه در خصوص پیگیری انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه، اظهار امیدواری کرد با ورود آب سد گاوشان، مشکل آب شرب مردم کرمانشاه نیز برطرف شود.

او با بیان اینکه مشکلات زیادی چه در بخش آب و چه در بخش فاضلاب در شهر کرمانشاه وجود دارد، گفت: افت فشار آب و قطعی آب در برخی از نقاط شهر که اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت در این زمینه انجام شده از جمله این مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جمله اقدامات انجام شده در این مدت را حفر ۱۰ حلقه چاه به صورت اضطراری و لایروبی سراب قنبر و همچنین در اختیار قرار گرفتن ۱۳ حلقه چاه از شهرداری و سایر ادارات در فصل تابستان است که جا دارد بابت تمام همکاری های انجام شده از شهردار جهادی شهر کرمانشاه و مجموعه شهرداری تشکر کنم.

مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمانشاه در ادامه گفت: ما در برخی از شهرهای استان دچار تنش آبی بودیم که به همت همکاران،  خدمات مطلوبی انجام شد، از جمله آبرسانی به شهر روانسر و شهر صحنه که تا پایان سال جاری این پروژه تکمیل می شود.

وی اضافه کرد: آبرسانی به شهر پاوه نیز در مرحله راه‌اندازی آزمایشی است که پیش بینی شده تا سه ماه آینده مشکل آب شرب این شهر برطرف شود.

به گفته او، پروژه‌های آبرسانی به شهرهای کرندغرب،  ریجاب و گیلانغرب نیز در مرحله تکمیل است.

کاکاوند گفت: در راستای سیاست های کلی نظام و اجرای اصل ۱۴۴ قانون اساسی، طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در ۲۷ اسفند ماه سال ۹۸، در جهت تسریع در سیستم اجرایی و خدمات رسانی به هم استانی های گرامی تحقق یافت که خداوند را شاکریم در این مدت فعالیت های چشمگیری در حوزه شهری و روستایی انجام شد.

تکمیل تصفیه‌خانه کرمانشاه با بوجه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه به پروژه تصفیه خانه فاضلاب کلانشهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

کاکاوند با بیان اینکه ۶۵ درصد شبکه فاضلاب شهر کرمانشاه به صورت مدرن و مابقی به صورت سنتی است، افزود: مشکل اصلی ما در شهر کرمانشاه تکمیل تصفیه خانه فاضلاب است که از سه مدول آن، تنها یک مدول ساخته شده، در این زمینه کوتاهی‌هایی انجام شده که اینجانب از این تریبون از تمامی مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی اظهارداشت: ما با تمام توان پیگیر این مطالبه مردم شهر کرمانشاه هستیم و استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان ارشد وزارت نیرو به جد پیگیر این موضوع هستند تا ما بتوانیم کرمانشاه را در این زمینه به میانگین کشوری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در ۱۱ شهرستان دیگر پروژه‌های مهمی در دست اجرا است، گفت: از این تعداد ۹ تصفیه‌خانه فاضلاب به بهره‌برداری رسیده است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها آب و فاضلاب کرمانشاه آب آشامیدنی آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب کرمانشاه آب آشامیدنی آب و فاضلاب کرمانشاه آب آشامیدنی آبرسانی اخبار کنکور شهر کرمانشاه تصفیه خانه انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ابوالحسینی در ارتباط با خبر ۲۰ گفت: وضعیت مدیریت رواناب‌ها مطلوب ارزیابی می‌شود و خوشبختانه روانابی وارد استان نشد وتن‌ها آبگرفتگی‌های داخل شهر مربوط به بارش‌ها در همان نقاط بود و در حوزه راه‌های استان نیز وضعیت مطلوبی داریم. 
وی ادامه داد: اکنون عمده محور‌های استان یزد باز هستند، ولی محور‌های یزد به دربید، یزد –خضرآباد، مروست به هرات واسفندآباد – صفاشهر، مسدود هستند که دهیاران در حال تلاش برای بازگشایی محور‌ها هستند. 
معاون امور عمرانی استانداراضافه کرد: در زمینه آبگرفتگی معابر و برخی منازل که دستگاه‌های خدمات رسان در حال تلاش هستند و پس زدگی فاضلاب که ۱۹ مورد بوده که توسط آب و فاضلاب در حال رسیدگی است و مواردی مانند آب گرفتگی بافت تاریخی یا خانه‌های بافت تاریخی توسط شهرداری بافت تاریخی یا میراث فرهنگی در حال رسیدگی هستند. 
ابوالحسینی گفت: انشالل در ۲۴ ساعت آینده شرایط به شرایط طبیعی برگردد و لی ۹۰ درصد شرایط طبیعی است و طبق قانون مدیریت بحران، پس از پایان بحران میزان خسارت برآورد می‌شود و در ۲۴ ساعت آینده میزان خسارات برآورده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم