Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سومریه نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در توییتی نوشت، "گروهک مرگ" که اهالی بصره را به وحشت انداخته و مسئول ترور تعدادی در این استان است با همت نیروی امنیتی بازداشت شد تا تحت محاکمه عادلانه علنی قرار بگیرد.

وی در ادامه نوشت، قاتلان "جنان ماذی" و "احمد عبدالصمد" امروز و فردا هم قاتلان "ریهام" و" الهاشمی" و تمامی کشته شدگان قصاص می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدالت هرگز به خواب نمی رود.

الکاظمی پس از کشته شدن هشام الهاشمی از فعالان عراق در ششم ژوئیه ۲۰۲۰ گفته بود، عراق قبل از سپردن قاتلان به دستگاه قضایی چشم روی هم نخواهد گذاشت.

پس از کشته شدن الهاشمی، تحسین اسامه، فعال اهل بصره هم توسط نیروهای مسلح ۱۴ اوت ۲۰۲۰ و سپس ریهام یعقوب، فعال زن از همین استان کشته شدند و چهار تن دیگر از فعالان بصره در فاصله زمانی کوتاه مورد سوء قصد قرار گرفتند.

در این حوادث الکاظمی اعلام کرد، فرمانده پلیس بصره و تعدادی از مدیران امنیتی را برکنار کرده و تمامی اقدامات لازم را به کار خواهد بست تا نیروهای امنیتی به وظایف خود عمل کنند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت

منابع پاکستانی از درگیری نیروهای امنیتی با کارگران و کولبران در نزدیکی مرز این کشور با افغانستان خبر دادند که طی آن یک نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، ناآرامی‌ها در منطقه مرزی چمن واقع در ایالت بلوچستان منجر به تشدید تدابیر امنیتی در این منطقه شد.

اعتراض کارگران و کولبران در مرز چمن پاکستان به قوانین جدید این کشور برای سفر به افغانستان و بالعکس شامل داشتن روادید و گذرنامه معتبر بار دیگر تبدیل به تجمع و تحصن معترضان شد.

درپی درگیری معترضان با نیروهای امنیتی پاکستان یک نفر کشته و دست کم ۸ نفر دیگر زخمی شدند. تجمع کنندگان در اعتراض به خشونت مسلحانه نیروهای امنیتی، دست به تحصن زده و جاده اصلی شهر چمن منتهی به شهر کویته را نیز مسدود کردند.

به رغم حضور مسوولان انتظامی و دولتی ایالت بلوچستان برای مذاکره با متحصنین، اوضاع امنیتی در مرز پاکستان با افغانستان همچنان متشنج است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • دلیل اعتراض طلافروشان به پرداخت مالیات/ طلافروشان عامل تورم اند؟
  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند