Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امیرحسین سعید، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی جنوب شرق با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی کشاورزی نهاده‌ها، آبیاری و ماشین‌آلات خطوط تولید از ۲۸ بهمن در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوبشرق برگزار می‌شود، گفت:با مشارکت ۷۰ شرکت فعال بخش‌های مختلف کشاورزی از ۱۳ استان کشور، محصولات، تولیدات، دستاورد‌ها و توانمندی‌های بخش‌های مختلف کشاورزی به نمایش گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:همزمان با این نمایشگاه، شهر کرمان، میزبان نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور، شیلات و آبزیان نیز خواهد بود.

سعید بیان کرد: بخش کشاورزی، یکی از مهمترین بخش‌های اشتغالزا و تولیدی در ایران محسوب می‌شود و دامنه فعالیت و محصولات متعدد و متنوعی را در بر می‌گیرد.

سعید با بیان اینکه کشاورزی در ابعاد مختلف اعم از باغداری، زراعت، دامداری، شیلات و ... از ظرفیت‌های مهم اقتصادی ایران محسوب می‌شود و به همین دلیل موردتوجه قرار دارد، گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه‌ها، علاوه بر معرفی فعالان عرصه‌های مختلف، بسترساز آشنایی با دستاوردها، توانمندی‌ها و زمینه‌ساز ارتقاء دانش و آگاهی‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف است.

او با اشاره به گستردگی حوزه کشاورزی، بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا، اولویت اصلی برگزار کنندگان، رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی تعیین شده از سوی مراجع ذیصلاح بوده است.

سعید استقبال شرکت کنندگان در این دوره را خوب توصیف و اظهارکرد: برگزاری نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته، با همکاری و مساعدت استانداری و اعضای  ستاد استانی کرونا، امکان پذیر شده است.

مجری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی کرمان نیز گفت: این دوره از نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته، تا اولین روز از اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

جواد مرادپور افزود: زمان بازدید از این نمایشگاه با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا، از ۱۳ تا ۱۸ بعدازظهر تعیین شده و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان، الزام و اولویت اصلی است.

او با اشاره به تخصصی بودن این نمایشگاه و آزاد بودن بازدید برای افراد دارای تخصص مرتبط اعم از فعالان عرصه کشاورزی، اساتید دانشگاه، دانشجویان و ... بیان کرد: افراد برای بازدید باید حتما در سامانه پیش‌بینی شده ثبت نام کنند.

مرادپور با بیان اینکه همراه آوردن کودکان برای بازدید از نمایشگاه، با هدف حفظ سلامت این گروه، ممنوع است، گفت: این نمایشگاه عصر روز ۲۸ بهمن طی مراسمی با حضور مسئولان استانی، افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

ایسنا/اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که استان اردبیل هم در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

غرفه استان اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه‌ها میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان