Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در جلسه مجازی گروه 7 - که اولین گردهمایی سران این گروه از آوریل 2020 محسوب می‌شود- شرکت خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، کاخ سفید اعلام کرد: جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا روز جمعه در جلسه مجازی گروه 7 - که اولین گردهمایی سران این گروه از آوریل 2020 محسوب می‌شود- شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه 7 یا G7 سازمانی متشکل از 7 اقتصاد بزرگ و پیشرفته جهانی است. کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، بریتانیا و آمریکا اعضای این گروه هستند. هر کشور عضو به مدت یک سال ریاست G7 را بر عهده گرفته و هر سال میزبان این اجلاس دو روزه است. در پایان هر نشست بیانیه‌ای از موضوعات مورد توافق در نشست آن سال خوانده و تبین می‌شود.
علاوه بر سران کشور‌های G7، رئیس کمیسیون اروپا در این مراسم شرکت می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بایدن گروه هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۱۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا لایحه کمک‌های ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، اسرائیل و تایوان را امضا کرد و گفت که ارسال این کمک‌ها تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بایدن امروز چهارشنبه پس از امضای این لایحه برای تبدیل شدن به قانون، در خصوص ارائه کمک‌های آمریکا به اوکراین بیان کرد: کی‌یف تمایل و مهارت برای پیروزی در جنگ برابر روسیه را دارد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در مورد کمک‌های نظامی به رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این کمک‌ها به پر کردن مهمات دفاع هوایی اسرائیل کمک می‌کند.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • بایدن لایحه ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک‌های دوربرد به اوکراین را تایید کرد
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت