Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: از ۸۵ نازل سوخت در کرمان تعداد ۵۵ نازل بر اساس استانداردهای ملی مورد قبول، ۱۰ نازل به دلیل عدم مطابقت با استانداردهای ملی مردود و ۲۰ نازل غیر فعال اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اسماعیل عاقلی افزود: آزمون و صحه گذاری کالیبراسیون توزیع کننده های ۱۴ جایگاه CNG شهر کرمان در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از کم فروشی طی بهمن ماه سال جاری اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اجرای این طرح در نهایت منجر به بررسی و آزمون ۸۵ نازل عرضه سوخت CNG از نظر کمی در شهرستان کرمان شد که توسط شرکت همکار بازرسی و کیفیت استاندارد ایران مورد بررسی و آزمون قرار گرفته است.

مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: از این میزان، تعداد ۵۵ نازل بر اساس استانداردهای ملی مورد قبول، ۱۰ نازل به دلیل عدم مطابقت با استانداردهای ملی مردود و ۲۰ نازل غیر فعال اعلام شد.

شنیده ها طی روزهای گذشته حاکی از کم فروشی برخی از جایگاه های عرضه سوخت در استان کرمان بود که ضمن ورود اداره کل استاندارد استان کرمان در راستای حفظ حقوق مردم به این فرآیند، با متخلفان برخورد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نازل سوخت مدیرکل استاندارد استان کرمان استانداردهای ملی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور

عبدالوحید جعفری ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان کنکوری گفت: همزمان با سراسر کشور، اولین مرحله کنکور سراسری ۱۴٠۳ در شهرستان زرند، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با شرکت ۲ هزار و ۲٠٠ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون ملی در شهرستان زرند در ۴ حوزه امتحانی، هنرستان کار دانش شهید علی عظیمی (ابتدای بلوار جانبازان)، دبستان معلم (سالن خوارزمی)، دبیرستان امام خمینی (ره) خیابان مصلی شرقی و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند از همه داوطلبان کنکور خواست در موعد مقرر با رعایت کامل نکات امنیتی کنکور از جمله به همراه نداشتن وسایل اضافه از قبیل گوشی یا هر دستگاه هوشمند دیگری و... در جلسه آزمون حاضر شوند.

وی از اولیا نیز خواست: از تجمع در جلوی حوزه‌های برگزاری آزمون پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قطار حامل سوخت از ریل خارج شد و آتش گرفت
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • نشانه‌های کمبود ویتامین K